Hei alle eksperter her inne! Jeg lovte meg selv å ikke bli for opphengt, men det er lettere sagt enn gjort som dere sikkert vet
Jeg har hatt brun utflod en del dager og murring. Venter mensen til helga, men pga enorm trøtthet, oppblåst mage, trykk i høyre side og enormt med kviser testa jeg i dag.
For meg virker den negativ, men vil gjerne dobbeltsjekke med dere. Hadde SA i januar og har enda ikke fått tilbake mensen.
Fikk positiv eggløsningstest 5. februar.
Takk for hjelpa på forhånd! Ønsker dere alle sammen masse lykke til fremover
Jeg har hatt brun utflod en del dager og murring. Venter mensen til helga, men pga enorm trøtthet, oppblåst mage, trykk i høyre side og enormt med kviser testa jeg i dag.
For meg virker den negativ, men vil gjerne dobbeltsjekke med dere. Hadde SA i januar og har enda ikke fått tilbake mensen.
Fikk positiv eggløsningstest 5. februar.
Takk for hjelpa på forhånd! Ønsker dere alle sammen masse lykke til fremover
har du hatt negativ test etter du mista?

Hvis jeg var deg, ville jeg kanskje kjøpt meg noen 'test ofte', feks make sure (fra meny) og fulgt litt med på stigning siden du har blødning. Du kan evt også be om blodprøve hos fastlegen, men tar jo litt lengre tid å få svar. Lykke til!
her er alt bra! Fikk høre et bankende hjerte i går 
litt svakere i dag trenger ikke å bety noe, du kan ha hatt mer i blæra i dag.. Det er nok det.. Jeg droppa å teste med morgenurin.. Ventet heller til i 10-11 tiden igjen og drakk minimalt! Mye sterkere utslag på den tisserunden enn den på første morgenurin