Mine make sure tester ligna på dine 10-12 DPO (som var i går). Jeg var litt nervøs på morran i går for jeg syntes ikke de ble så veldig mye mer synlig, så jeg MÅTTR ta en digital, og fikk samme svar som deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
tok meg friheten å legge på negativ på bildet ditt! Jeg ville tolket denne som positivhaha skummelt å skrive det, men den ser positiv ut altså
Krysser fingrene for deg iallefall! Fortsett å test
klem Vis vedlegget 346684
Mine make sure tester ligna på dine 10-12 DPO (som var i går). Jeg var litt nervøs på morran i går for jeg syntes ikke de ble så veldig mye mer synlig, så jeg MÅTTR ta en digital, og fikk samme svar som deg![]()
HeiHvordan legger du på negativt på bildet? Ser flere har gjort det, men jeg aner ikke hvordan en gjør det så tenkte da spør jeg
![]()
Tusen takk for svarMange bruker en app som heter Checkerhvert fall på iPhone. En rosa app med to stavtester!
Mange bruker en app som heter Checkerhvert fall på iPhone. En rosa app med to stavtester!
BabystrekHjelp hva tenker dere om denne
HeiHvordan legger du på negativt på bildet? Ser flere har gjort det, men jeg aner ikke hvordan en gjør det så tenkte da spør jeg
![]()

har iPhone men finner ikke den app som du skrev her.
Ser den heter Pregnancy test Checker i AppStore![]()
Tuusen takk!!GRATULERER!!![]()

Tuusen takkgratulererhvilken dpo er du da du testet disse to? Den nederste var utrolig vanskelig å tyde. Så moro med digital uke
jeg er på rugedag 7, som vil si 12 dpo! Kanskje et bedre bilde under?Tuusen takk!!
Tuusen takkjeg er på rugedag 7, som vil si 12 dpo! Kanskje et bedre bilde under?
Vis vedlegget 346741
Tusen takk for svarDa skal jeg sjekke ut app.