Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8dpo! Hjelp. Hatt koen svake tester igår og i dag. som den teste gale jeg er, klarer jeg ikke la være

Hva tror dere om disse? 9dpo i dag. Tok de kl. 8 i dag morges, men da hadde jeg vært oppe og tisset kl. 5 allerede, så kun tre timer oppsamlet urin. De neste dagene kan ikke gå fort nok![]()
Fikk du noe svar av lege foresten ifht testene?
Vis vedlegget 346767 Vis vedlegget 346768 Vis vedlegget 346767 Vis vedlegget 346768 Vis vedlegget 346768
Nei vettu hva, jeg turde ikke dra til legen haha. Føler jeg må finne ut av svaret selv. Synes det er litt flaut fordi jeg er ofte hos legen min pga andre ting. Men jeg tok siste testen jeg hadde i dag tidlig skal legge ved bildet. Vet ikke om du husker det men jeg skulle jo ha ikm 19. men fikk en blødning 20. og 21 i går kom det på papir litt over halve dagen. Ikke noe i dag så tok testen på morgen i dag. Veldig dårlig lys på badet hos mamma så turde ikke gå rundt med testen for å få bedre bildet haha
Men det er jo strek? <3 Forsvant den ikke etter den hadde tørket heller?
Burde tatt clearblue med ukesindikator tror jeg!! Så spendt!! Krysser fingrene for deg!
Strek!Hva tror dere om disse? 9dpo i dag. Tok de kl. 8 i dag morges, men da hadde jeg vært oppe og tisset kl. 5 allerede, så kun tre timer oppsamlet urin. De neste dagene kan ikke gå fort nok![]()
nei den forsvant ikke. Er noe svakere nå siden i dag tidlig men jeg ser den fortsatt selv om jeg strekker ut armen alt jeg kan haha
Jeg er så redd at disse er falske positive at jeg tør ikke ta cb uke. Jeg er sikkert rar, haha men jeg gruer meg hvis den viser ikke gravid
Skjønner det, men samtidig kanskje greit å finne ut av om du er eller ikke?<3
Ja jeg vet, er bare jeg som må «manne» meg opp. Men tenkte at på mandag så har det gått i alle fall lang nok tid for å ta en cb uke. Og i tilfelle jeg har hatt kjemisk pga den blødningen så har Hcg rekt å gå ned til å ikke gi noe utslag.
Ta en på mandag duoppdater gjerne!! Krysser alt som kan krysses!

<3 noen andre som også ser?
Har prøøøøvd og kutte bilde så man ser det bedre. mer jo så vansklig å se her når kvaliteten blir så ekstremt dårlig![]()
Til dere som bruker CB advanced el test (den digitale lilla); jeg er nå på første skikkelige syklus etter cerazette-slutt.. begynte å få high for 2-3 dager siden.. men lurer mest på når jeg kan forvente å få max, evt om jeg i det heletatt får det på denne syklusen...![]()
Til dere som bruker CB advanced el test (den digitale lilla); jeg er nå på første skikkelige syklus etter cerazette-slutt.. begynte å få high for 2-3 dager siden.. men lurer mest på når jeg kan forvente å få max, evt om jeg i det heletatt får det på denne syklusen...![]()