Oss testetøser imellom

Æsj altså!

Tok en digital som viste 1-2 uker nå for akkurat en uke siden. Det var 11 dpo på kveldsurin. I dag, 18 dpo, tok jeg enda en digital.. fortsatt bare 1-2 uker på digital. Jeg blir bare mer og mer bekymra jeg altså. Hadde dessuten en veldig svak clearblue (kryss) i går.

3FD23A52-5DEC-4933-997E-D4B20FFF0DC0.jpeg

76333B2E-C431-4FF4-B9ED-BE02707B7D77.jpeg

flere som har opplevd sen øking på tester??

Æsj altså!

Tok en digital som viste 1-2 uker nå for akkurat en uke siden. Det var 11 dpo på kveldsurin. I dag, 18 dpo, tok jeg enda en digital.. fortsatt bare 1-2 uker på digital. Jeg blir bare mer og mer bekymra jeg altså. Hadde dessuten en veldig svak clearblue (kryss) i går.

Vis vedlegget 343111
Vis vedlegget 343110

Syns kanskje CBen ser litt svakare ut enn den du har tatt før? :(

Edit: dessverre ingen erfaring med digital test eller sein stigning..

Syns kanskje CBen ser litt svakare ut enn den du har tatt før? :(

Edit: dessverre ingen erfaring med digital test eller sein stigning..

Det er den så absolutt! Så du kan trygt si at panikken stiger her.

Æsj altså!

Vis vedlegget 343111
Vis vedlegget 343110

Vet ikke om tilfellet her at du produserer hcg veldig sent. For jeg testet to ganger med den digitale. Fikk 17.oktober 1-2
testet igjen 23. Oktober da fikk jeg 2-3

Bestill en legetime :) så får dem måle hcg nivået enn å teste stigning på tester. Det er ikke det lønner seg :wideyed:

Vet ikke om tilfellet her at du produserer hcg veldig sent. For jeg testet to ganger med den digitale. Fikk 17.oktober 1-2
testet igjen 23. Oktober da fikk jeg 2-3

Bestill en legetime :) så får dem måle hcg nivået enn å teste stigning på tester. Det er ikke det lønner seg :wideyed:

Jeg er 4+5, så mulig jeg ligger på vippepunktet. Jeg vet ikke. Bestiller legetime neste uke om det ikke blir økning på testene i løpet av helga. Jeg må bare prøve å tenke på noe annet. Det er ikke no jeg får gjort til eller fra uansett.

Er helt ny på å teste etter el. Dette er min fjerde syklus etter forrige graviditet+amming, og syklusene har vært noe ustabile (ammer litt fortsatt). Blir ikke helt klok på resultatene. Hvordan ville dere tolket dette? Kan jeg ha hatt en veldig kort topp, eller er det en sjans for at jeg ikke har hatt eggløsning..?

Vedlegg

• 2D819F9E-6F50-4C1F-A202-63E34D053549.jpeg
    2D819F9E-6F50-4C1F-A202-63E34D053549.jpeg
    35,5 KB · Visninger: 114
Er helt ny på å teste etter el. Dette er min fjerde syklus etter forrige graviditet+amming, og syklusene har vært noe ustabile (ammer litt fortsatt). Blir ikke helt klok på resultatene. Hvordan ville dere tolket dette? Kan jeg ha hatt en veldig kort topp, eller er det en sjans for at jeg ikke har hatt eggløsning..?

Var veldig vanskelig å tyde ut ut fra disse bildene (dårlig kvalitet) men den fra 7/12 6:25 så da sterk ut i fargen.. Men har selv vært i tvil om de har vært positive når strekene ikke har vært like tykke som jeg var vandt med å få før.. Noen mener det ikke har noe å si, men det står liksom ikke noe om det i babyplan sin bruksanvisning så ble ikke helt klok på det selv. Står bare fargen skal være like sterk som kontrollstrek så om det vil si tynn men like mørk/mørkere aner jeg ikke :shy: men hvor mye på bærtur er syklusen da? Snakk om noen dager eller? Synes den er grei den tabellen som viser oversikt når du bør begynne og teste i forhold til syklusen (der har jeg selv gått ut ifra 28 dager lang syklus, men det vakler med et par dager som er helt normalt)
Håper du la inn aksjer om noen kan si den var positiv :) hadde testa i noen dager til jeg bare for å være sikker :) skader ikke :)

:happy:
Var veldig vanskelig å tyde ut ut fra disse bildene (dårlig kvalitet) men den fra 7/12 6:25 så da sterk ut i fargen.. Men har selv vært i tvil om de har vært positive når strekene ikke har vært like tykke som jeg var vandt med å få før.. Noen mener det ikke har noe å si, men det står liksom ikke noe om det i babyplan sin bruksanvisning så ble ikke helt klok på det selv. Står bare fargen skal være like sterk som kontrollstrek så om det vil si tynn men like mørk/mørkere aner jeg ikke :shy: men hvor mye på bærtur er syklusen da? Snakk om noen dager eller? Synes den er grei den tabellen som viser oversikt når du bør begynne og teste i forhold til syklusen (der har jeg selv gått ut ifra 28 dager lang syklus, men det vakler med et par dager som er helt normalt)
Håper du la inn aksjer om noen kan si den var positiv :) hadde testa i noen dager til jeg bare for å være sikker :) skader ikke :)

Tuusen takk for svar!:joyful: Syklusene har variert 30-40 dager:wacky: Nei forstår meg ikke helt på det der. Tenker å teste noen dager til bare for å være sikker. Ikke at det egentlig har så veldig mye å si.. men blir jo helt koko og fanatisk opptatt av dette her:dead:
Har vært på den sikre siden og lagt inn aksjer (nesten) hver dag siden tr forsvant. Har så lyst på positiv g-test i julegave i år:santa

:happy:

Tuusen takk for svar!:joyful: Syklusene har variert 30-40 dager:wacky: Nei forstår meg ikke helt på det der. Tenker å teste noen dager til bare for å være sikker. Ikke at det egentlig har så veldig mye å si.. men blir jo helt koko og fanatisk opptatt av dette her:dead:
Har vært på den sikre siden og lagt inn aksjer (nesten) hver dag siden tr forsvant. Har så lyst på positiv g-test i julegave i år:santa

Ja der var det jo litt spriker i syklus, men hvor i syklus ble testen tatt da?
Ville foresten holdt meg til annenhver dag når det kommer til å legge inn aksjer :) da spermen bruker ganske lang tid å lade opp nye svømmere, 72 timer:pompus: så man øker sjangsen for sædmangel :bored: Ja det hadde vært koselig!! Krysser fingrene for deg!

Må test streken være like tykk som kontrollstreken for og være positiv? 0B41C6A1-5789-4C04-97A8-8854F2A66FB5.png

Nei, men strekene må være like sterke eller at teststreken er sterkere enn kontrollstreken :)

Men må hele teststreken vær samme sterke fargen? Eller er det nok med en tynn stripe i teststreken å resten svak? Hadde hele den tynne streken vært sterk farge hadde det vært en ting men om den ikke er det? :)

Nei den må ikke være like tykk og den trenger ikke være like sterk helt ut i kantene. Det som er viktig er at teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.
Takk for svar:happy: synes det er vanskelig og tyde testene til tider, får ofte den tynne streken som er like sterk men ikke like tykk!

Noen av dere som har erfaring med test fra LLP? :happy: fikk dette resultatet og er ca 17 dop :nailbiting:

Vedlegg

• Snapchat-418939069.jpg
    Snapchat-418939069.jpg
    6,8 KB · Visninger: 132
Back
Topp