Mammaentil1
Glad i forumet
Noen av dere som har erfaring med test fra LLP?fikk dette resultatet og er ca 17 dop
![]()
jeg stoler ikke på de testene der. Har fått sånn strek som du har der og ikke vært gravid. Ville prøvd en annen for sikkerhetsskyld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen av dere som har erfaring med test fra LLP?fikk dette resultatet og er ca 17 dop
![]()

Jeg ser en svak strekEr jeg gal? Er det en strek her?
Det er en Metode+ tidlig test fra Apotek1. Vet ikke om det er pålitelige.
Testen ble tatt på utvannet urin på ettermiddagen, er 11dpo. Er det en skyggestrek?
Skal ta hcg-blodprøve imorgen, og en ny test![]()
Er jeg gal? Er det en strek her?
Det er en Metode+ tidlig test fra Apotek1. Vet ikke om det er pålitelige.
Testen ble tatt på utvannet urin på ettermiddagen, er 11dpo. Er det en skyggestrek?
Skal ta hcg-blodprøve imorgen, og en ny test![]()

Ser ingenting, dessverreHeii frøkner!
Ser dere noe? Jeg er bare 9dpo, så det er litt tidlig, har som regel fått positiv 11-12dpo. Men jeg klarer ikke la væær
Men når man har lyst til å se antydning til en svak strek, så ser man gjerne det![]()
Slik jeg har forstått det er provera progesteron, og vil holde seg høyt når du er gravid (hvis ikke får du blødning). Det er vel anbefalt å slutte på det når du blir gravid (ikke avklart risiko), og hvis du trenger å stå på progesteron videre bør du over på noe annet feks lutinus eller crinone. Det er vel lite sannsynlig at det er skadelig så tidlig, så krysser fingrene for at dette går fint for degNå trenger jeg sårt hjelp! Sitter med 2 positive tester tatt nå på kvelden! Jeg har hatt lange uregelmessige sykluser og etter en spontanabort i september har jeg hatt mensen en gang (har pcos). Siden da har jeg hatt mye varierende svar på graviditetstestene. Var hos gyn på mandag og fikk provera for å få en mens før vi skal begynne med femar. Kjøpt inn tester og gjort meg klar. Måtte sjekke med en strimmel for moro skyld og når den var SÅ positiv sånn på kvelden måtte jeg ta en digital også og den var jo positiv den også! Hva nå? Noen som har erfaring med provera som kan si noe om det er skadelig at jeg nest sannsynlig har gått på det mens jeg er gravid? Er også nå veldig redd for at de testene bare lurer meg trill rundt! Har skjedd før men aldri fått falsk positiv på digital test!
Tusen takk for svarSlik jeg har forstått det er provera progesteron, og vil holde seg høyt når du er gravid (hvis ikke får du blødning). Det er vel anbefalt å slutte på det når du blir gravid (ikke avklart risiko), og hvis du trenger å stå på progesteron videre bør du over på noe annet feks lutinus eller crinone. Det er vel lite sannsynlig at det er skadelig så tidlig, så krysser fingrene for at dette går fint for degTesten er positiv hvertfall, så gratulerer
![]()
Pust med magen, du er gravidTusen takk for svarSitter her å gråter for jeg har så blandede følelser! Hadde negativ blodprøve for bare en uke siden så trodde virkelig ikke dette skulle skje! Så redd for å miste nå hvis jeg endelig har fått det til naturlig!

Om dine strekar eg skygge er vanskeleg å svare på, men eg fekk svak skygge på to av mine make sure testar forrige runde..Hva er deres erfaring med make sure 25 ml/u tester? Har ikm imorgen og fått økning på testene fra 9 dpo. Men er jo likevel veldig svake streker og må myse for å se de..
Siste bildet er fra idag..er det skygger?