Oss testetøser imellom

Noen som har bilder av testene sine når hcg har vært på rundt 2-300? Tester etter synkende hcg etter cytotek kur

Er dette en megasuperultrasvak skyggestrek?!
Ikm på lørdag/søndag :bored:

ettermiddagsurin, og blenda på morgenurin :bored:

Vedlegg

• 60890667-A2C3-4CE2-967E-39046E21B59F.jpeg
    60890667-A2C3-4CE2-967E-39046E21B59F.jpeg
    30 KB · Visninger: 178
  • AC263964-95E8-4BC8-AA80-CDBD3586FB60.jpeg
    AC263964-95E8-4BC8-AA80-CDBD3586FB60.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 177
Åååh så spennende! Jeg har IKM nøyaktig likt som deg (lørdag eller søndag) og har også «noe» på testene mine idag. Har som deg Babyplan sine 25 mIU, og dette «noe» er alt for svakt for å fange på bilde. Stirrer jeg blir det borte, men så er det noe der når jeg kikker igjen. :D

Vi er i kliss lik båt med andre ord

Er dette en megasuperultrasvak skyggestrek?!
Ikm på lørdag/søndag :bored:

ettermiddagsurin, og blenda på morgenurin :bored:

Åååh så spennende! Jeg har IKM nøyaktig likt som deg (lørdag eller søndag) og har også «noe» på testene mine idag. Har som deg Babyplan sine 25 mIU, og dette «noe» er alt for svakt for å fange på bilde. Stirrer jeg blir det borte, men så er det noe der når jeg kikker igjen. :D

Vi er i kliss lik båt med andre ord
Blenda til morgenen idag:bored: men såå mye symptomer:depressed:

Hei☺️
Beklager hvis jeg kupper tråden her, men jeg er helt ny her, og har forsøkt å leita meg frem på siden hvor jeg kan legge ut bilde.

Jeg fikk mens 3. oktober og eggløsning 16-17. oktober tror jeg, hvis jeg tar utgangspunkt i 16. er jeg 12 DPO idag. Har testet endel, og strekene er svake, men ser dere de? Eller er det skyggestreker? De ser rosa ut for meg selv om det er vanskelig å se på bilde, men er så spent Og er det for tidlig å ta en digital test nå tror dere?

Beklager som sagt hvis jeg har lagt dette ut på feil plass, har forsøkt å undersøke uten hell
C322276A-2747-45F8-926D-C8697C9AAF64.jpeg

Hei☺️
Beklager hvis jeg kupper tråden her, men jeg er helt ny her, og har forsøkt å leita meg frem på siden hvor jeg kan legge ut bilde.

Jeg fikk mens 3. oktober og eggløsning 16-17. oktober tror jeg, hvis jeg tar utgangspunkt i 16. er jeg 12 DPO idag. Har testet endel, og strekene er svake, men ser dere de? Eller er det skyggestreker? De ser rosa ut for meg selv om det er vanskelig å se på bilde, men er så spent Og er det for tidlig å ta en digital test nå tror dere?

Beklager som sagt hvis jeg har lagt dette ut på feil plass, har forsøkt å undersøke uten hellVis vedlegget 339250

Jeg ser på 11 og 12 :) men tror det er for tidlig med digital, for å være helt ærlig :)

Usikker på hva jeg tror mtp på skyggestreker på disse (øverste er LH, ignorer den - sånn utenom at den under var nesten like sterk i virkeligheten, bare streken ble dårlig fanget opp av kameraet).. Hadde skygger på dem sist pp.

Vedlegg

• P_20201028_063143_1.jpg
    P_20201028_063143_1.jpg
    19,5 KB · Visninger: 132
Tusen takk for svar:) Da venter jeg noen dager til med den digitale jeg kjøpte, hoppet opp og ned av glede når jeg så strekene:) Krysser bare fingrene for at de blir sterker:) Skal ha mens på lørdag etter min beregning ca, så kanskje det går an å ta den da:)

Ja, eller en dag eller to. Spørs helt på stigningen :)) Ville fortsettet litt til på babyplan i alle fall :)

Hei☺️

Beklager som sagt hvis jeg har lagt dette ut på feil plass, har forsøkt å undersøke uten hellVis vedlegget 339250
Jeg ser strek på 11 og 12! Fikk selv positiv test 10dpo, litt sterkere enn dine, Dristet meg da til en digital på kvelden som viste gravid 1-2:Heartpink Er jo individuelt hvor mye hcg vi produserer, ville tatt en digital på ikm:D

Jeg ser strek på 11 og 12! Fikk selv positiv test 10dpo, litt sterkere enn dine, Dristet meg da til en digital på kvelden som viste gravid 1-2:Heartpink Er jo individuelt hvor mye hcg vi produserer, ville tatt en digital på ikm:D

tusen takk for svar:) da skal jeg fortsette å være tålmodig (selv om det er så vanskelig, er så spent:happy:) men det hjelper godt å høre at du hadde litt sterkere enn mine og fikk positiv, da krysser jeg bare fingrene for at strekene blir sterkere:D Er det i disse dager du har testet positivt? I tilfelle, gratulerer så mye:love7

tusen takk for svar:) da skal jeg fortsette å være tålmodig (selv om det er så vanskelig, er så spent:happy:) men det hjelper godt å høre at du hadde litt sterkere enn mine og fikk positiv, da krysser jeg bare fingrene for at strekene blir sterkere:D Er det i disse dager du har testet positivt? I tilfelle, gratulerer så mye:love7
Jeg testet positivt på søndag, så er vel bare et par dager foran deg :D Takk:love7 Jeg var veldig utålmodig og begynte å teste 6-7 dager før ikm med tidlig tester, de slo ut positive alle etter tidsfristen frem til lørdag, også på søndag fikk jeg positiv med vanlige tester innen tidsfristen:love2 Prøv å vær tålmodig, jeg er ganske sikker på får en klar positiv snart med de testene du hadde tatt nå :smiley-angelic001 oppdater oss:D:D drister meg til en forsiktig gratulerer for det :p:Heartred

Hei☺️

Ser streker på de tre nederste :D Vent noen dager med digital. Men jeg er ganske sikker på at det er spire på gang!

Negativ ikke gravid på cb digital igjen. Inni er den slik. Fikk 4 positive tester i sommer å var ikke gravid. Er 1 dag over ikm nå:/ men står at jeg ikke er

Vedlegg

• 31DD45BB-37BD-4745-AC4A-E474F4D32CF7.jpeg
    31DD45BB-37BD-4745-AC4A-E474F4D32CF7.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 150
Jeg testet positivt på søndag, så er vel bare et par dager foran deg :D Takk:love7 Jeg var veldig utålmodig og begynte å teste 6-7 dager før ikm med tidlig tester, de slo ut positive alle etter tidsfristen frem til lørdag, også på søndag fikk jeg positiv med vanlige tester innen tidsfristen:love2 Prøv å vær tålmodig, jeg er ganske sikker på får en klar positiv snart med de testene du hadde tatt nå :smiley-angelic001 oppdater oss:D:D drister meg til en forsiktig gratulerer for det :p:Heartred

Så gøy! :HeartbigredTusen takk:Heartred jeg tok en babyplan tidlig test igjen i dag, og den var litt sterkere med rosa strek , så jeg dristet meg til å ta den digitale gravidtesten jeg hadde kjøpt inn, og da kom det opp gravid! :love7 jeg kan ikke tro at det er sant, og gleder meg til mannen kommer hjem så jeg kan vise, han er like spent som meg, men tenkte å overraske han med denne testen når han kommer hjem:Heartred Det er jo enda tidlig og strekene mine er ikke sterke, men den følelsen at det står gravid på den digitale, gjør at jeg blir helt overlykkelig:happy: så gøy at vi bare er noen dager i mellom hverandre, tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger:love7

7B7A07B4-E064-4D0D-9F79-BA1C8A4640EA.jpeg

Last edited:
Ser streker på de tre nederste :D Vent noen dager med digital. Men jeg er ganske sikker på at det er spire på gang!

Tusen takk for svar:love7 Jeg klarte ikke å vente med den digitale etter jeg fikk en noe sterkere strek idag, selv om jeg visste jeg burde vente til hvertfall lørdag (da jeg skulle få menstruasjon)
A3F78BCA-4C14-4F88-A075-6D3169089B6F.jpeg
, men heldigvis ble jeg positivt overrasket og overlykkelig over svaret:Heartbigred

Back
Topp