Huff, kan virke som en kjemisk :/ Sender over masse babystøv og håper spiren fester seg neste PP.Ingen økning i dag og enda svakere skygge, så disse var nok bare skygger dessverre
Vis vedlegget 339554

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, kan virke som en kjemisk :/ Sender over masse babystøv og håper spiren fester seg neste PP.Ingen økning i dag og enda svakere skygge, så disse var nok bare skygger dessverre
Vis vedlegget 339554

Tusen takkSå fine tester!![]()
steg godt fra i går også 
Tusen takkGratulerer så mye![]()

Men dere skjønner nok dette bedre 
Åh, neiMine var også svakere- jeg tror kjemisk på meg![]()
TakkHuff, kan virke som en kjemisk :/ Sender over masse babystøv og håper spiren fester seg neste PP.![]()

Det sies jo at HCG stiger annenhver dag, så kan hende du får sterkere streker i morgen da? Jeg hadde forøvrig svake streker i starten også når jeg ble gravid. Krysser fingrene for degTakkJa, det er så merkelig. Har testet med sikkert 100 forskjellige babyplan, og først i går startet de å gi disse strekene. Rfsu gir bare svak, svak skygge, og det er ingen stigning i dag på babyplan. Usikker på om det er en kjemisk eller om det er testene det er noe galt med. Kjenner at jeg ikke gidder å kjøpe mange andre tester nå, dersom det går 'åt skogen' uansett. Kjipt er det uansett. Fikk litt håp i går, men ble fort plassert på jorda igjen i dag
![]()

Det sies jo at HCG stiger annenhver dag, så kan hende du får sterkere streker i morgen da? Jeg hadde forøvrig svake streker i starten også når jeg ble gravid. Krysser fingrene for deg![]()
Så har jeg hatt flere tester liggende siden jeg var gravid i sommer, og tok disse nå. Er jo negative, men føler kaaanskje jeg kan se noe som kanskje kan bli en strek 
Heihei! Jeg vet det er veeeldig tidlig å teste, og jeg har nok fått det berømte «streksynet» etter SA i juli. Men jeg fikk positiv el-test på mandag, og hatt masse murringer og «kramper» i eggestokkene og magen etter det. Spesielt idagSå har jeg hatt flere tester liggende siden jeg var gravid i sommer, og tok disse nå. Er jo negative, men føler kaaanskje jeg kan se noe som kanskje kan bli en strek
![]()
Syns jeg skimter noe på denne. Men hvis du bare er 5 DPO er det litt rart. Har du tatt flere el-tester denne perioden?
Jeg ville prøvd en annen test. Jeg stoler ikke på Lloyds testene. De er kjent for skygger. Har selv fått skygge på to slike testerHjelp!Har en baby på 3 måneder. Vi var litt uforsiktige 10.10. Tok denne for å utelukke, men ble ikke klokere. Skygge? Det er Lloyds tidlig test. Litt vanskelig å se på bildet.

Tusen takk for svar!Jeg ville prøvd en annen test. Jeg stoler ikke på Lloyds testene. De er kjent for skygger. Har selv fått skygge på to slike tester![]()

Disse er vel litt kjent for skygge, mener jeg. Du må ta en ny i morgen, så kanskje det er lettere å se noeSer noen noe her? Synes jeg kan se noe, men det syns jeg alltid. Er rundt 1 uke til IKM ennå, så er isåfall tidlig![]()

Tenkte å prøve og vente noen dagerDisse er vel litt kjent for skygge, mener jeg. Du må ta en ny i morgen, så kanskje det er lettere å se noe![]()
Jeg håper vi kan følge hverandre fremoverTakkJa, det er så merkelig. Har testet med sikkert 100 forskjellige babyplan, og først i går startet de å gi disse strekene. Rfsu gir bare svak, svak skygge, og det er ingen stigning i dag på babyplan. Usikker på om det er en kjemisk eller om det er testene det er noe galt med. Kjenner at jeg ikke gidder å kjøpe mange andre tester nå, dersom det går 'åt skogen' uansett. Kjipt er det uansett. Fikk litt håp i går, men ble fort plassert på jorda igjen i dag
![]()
Tror det kan være en streifer her også. Tok en ny test nå, som viser svakere enn i går kveld.. Så ganske lik opplevelse som deg. Sterkere tester mot kvelden, og ganske svake på morgenenJeg håper vi kan følge hverandre fremoverAt vi begge blir gravide neste PP
![]()
Da er det bare å vente på tr tenker jeg
spørs om ikke jeg må vente minst en runde før oppstart på ny pp, dessverre Hjelp!Har en baby på 3 måneder. Vi var litt uforsiktige 10.10. Tok denne for å utelukke, men ble ikke klokere. Skygge? Det er Lloyds tidlig test. Litt vanskelig å se på bildet.
Hjelp!Har en baby på 3 måneder. Vi var litt uforsiktige 10.10. Tok denne for å utelukke, men ble ikke klokere. Skygge? Det er Lloyds tidlig test. Litt vanskelig å se på bildet.
Har fått tydelig strek på loyds tidlig test flere ganger, men negative på alle mulige andre tester, og jeg var ikke gravid. Jeg stoler ikke på de. Bør kanskje ta en ny test om noen dager for å sjekke, men med et annet merke?![]()