Oss testetøser imellom

Huff, kan virke som en kjemisk :/ Sender over masse babystøv og håper spiren fester seg neste PP.:Heartpink
Takk ❤️ Ja, det er så merkelig. Har testet med sikkert 100 forskjellige babyplan, og først i går startet de å gi disse strekene. Rfsu gir bare svak, svak skygge, og det er ingen stigning i dag på babyplan. Usikker på om det er en kjemisk eller om det er testene det er noe galt med. Kjenner at jeg ikke gidder å kjøpe mange andre tester nå, dersom det går 'åt skogen' uansett. Kjipt er det uansett. Fikk litt håp i går, men ble fort plassert på jorda igjen i dag :depressed:

Takk ❤️ Ja, det er så merkelig. Har testet med sikkert 100 forskjellige babyplan, og først i går startet de å gi disse strekene. Rfsu gir bare svak, svak skygge, og det er ingen stigning i dag på babyplan. Usikker på om det er en kjemisk eller om det er testene det er noe galt med. Kjenner at jeg ikke gidder å kjøpe mange andre tester nå, dersom det går 'åt skogen' uansett. Kjipt er det uansett. Fikk litt håp i går, men ble fort plassert på jorda igjen i dag :depressed:
Det sies jo at HCG stiger annenhver dag, så kan hende du får sterkere streker i morgen da? Jeg hadde forøvrig svake streker i starten også når jeg ble gravid. Krysser fingrene for deg :joyful:

Det sies jo at HCG stiger annenhver dag, så kan hende du får sterkere streker i morgen da? Jeg hadde forøvrig svake streker i starten også når jeg ble gravid. Krysser fingrene for deg :joyful:

Takk ❤️ Håper veldig, syns den ser litt sterkere ut i kveld.. Men frykter kjemisk :arghh:
IMG_20201031_220004.jpg

Er det noen som ser noe her? Ene er orginalt tatt innen fristen har gått. Andre er redigert for å se om det kommer mer fram :)

Lurer på om det kan være skygge. Noen med erfaring med skygger på make sure tester?

Vedlegg

• Screenshot_20201031_182646.jpg
    Screenshot_20201031_182646.jpg
    21,8 KB · Visninger: 148
  • Screenshot_20201031_182610.jpg
    Screenshot_20201031_182610.jpg
    16,7 KB · Visninger: 153
Heihei! Jeg vet det er veeeldig tidlig å teste, og jeg har nok fått det berømte «streksynet» etter SA i juli. Men jeg fikk positiv el-test på mandag, og hatt masse murringer og «kramper» i eggestokkene og magen etter det. Spesielt idag :dontknow Så har jeg hatt flere tester liggende siden jeg var gravid i sommer, og tok disse nå. Er jo negative, men føler kaaanskje jeg kan se noe som kanskje kan bli en strek :help

Vedlegg

• DE2C4A54-5638-4D68-A0FD-FACCABDD785D.jpeg
    DE2C4A54-5638-4D68-A0FD-FACCABDD785D.jpeg
    45,9 KB · Visninger: 169
  • E3279158-0515-44BA-BD41-9DEE9E22A65D.jpeg
    E3279158-0515-44BA-BD41-9DEE9E22A65D.jpeg
    55,4 KB · Visninger: 163
Heihei! Jeg vet det er veeeldig tidlig å teste, og jeg har nok fått det berømte «streksynet» etter SA i juli. Men jeg fikk positiv el-test på mandag, og hatt masse murringer og «kramper» i eggestokkene og magen etter det. Spesielt idag :dontknow Så har jeg hatt flere tester liggende siden jeg var gravid i sommer, og tok disse nå. Er jo negative, men føler kaaanskje jeg kan se noe som kanskje kan bli en strek :help

Syns jeg skimter noe på denne. Men hvis du bare er 5 DPO er det litt rart. Har du tatt flere el-tester denne perioden?

Syns jeg skimter noe på denne. Men hvis du bare er 5 DPO er det litt rart. Har du tatt flere el-tester denne perioden?

På søndag tok jeg en EL-test som var litt svakere enn denne. Dette er på mandag morgen :)

Vedlegg

• 18AD504F-B16E-4D65-9DDF-E8A3E4FE2F4A.jpeg
    18AD504F-B16E-4D65-9DDF-E8A3E4FE2F4A.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 108
Hjelp! :arghh: Har en baby på 3 måneder. Vi var litt uforsiktige 10.10. Tok denne for å utelukke, men ble ikke klokere. Skygge? Det er Lloyds tidlig test. Litt vanskelig å se på bildet.​

Vedlegg

• 16042155017863994338756460389046.jpg
    16042155017863994338756460389046.jpg
    17,6 KB · Visninger: 202
Hjelp! :arghh: Har en baby på 3 måneder. Vi var litt uforsiktige 10.10. Tok denne for å utelukke, men ble ikke klokere. Skygge? Det er Lloyds tidlig test. Litt vanskelig å se på bildet.​
Jeg ville prøvd en annen test. Jeg stoler ikke på Lloyds testene. De er kjent for skygger. Har selv fått skygge på to slike tester:wideyed:

Ser noen noe her? Synes jeg kan se noe, men det syns jeg alltid. Er rundt 1 uke til IKM ennå, så er isåfall tidlig :)

Jeg ville prøvd en annen test. Jeg stoler ikke på Lloyds testene. De er kjent for skygger. Har selv fått skygge på to slike tester:wideyed:
Tusen takk for svar! :) Har lest også på forumet at andre også har for skygge med de, men det er også en del hvor det ikke var skygge. Jeg skal ta en annen test om et par dager. Håper det er skygge hos meg! :happy:

Jeg håper vi kan følge hverandre fremover ♥️ At vi begge blir gravide neste PP♥️

Jeg håper vi kan følge hverandre fremover ♥️ At vi begge blir gravide neste PP♥️
Tror det kan være en streifer her også. Tok en ny test nå, som viser svakere enn i går kveld.. Så ganske lik opplevelse som deg. Sterkere tester mot kvelden, og ganske svake på morgenen :depressed:Da er det bare å vente på tr tenker jeg :arghh: spørs om ikke jeg må vente minst en runde før oppstart på ny pp, dessverre :( blir vel en vurdering om det blir styrt syklus eller rett over på IVF ❤️ gleder meg til å følge deg i neste runde. Håper spiren sitter ❤️

Har fått tydelig strek på loyds tidlig test flere ganger, men negative på alle mulige andre tester, og jeg var ikke gravid. Jeg stoler ikke på de. Bør kanskje ta en ny test om noen dager for å sjekke, men med et annet merke? :)

Fått lik skygge på disse et par hanger
Har fått tydelig strek på loyds tidlig test flere ganger, men negative på alle mulige andre tester, og jeg var ikke gravid. Jeg stoler ikke på de. Bør kanskje ta en ny test om noen dager for å sjekke, men med et annet merke? :)

Samme her :)

Back
Topp