Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ingenting på bildene, men de var veldig dårlig kvalitet på...Er dette en megasuperultrasvak skyggestrek?!
Ikm på lørdag/søndag![]()
ettermiddagsurin, og blenda på morgenurin![]()
Superultra svak strek i virkeligheten, men lurer på om det bare er jeg som ser den egtSer ingenting på bildene, men de var veldig dårlig kvalitet på...
Syns jeg kan skimte noe veeeeldig svakt. Blir spennende å se om det øker i styrkeEr dette en megasuperultrasvak skyggestrek?!
Er dette en megasuperultrasvak skyggestrek?!
Blenda til morgenen idagÅååh så spennende! Jeg har IKM nøyaktig likt som deg (lørdag eller søndag) og har også «noe» på testene mine idag. Har som deg Babyplan sine 25 mIU, og dette «noe» er alt for svakt for å fange på bilde. Stirrer jeg blir det borte, men så er det noe der når jeg kikker igjen.
Vi er i kliss lik båt med andre ord
men såå mye symptomer
Hei
Beklager hvis jeg kupper tråden her, men jeg er helt ny her, og har forsøkt å leita meg frem på siden hvor jeg kan legge ut bilde.
Jeg fikk mens 3. oktober og eggløsning 16-17. oktober tror jeg, hvis jeg tar utgangspunkt i 16. er jeg 12 DPO idag. Har testet endel, og strekene er svake, men ser dere de? Eller er det skyggestreker? De ser rosa ut for meg selv om det er vanskelig å se på bilde, men er så spent Og er det for tidlig å ta en digital test nå tror dere?
Beklager som sagt hvis jeg har lagt dette ut på feil plass, har forsøkt å undersøke uten hellVis vedlegget 339250
Jeg ser på 11 og 12men tror det er for tidlig med digital, for å være helt ærlig
![]()
Tusen takk for svarDa venter jeg noen dager til med den digitale jeg kjøpte, hoppet opp og ned av glede når jeg så strekene
Krysser bare fingrene for at de blir sterker
Skal ha mens på lørdag etter min beregning ca, så kanskje det går an å ta den da
![]()
Jeg ser strek på 11 og 12! Fikk selv positiv test 10dpo, litt sterkere enn dine, Dristet meg da til en digital på kvelden som viste gravid 1-2Hei
Beklager hvis jeg kupper tråden her, men jeg er helt ny her, og har forsøkt å leita meg frem på siden hvor jeg kan legge ut bilde.
Jeg fikk mens 3. oktober og eggløsning 16-17. oktober tror jeg, hvis jeg tar utgangspunkt i 16. er jeg 12 DPO idag. Har testet endel, og strekene er svake, men ser dere de? Eller er det skyggestreker? De ser rosa ut for meg selv om det er vanskelig å se på bilde, men er så spent Og er det for tidlig å ta en digital test nå tror dere?
Beklager som sagt hvis jeg har lagt dette ut på feil plass, har forsøkt å undersøke uten hellVis vedlegget 339250
Er jo individuelt hvor mye hcg vi produserer, ville tatt en digital på ikmJeg ser strek på 11 og 12! Fikk selv positiv test 10dpo, litt sterkere enn dine, Dristet meg da til en digital på kvelden som viste gravid 1-2Er jo individuelt hvor mye hcg vi produserer, ville tatt en digital på ikm
![]()
) men det hjelper godt å høre at du hadde litt sterkere enn mine og fikk positiv, da krysser jeg bare fingrene for at strekene blir sterkere
Jeg testet positivt på søndag, så er vel bare et par dager foran degtusen takk for svarda skal jeg fortsette å være tålmodig (selv om det er så vanskelig, er så spent
) men det hjelper godt å høre at du hadde litt sterkere enn mine og fikk positiv, da krysser jeg bare fingrene for at strekene blir sterkere
Er det i disse dager du har testet positivt? I tilfelle, gratulerer så mye
![]()
Jeg var veldig utålmodig og begynte å teste 6-7 dager før ikm med tidlig tester, de slo ut positive alle etter tidsfristen frem til lørdag, også på søndag fikk jeg positiv med vanlige tester innen tidsfristen
Prøv å vær tålmodig, jeg er ganske sikker på får en klar positiv snart med de testene du hadde tatt nå
oppdater oss
Ser streker på de tre nedersteHei
Ja, eller en dag eller to. Spørs helt på stigningen) Ville fortsettet litt til på babyplan i alle fall
![]()
Klarer enda ikke å tro det
Det er jo enda tidlig, men krysser fingrene
Jeg testet positivt på søndag, så er vel bare et par dager foran degTakk
Jeg var veldig utålmodig og begynte å teste 6-7 dager før ikm med tidlig tester, de slo ut positive alle etter tidsfristen frem til lørdag, også på søndag fikk jeg positiv med vanlige tester innen tidsfristen
Prøv å vær tålmodig, jeg er ganske sikker på får en klar positiv snart med de testene du hadde tatt nå
oppdater oss
drister meg til en forsiktig gratulerer for det
![]()
Tusen takk
jeg tok en babyplan tidlig test igjen i dag, og den var litt sterkere med rosa strek , så jeg dristet meg til å ta den digitale gravidtesten jeg hadde kjøpt inn, og da kom det opp gravid!
jeg kan ikke tro at det er sant, og gleder meg til mannen kommer hjem så jeg kan vise, han er like spent som meg, men tenkte å overraske han med denne testen når han kommer hjem
Det er jo enda tidlig og strekene mine er ikke sterke, men den følelsen at det står gravid på den digitale, gjør at jeg blir helt overlykkelig
så gøy at vi bare er noen dager i mellom hverandre, tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger
Ser streker på de tre nedersteVent noen dager med digital. Men jeg er ganske sikker på at det er spire på gang!
Jeg klarte ikke å vente med den digitale etter jeg fikk en noe sterkere strek idag, selv om jeg visste jeg burde vente til hvertfall lørdag (da jeg skulle få menstruasjon)