Jeg har fått sterkere på vanlig test enn tidlig test av samme merke fra ca 10dpo. Begge de forrige gangene jeg var gravid...

Satser på at det går veien for meg likevel, ser at testene er en del sterkere nå enn tirsdag kveld i hvertfall

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått sterkere på vanlig test enn tidlig test av samme merke fra ca 10dpo. Begge de forrige gangene jeg var gravid...

Satser på at det går veien for meg likevel, ser at testene er en del sterkere nå enn tirsdag kveld i hvertfall![]()

Gratulerer så mye med spire!Takk for svar. Jeg har streker på graviditetstestene fra MakeSure nå, men så tilbake på forrige graviditet, da var strekene raskt sterkere. Men jeg kom på at jeg tok tidligtester fra MakeSure sist, mens nå er de vanlige tester fra samme merke. Jeg er helt koko og redd at det ikke er nok stigning på hCG og var stressa for hvorfor strekene var sterkere sist. Men jeg får prøve å tro at en tidligtest ville vært sterkere nå om jeg heller testet med det![]()

Ser antydning til noe, ja. Så spennendeHar så mye murringer og merkbare tak i lysken. Noen som ser noe på denne testen? Jeg synes jeg ser, men når testen tørket helt inn, er den mer eller mindre borte. Hvis jeg ikke legger skikkelig godvilje til da![]()
De skal jo som regel leses av innen 5 min, så det er det som gjelderHar så mye murringer og merkbare tak i lysken. Noen som ser noe på denne testen? Jeg synes jeg ser, men når testen tørket helt inn, er den mer eller mindre borte. Hvis jeg ikke legger skikkelig godvilje til da![]()
Jeg ser noe!Jeg skimter noeHar så mye murringer og merkbare tak i lysken. Noen som ser noe på denne testen? Jeg synes jeg ser, men når testen tørket helt inn, er den mer eller mindre borte. Hvis jeg ikke legger skikkelig godvilje til da![]()
Ser antydning til noe, ja. Så spennende![]()
De skal jo som regel leses av innen 5 min, så det er det som gjelderJeg ser noe!
Det blir veldig spennende daJeg skimter noe![]()
Hei dereHvilken test et mest pålitelig? Jeg tok en CB pluss idag, 4 dager over ikm. Har stabil syklus så forventet en positiv test. Ikke turt å teste før idag. Den var helt blenda negativ. Skal ta en ny i morgen før jeg gir opp håpet. Hvilken ville dere tatt?
Jeg ser strekenOkei damer, denne ser jeg godt. Hva ser dere? Slenger ut flere bilder av samme teststreken syntes innenfor tidsfristen, men ble selvfølgelig enda tydeligere når den tørket
forbanner at bildene blir blurry altså!![]()
Hurra!Jeg ser streken![]()
HeiHurra!
Men tok en test til nå og det skulle jeg ikke gjortden var ganske så blenda. Skimter noe om jeg legger godvilja til
![]()
Takk for tipsHeiTest med CB early (6 dager før ikm). Den er ihvertfall sensitiv
Masse lykke til! Synes jeg ser en strek![]()