TakkKnallfine tester!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKnallfine tester!
Gratulerer så mye!!!8-11dpoHar aldri testet positivt så tidlig før. Fikk positiv digital 9 dpo også
![]()
Tusen takkGratulerer så mye!!!
Er så glad på dine vegne8-11dpoHar aldri testet positivt så tidlig før. Fikk positiv digital 9 dpo også
![]()

Tusen takkEr så glad på dine vegne![]()
Jeg fikk positiv 11 dpo med den. Svak strek egentlig hele veien. Men er 21 uker nåVis vedlegget 338516
RFSU test tidlig, hvordan er fargestoffet på den..? Er det de som slår seint ut? Den er mer rosa enn det fremgår på bildet.

Synes det er rart den slo ut på negativt.. Ser jo alle 3 strekene. Jeg er også en av de som alltid må åpne og titte litt nærmere på de digitale. Npr jeg fikk 1-2 uker forrige graviditet, var det omtrent sanne styrke som du har her. Synes ikke du skal gi opp håpet riktig endaVet man ikke skal åpne Cb digital, men klarer aldri å la være!
11 dpo, fikk "ikke gravid", men syntes strekene er sterkere enn hva jeg har fått tidligere!
Er det håp?
Øverste bilde er originalt, men har dårlig lys i rommet, så blir ikke bra bilder. Nederste er redigert!

Takk for svarSynes det er rart den slo ut på negativt.. Ser jo alle 3 strekene. Jeg er også en av de som alltid må åpne og titte litt nærmere på de digitale. Npr jeg fikk 1-2 uker forrige graviditet, var det omtrent sanne styrke som du har her. Synes ikke du skal gi opp håpet riktig enda![]()

Vis vedlegget 338516
RFSU test tidlig, hvordan er fargestoffet på den..? Er det de som slår seint ut? Den er mer rosa enn det fremgår på bildet.
Testet svakt positivt 8dpo og fikk 3+ på digital når jeg var 5+0 (ikke testet noe mellom 4+0 og 5+0)Når har dere fått 3+ på CB digital, og hvor tidlig hadde dere testa positivt da?
Det der må være en spire på gangVis vedlegget 338516

Jeg testet svakt positivt 9 dpo på ettermiddagen. Fikk 1-2 på digital både 12 dpo og 14 dpo. Fikk 2-3 på digital 17 dpo og 3+ på digital idag på 20 dpo(5+0)Når har dere fått 3+ på CB digital, og hvor tidlig hadde dere testa positivt da?
Har visst omvendt erfaring med dem enn andre her inne. Mens det så negativ ut på babyplan sine tidligtester 9 dpo, fikk jeg en sånn en strek på rsfu sin tidligtest, og er gravid (i uke 24 med tvillinger nå). Så stoler mer på den enn babyplan! Ser absolutt ut som spire!Vis vedlegget 338516
Testet svakt positivt 8dpo og fikk 3+ på digital når jeg var 5+0 (ikke testet noe mellom 4+0 og 5+0)
Takk for svarJeg testet svakt positivt 9 dpo på ettermiddagen. Fikk 1-2 på digital både 12 dpo og 14 dpo. Fikk 2-3 på digital 17 dpo og 3+ på digital idag på 20 dpo(5+0)![]()