✨St@rdust✨
Glad i forumet
Dette er første med to strek denne pp, men er 12 dpo.. har tidligere fått svak positiv allerede 8 dpo.. kjenner det gjør meg litt nervøs..Har ikke fått skygger på de. Fikk min første positive med metode![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er første med to strek denne pp, men er 12 dpo.. har tidligere fått svak positiv allerede 8 dpo.. kjenner det gjør meg litt nervøs..Har ikke fått skygger på de. Fikk min første positive med metode![]()

Jeg fikk positiv 11 dpo, men ingenting 10 dpo. Det er jo forskjellig hvordan befruktningen går for hver gang, så jeg ville ikke vært nervøs for det. Jeg fikk heller ikke så veldig mye sterkere streker framover, noe jeg ble bekymret for. Men er snart 21 uker på vei nå, så det er nok bare sånn for noenDette er første med to strek denne pp, men er 12 dpo.. har tidligere fått svak positiv allerede 8 dpo.. kjenner det gjør meg litt nervøs..![]()
Skimter en strek6/7dpo
Mulig jeg trenger briller, men jeg ser ingenting. Kanskje bare bildet er dårlig?6/7dpo
Jeg ser den godt, men kan være skyggeMulig jeg trenger briller, men jeg ser ingenting. Kanskje bare bildet er dårlig?
Krysser fingrene for at det er jeg som trenger briller og at spiren sitterJeg ser den godt, men kan være skygge![]()
Jeg skimter strekJada jeg har testa tidlig igjen hehe
Ser den godtTok en til, og synes denne skyggestreken er sterkere enn den forrige over.
Brillene er på og streken er synligTok en til, og synes denne skyggestreken er sterkere enn den forrige over.
Tok en til, og synes denne skyggestreken er sterkere enn den forrige over.
Gratulerer8-11dpoHar aldri testet positivt så tidlig før. Fikk positiv digital 9 dpo også
![]()
Tok en babyplan. Så ikke ut til å være så mye til strek dessverre. Kan skimte «noe». Men skal ta en i kveld igjen, så får vi se daspent på dagens!
8-11dpoHar aldri testet positivt så tidlig før. Fikk positiv digital 9 dpo også
![]()