Jozo
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
TakkGratulerer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer![]()

Våknet til farget utflod i dag. Kjempe stresset. 4+5. Tok disse testene to timer etter første morgen urin. Digital har hvertfall steget siden i går så det ga meg litt håp. Murrer litt i magen men så langt ikke mer farget utflod etter det ene tørket... kryss fingrene for meg da jenter![]()
Godt å høre du fikk en frisk og fin gutt tross blødningerFingrene krysset!!Jeg blødde masse med sønnen min i første trimester, utrolig ekkelt og turte såvidt bevege meg i perioder! Han er 15 måneder nå
![]()
tok en real husvask i går så holder en knapp på skjøre slimhinner..GratulererHåper den holder![]()
Godt å høre du fikk en frisk og fin gutt tross blødningertok en real husvask i går så holder en knapp på skjøre slimhinner..
TakkGratulerer![]()

Ikke vært noe mer enda så begynner å bli optimist nå hahaSkjøre slimhinner er veldig sannsynlig!![]()

Testen slår positivt ut 24-48 timer før ELVis vedlegget 338156 Fikk denne i dag tidlig i følge Premom hadde jeg EL i går, men vil denne si at jeg får El i morra? Eller er jeg 1 dpo? Forvirra?!
Jeg vet jo at jeg egentlig ikke er gravid (det er veeeldig lite sannsynlig, og venter egentlig på pp1). Men jeg er to dager over ikm og i dag kastet jeg opp (noe jeg aldri gjør med mindre jeg er gravid). Så jeg tok en test på kveldsurin og hadde ikke holdt meg veldig lenge. Men uansett, dukket selvfølgelig opp en skygge! Den kom med en gang men er såååå svak. Så hvis det i det hele tatt er noe så er det vel mest sannsynligvis kjemisk. Nå må tr komme altså så vi kan starte på ordentlig 
Vis vedlegget 338156 Fikk denne i dag tidlig i følge Premom hadde jeg EL i går, men vil denne si at jeg får El i morra? Eller er jeg 1 dpo? Forvirra?!

Synes det ser kjempebra ut jegEr dette en bra stigning fra søndag (12 dpo) til idag 16 dpo? Vis vedlegget 338263
Vis vedlegget 338264
Innbiller meg at streken burde vært sterkere idag? Eller er det fin stigning tror dere? IKM var på mandag eller tirsdag. Har spottet litt og hatt litt brun utflod idag, så blir litt engstelig. Men har tidligere blødd flere ganger i svangerskapet med lillemor som nå er 11 mnd, så vet at spotting og blødninger ikke trenger å bety at det går galt. Men man blir jo allikevel helt gal når man går rundt og tenker og tenker![]()
Er dette en bra stigning fra søndag (12 dpo) til idag 16 dpo? Vis vedlegget 338263
Vis vedlegget 338264
Innbiller meg at streken burde vært sterkere idag? Eller er det fin stigning tror dere? IKM var på mandag eller tirsdag. Har spottet litt og hatt litt brun utflod idag, så blir litt engstelig. Men har tidligere blødd flere ganger i svangerskapet med lillemor som nå er 11 mnd, så vet at spotting og blødninger ikke trenger å bety at det går galt. Men man blir jo allikevel helt gal når man går rundt og tenker og tenker![]()
Ser flott utEr dette en bra stigning fra søndag (12 dpo) til idag 16 dpo? Vis vedlegget 338263
Vis vedlegget 338264

Har ikke fått skygger på de. Fikk min første positive med metodeNoen som har erfaring med metode sin tidlig test? Kjent for skygger?![]()