Oss testetøser imellom

Hmmm. Får bare vente litt til å se da.
Når er din ikm?

trodde den var 04.10, men tydligvis ikke :hilarious: sluttet på minipillen ved mens forje mnd. så kan være minipillen har hengt i lengre og utsatt syklusen. Og er El utsatt er jeg nok ikke gravid denne mnd. Ikke fått lagt inn så mange aksjer den siste uka :)

9 DPO og ser en veeeeeldig svak skygge på CB early? Vet de er kjent for skygger. Har en blandet magefølelse denne PP. Blir spennende de neste dagene:)
CCEA2E78-1127-43FB-8298-1E8914B86FB5.jpeg

B5EAEA67-5A8A-45EC-9D48-8D071687007F.jpeg

Tok to nye babyplan tester, og disse ultrasvake skyggene dukket opp. Har alltid kun fått blenda tester fra babyplan. Ser dere noe? Og er det vanlig med skygge på disse testene?
61A78BE8-59BA-4D93-8C23-5C14E8EAF8EA.jpeg

Tok to nye babyplan tester, og disse ultrasvake skyggene dukket opp. Har alltid kun fått blenda tester fra babyplan. Ser dere noe? Og er det vanlig med skygge på disse testene?Vis vedlegget 337593
Jeg har fått masse skygger med disse :( om vi skal prøve på flere barn i fremtiden så skal jeg aldri bruke babyplan sine :p

Tok to nye babyplan tester, og disse ultrasvake skyggene dukket opp. Har alltid kun fått blenda tester fra babyplan. Ser dere noe? Og er det vanlig med skygge på disse testene?Vis vedlegget 337593

har også fått utallige skygger på babyplan sine tester! Skal bruke opp de siste jeg bestilte denne ppen også kommer jeg aldri til å bestille de igjen. Jeg bestilte jo selvfølgelig haugevis av de når jeg først bestilte :wtf:

MEN, jeg hååååper dine er positive! Jeg leser like mye om dem som aldri får skygge, og dem som alltid får skygge på disse testene! Krysser fingrene for at du er blant de førstnevnte ❤️

Det blir skikkelig spennende de neste dagene kjenner jeg :D Ser det er ulike erfaringer med babyplan testene, så det er vel bare å vente å se :) Gi meg tålmodighet :hilarious:

Skygge?

Vedlegg

• 36D941BE-43BF-410E-B31F-6EB08266F87F.jpeg
    36D941BE-43BF-410E-B31F-6EB08266F87F.jpeg
    15,3 KB · Visninger: 212
12 dpo (11 dpo ifølge FF):
9E2B00A8-1EAD-4F78-B845-88CA37A057B2.jpeg

Øverste Babyplan testen er fra igår kveld, de to nederste er tatt idag :) Nå kan man se noe på RFSU også.

B20A6EE2-34E7-4BA7-B64F-BD9C4C252696.jpeg

Er litt stresset da tempen har sunket litt idag da. Men etter en urolig natt så kan det jo være at det går bra allikevel og at tempen er forstyrret av dårlig og usammenhengende søvn. Det gjenstår å se. Håper det går vår vei siden jeg tydeligvis er gravid:Heartred

12 dpo (11 dpo ifølge FF):
Vis vedlegget 337830

Øverste Babyplan testen er fra igår kveld, de to nederste er tatt idag :) Nå kan man se noe på RFSU også.

Vis vedlegget 337831

Er litt stresset da tempen har sunket litt idag da. Men etter en urolig natt så kan det jo være at det går bra allikevel og at tempen er forstyrret av dårlig og usammenhengende søvn. Det gjenstår å se. Håper det går vår vei siden jeg tydeligvis er gravid:Heartred
Prøv å tenke at dette går bra:Heartred
Positive tester har du:love7:love7

Back
Topp