LilleLengter
Betatt av forumet
Hmmm. Får bare vente litt til å se da.ja, men syns ikke det blir noe sterkere. Kanskje tvert i mot. Men tr er enda ikke komt da.Her er dagens på morgenurin.
Når er din ikm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm. Får bare vente litt til å se da.ja, men syns ikke det blir noe sterkere. Kanskje tvert i mot. Men tr er enda ikke komt da.Her er dagens på morgenurin.
Hmmm. Får bare vente litt til å se da.
Når er din ikm?
sluttet på minipillen ved mens forje mnd. så kan være minipillen har hengt i lengre og utsatt syklusen. Og er El utsatt er jeg nok ikke gravid denne mnd. Ikke fått lagt inn så mange aksjer den siste uka Ser på begge toTok to nye babyplan tester, og disse ultrasvake skyggene dukket opp. Har alltid kun fått blenda tester fra babyplan. Ser dere noe? Og er det vanlig med skygge på disse testene?Vis vedlegget 337593
Jeg har fått masse skygger med disseTok to nye babyplan tester, og disse ultrasvake skyggene dukket opp. Har alltid kun fått blenda tester fra babyplan. Ser dere noe? Og er det vanlig med skygge på disse testene?Vis vedlegget 337593
Tok to nye babyplan tester, og disse ultrasvake skyggene dukket opp. Har alltid kun fått blenda tester fra babyplan. Ser dere noe? Og er det vanlig med skygge på disse testene?Vis vedlegget 337593
Jeg ser streker både på disse og på den cb early som du har tattTok to nye babyplan tester, og disse ultrasvake skyggene dukket opp. Har alltid kun fått blenda tester fra babyplan. Ser dere noe? Og er det vanlig med skygge på disse testene?Vis vedlegget 337593

så spennende!Ser strekenSkygge?

Ser strekSkygge?

Jeg ser noe her jaNoen som ser noe her?

Ville bare oppdatere om at dette var skygge. Fikk to slike, men mensen dukket opp dagen etterpå.Skygge?
Kan ha vært en kjemisk graviditet mtp. de strekene du fikk. Opplevde det samme forrige PP :/Ville bare oppdatere om at dette var skygge. Fikk to slike, men mensen dukket opp dagen etterpå.

Prøv å tenke at dette går bra12 dpo (11 dpo ifølge FF):
Vis vedlegget 337830
Øverste Babyplan testen er fra igår kveld, de to nederste er tatt idagNå kan man se noe på RFSU også.
Vis vedlegget 337831
Er litt stresset da tempen har sunket litt idag da. Men etter en urolig natt så kan det jo være at det går bra allikevel og at tempen er forstyrret av dårlig og usammenhengende søvn. Det gjenstår å se. Håper det går vår vei siden jeg tydeligvis er gravid![]()