Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet rett før jeg gikk på jobb kl 14 i dagetter denne testen har jeg innsett 99% at jeg er gravid
kjøpte inn en cb digital som jeg skal ta på søndag eller mandag, for å tørre å melde meg inn i juni gruppen
... ikm på mandag eller tirsdag
![]()

Jeg får forresten kun så tydelige streker rundt eggløsning. Likevel enig i at monitor er viktig å bruke med disse testene, men en pekepinn kan man få. Gjort det på både el- og graviditetstestDisse skal man ikke lese av uten monitor, så det er umulig å si om eggløsning er på vei. Får alltid to streker på dem.
Har hatt varierende streker på testene når man ser på dem uten monitor under hele syklusen, så i mitt tilfelle kan ikke jeg få noen pekepinn på hvordan det ligger an med eggløsning. Er vel en grunn for at de skal brukes med monitor tenker jegJeg får forresten kun så tydelige streker rundt eggløsning. Likevel enig i at monitor er viktig å bruke med disse testene, men en pekepinn kan man få. Gjort det på både el- og graviditetstest.
Veldig uklart bilde, men når jeg zoomer inn synes jeg at jeg ser noeNoen som ser noe her?
Er det bare å droppe Lloyds for alltid eller er det noen som ikke opplever skygge på dem? Føler alle sier det er skygge på dem uansett... 7/8 dpo i dag, måtte jo teste med det man hadde liggende
Er det bare å droppe Lloyds for alltid eller er det noen som ikke opplever skygge på dem? Føler alle sier det er skygge på dem uansett... 7/8 dpo i dag, måtte jo teste med det man hadde liggende
Synes jeg skimter en svak strek.Dagens test. 3 dager siden tr skulle vært her. Skjønner ingen ting.

Synes jeg skimter en svak strek.
Kan EL ha vært par dager senere enn du tror? evt så kan det bare være at testen slår ut sent på deg
Håper det er det jeg tror det er![]()
får prøve meg på en ny te kvelden og i morgen tidlig å se om det er noe sterkere da. 
Skimter en strekDagens test. 3 dager siden tr skulle vært her. Skjønner ingen ting.
Syns ikke jeg ser annet enn streker overalt 
)Okey! Nå har jeg fortvilt meg i noen dager over skyggestreker på tidligtestene fra babyplan. I kveld syns jeg plutselig at jeg så antydning på vanlig babyplan også (gikk tom for tidligtester) etter å ha vært helt hvite i går og i dag tidlig. Er 12 DPO i dag.
Ser nå i kveld at det ser ut som en liten 'utvikling' i skyggene på tidligtestene likevel, den siste tok jeg i dag tidlig. Vet at disse ikke er gyldige etter utløpsfrist, men hva tenker dere? Jeg hadde fullstendig gitt opp håpet, men nå håper jeg jo igjen daSyns ikke jeg ser annet enn streker overalt
Kan det være strek, eller kan skyggene bli sterkere? Vet det er mange som opplever skygger, men blir de da liksom sterkere? (Jeg har tatt sikkert 30 tester som ikke har blitt noe sterkere i mellomtiden)
Legger ved bilde av både tidlig og vanlig. Vet at den vanlige er veeeldig svak(har ikke lagt på filter)
Vis vedlegget 337539
Vis vedlegget 337540
Har opplevd å få sterkere skygger, men de var fortsatt tydelig grå. Du må teste i morgen og si i fra hvordan det gikk! Heier på deg!!

Har opplevd å få sterkere skygger, men de var fortsatt tydelig grå. Du må teste i morgen og si i fra hvordan det gikk! Heier på deg!!

Har du tatt flere tester smørblomstja, syns jeg ser en strek jeg også. Men tenkte kanskje det bare er ønsketenkninger i hodet mittfår prøve meg på en ny te kvelden og i morgen tidlig å se om det er noe sterkere da.
![]()

Har du tatt flere tester smørblomst
Spent på utviklingen din![]()