Skal forsøke å tenke positivtPrøv å tenke at dette går bra
Positive tester har du![]()
Får jo ikke gjort noe fra eller til hvis det går den gale veien, så da kan jeg vel like gjerne nyte at akkurat nå så er jeg gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal forsøke å tenke positivtPrøv å tenke at dette går bra
Positive tester har du![]()
Får jo ikke gjort noe fra eller til hvis det går den gale veien, så da kan jeg vel like gjerne nyte at akkurat nå så er jeg gravid
Helt enigSkal forsøke å tenke positivtFår jo ikke gjort noe fra eller til hvis det går den gale veien, så da kan jeg vel like gjerne nyte at akkurat nå så er jeg gravid
![]()

12 dpo (11 dpo ifølge FF):
Vis vedlegget 337830
Øverste Babyplan testen er fra igår kveld, de to nederste er tatt idagNå kan man se noe på RFSU også.
Vis vedlegget 337831
Er litt stresset da tempen har sunket litt idag da. Men etter en urolig natt så kan det jo være at det går bra allikevel og at tempen er forstyrret av dårlig og usammenhengende søvn. Det gjenstår å se. Håper det går vår vei siden jeg tydeligvis er gravid![]()

Ser streken godtJeg burde sikkert ha ventet en dag med tanke på eventuell hcg stigning, men det klarte jeg ikke... Hva tenker dere om denne?

Bilde rett etter og når den har tørket. Ser noe, men kvaliteten blir så dårlig på bildene. Syns bedre, men vanskelig å få med på bilde. Veldig usikker på om det er skygge. Har så dårlig følelse så klarer ikke helt å tro noe annet en skygge![]()

Jeg tror det er skygge jeg ogsåLitt lik som mine babyplan som viste seg å være skygge. Med det sagt, kan det jo hende at du er heldigere, og hvis den er positiv vil den jo stige! Hvor mange dpo?
Håper du er gravid![]()

Du kan ha hatt en kjemiskVis vedlegget 338020
Hei jeg tok denne testen i går. Den ser jo positiv ut. Men i dag fikk jeg mensen. Så jeg skjønner ingenting.. Skal aldri bruke disse testene igjen. Rfsu tidlig test...
Vis vedlegget 338020
Hei jeg tok denne testen i går. Den ser jo positiv ut. Men i dag fikk jeg mensen. Så jeg skjønner ingenting.. Skal aldri bruke disse testene igjen. Rfsu tidlig test...
Vet ikke, har veldig ustabil syklus også, så kan jo hende at jeg hadde eggløsning senere enn det jeg trodde også. Er ikke akkurat lite mensen hellerKan ha vært kjemisk?
Kan være ja, siden jeg har veldig ustabil syklus Er ikke akkurat lite mensen heller såDu kan ha hatt en kjemisk
Gratulerer så myeHåper den holder![]()
TakkGratulerer så mye![]()