Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som ser noe her? Den blå er 25mlu og den rosa 10 mlu. Tror jeg er ca 8-10 dpo
Ååå, da blir det spennede å teste i dagene fremmoverSer tydelig strek på begge![]()
Men legekontorets tester er ikke så sensitive tidlig i svangerskapet, det vet jeg ettersom jeg jobbet der før. Mensen er fremdeles ikke å se, og er mest sannsynlig 3 dager over nå 
Dere? Kan skyggestreker øke i styrken? Dette er one step test som har gitt meg skygge 7 av 10 ganger.. Men i dag så er den sterkere enn vanliglovte meg selv å ikke bruke de men cant help my self siden det er de eneste Jeg har nå med 10 mlu
Øverste er tatt i går og den nederste er fra i dag
. Hva tenker dere?
Ser streken veldig godtEr det noen som ser noe her? Den blå er 25mlu og den rosa 10 mlu. Tror jeg er ca 8-10 dpo

Dere? Kan skyggestreker øke i styrken? Dette er one step test som har gitt meg skygge 7 av 10 ganger.. Men i dag så er den sterkere enn vanliglovte meg selv å ikke bruke de men cant help my self siden det er de eneste Jeg har nå med 10 mlu
Øverste er tatt i går og den nederste er fra i dag
. Hva tenker dere?
Ååå, da blir det spennede å teste i dagene fremmover![]()
Aldri fått anntydning til strek engang på hcg-test, så ny i dette! En digital vil kanskje ikke slå ut enda?

Takk for tilbakemeldingIkke bruk Lloyds tester, de har gitt så utrolig mange falske positive tester, inkludert meg selv
Jeg var til og med hos lege samme dag som min Lloyds test ble positiv og tok blodprøve , og der var hcg under 5. Legger med bilde av min falske positiv![]()
Skimter noe på testenVar på legekontoret nettopp (klarte ikke å vente). Denne testen er ikke så veldig sensitiv, men jeg skimter en strek? Synes bedre i virkeligheten
![]()
Får håpe den blir sterkere 
Skimter noe på testenFår håpe den blir sterkere
![]()
Venter i spenning på om dette endelig er min mnd ! IKM er mest sannsyling ventet søndag så i dag er det 5 dager til, det betyr at eg kunne tatt ein tidlig test. Men eg turte ikkje, har ingen symptomer i det heile tatt, så tok meg i å tenke at så lenge puppene ikjke er øm så er kanskje ikkje HCG nivået høyt nok heller. Noen med erfaring her ? Håper ingen symptomer denne pp'en kan vere eit godt tegn![]()

Har ikke hatt ømme pupper denne PP og er 4+0 i dag. Syns faktisk jeg har hatt fler tidlige symptomer i de PP hvor det ikke gikk. Fikk de første svake symptomene 11 dpo (1-2 dager før ikm), og fikk første svake strek 9 dpo, den var helt blenda 8 dpo. Håper at ingen symptomer er et godt tegn for deg og![]()
Nei men det er ikke kontroll streken heller...?Ser jo streken tydelig, men er den rosa?![]()
Nei men det er ikke kontroll streken heller...?

Testene til monitorer skal kun leses av med monitoren. Jeg trodde jeg var gravid pga utslag på en test men monitoren mente jeg ikke var gravid. Monitoren hadde rett.Var på legekontoret nettopp (klarte ikke å vente). Denne testen er ikke så veldig sensitiv, men jeg skimter en strek? Synes bedre i virkeligheten
![]()