Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen tanker? Den øverste testen er tatt igår og de to på det nederste bildet er tatt nå. Synes de er litt for svake. Den ene appen sier jeg har mensen om 5 dager, den andre appen sier 2 dager
Hvis dette er slik den er etter at den har trekt til seg veske så ser den veldig defekt ut jaEr denne defekt? Brukte veeeeeldig lang tid på å trekke til seg væske.
Vis vedlegget 335165
Den så veldig defekt utEr denne defekt? Brukte veeeeeldig lang tid på å trekke til seg væske.
Vis vedlegget 335165
12 dpo, noen som ser noe? Jeg glor blindt på denne for det er noe der,.. Men mest sannsynlig skygge.
Jeg klarer ikke å legge med riktig bilde, nå tror jeg det ble riktig
Håper det er babystrek!Ja det var dårlig kvalitet på dem, men har tatt to stk og begge viser det samme jeg trenger ikke vri på den får å se det med mine øyne heller. Men dette er uansett for godt til å være sant, jeg har prøvd i årevis.Ser NOE, men vanskelig å si om det er skygge eller babystrek. Bildekvaliteten her er ikke helt på toppHåper det er babystrek!
Prøver på bebbis nr 2, frøkna mi er 6 mnd nå - men ønsker veldig to tetteHar du bilde av testene, kanskje vi kan hjelpe å tyde?Hei jenter
Jeg er ganske ny i dette testegamet! Vi prøver nå på baby nr 2 første kom på første forsøk, så dermed ikke testet noe tidligere.
Prøver nå å finne eggløsning, og i følge appen min skal det være imorgen.
jeg har hatt eggløsningssmerter i et par dager nå, men disse testene forrvirrer meg, ene dagen er den nesten positiv, neste dag ikke. Sånn har det vært i en uke nå Noen som har opplevd dette?

Noen som har brukt testene fra normal? Både stav og strimmel. Hva slags erfaringer sitter dere igjen med?
Har bare bilder fra de jeg tok i går og en tatt nå. De i går er de jeg har fått sterkest på, men i følge den appen er det low.
Dagene før har det vært svakere, og i dag igjen er det svakere - til tross for økende murringer. Haha, Skjønner ingenting![]()

Om du ikke testet med den typen det står til venstre der så skal du legge de under others![]()