Oss testetøser imellom

Er det noen som ser noe her? Den blå er 25mlu og den rosa 10 mlu. Tror jeg er ca 8-10 dpo

Vedlegg

• IMG_20200908_072639.jpg
    IMG_20200908_072639.jpg
    8,1 KB · Visninger: 191
  • IMG_20200908_072659.jpg
    IMG_20200908_072659.jpg
    8,8 KB · Visninger: 176
Erfaringer med Lloyds tidlig tester? Kom en lys rosa strek med en gang.. vanskelig å ta bilde av.. men disse testene er vel kjent for skygge? Jeg er bare 9 dpo idag, så enda tidlig å teste... jeg klarer bare ikke å dy meg :angelic:

FC49B33D-FA44-4E66-86B6-801BF4EAA519.jpeg

Vedlegg

• F6E395AB-66D7-4B42-BC26-8BE2348E026C.jpeg
    F6E395AB-66D7-4B42-BC26-8BE2348E026C.jpeg
    53,8 KB · Visninger: 105
Nå har jeg samlet opp morgenurin, og håper at testene kommer idag. Eller skal jeg dra til fastlegen å få dem til å teste? Vet ikke om jeg klarer å vente én dag til :hilarious: Men legekontorets tester er ikke så sensitive tidlig i svangerskapet, det vet jeg ettersom jeg jobbet der før. Mensen er fremdeles ikke å se, og er mest sannsynlig 3 dager over nå :oops: Hva tenker dere? Hahah, føler meg gal :D

Venter i spenning på om dette endelig er min mnd ! IKM er mest sannsyling ventet søndag så i dag er det 5 dager til, det betyr at eg kunne tatt ein tidlig test. Men eg turte ikkje, har ingen symptomer i det heile tatt, så tok meg i å tenke at så lenge puppene ikjke er øm så er kanskje ikkje HCG nivået høyt nok heller. Noen med erfaring her ? Håper ingen symptomer denne pp'en kan vere eit godt tegn :Heartred

Dere? Kan skyggestreker øke i styrken? Dette er one step test som har gitt meg skygge 7 av 10 ganger.. Men i dag så er den sterkere enn vanlig :wideyed: lovte meg selv å ikke bruke de men cant help my self siden det er de eneste Jeg har nå med 10 mlu :angelic:
Øverste er tatt i går og den nederste er fra i dag
. Hva tenker dere?

Jeg ser strek! Synes den ser rosa ut også.

Dere? Kan skyggestreker øke i styrken? Dette er one step test som har gitt meg skygge 7 av 10 ganger.. Men i dag så er den sterkere enn vanlig :wideyed: lovte meg selv å ikke bruke de men cant help my self siden det er de eneste Jeg har nå med 10 mlu :angelic:
Øverste er tatt i går og den nederste er fra i dag
. Hva tenker dere?

Ser jo streken tydelig, men er den rosa? :rolleyes:

Ååå, da blir det spennede å teste i dagene fremmover :excited001
Aldri fått anntydning til strek engang på hcg-test, så ny i dette! En digital vil kanskje ikke slå ut enda?

De digitale slår ut relativt kjapt når man fått to streker så ikke umulig att den vill si gravid :D

Ikke bruk Lloyds tester, de har gitt så utrolig mange falske positive tester, inkludert meg selv :yuck:
Jeg var til og med hos lege samme dag som min Lloyds test ble positiv og tok blodprøve , og der var hcg under 5. Legger med bilde av min falske positiv :confused:

Vedlegg

• 20200908_101601.jpg
    20200908_101601.jpg
    10,9 KB · Visninger: 177
Ikke bruk Lloyds tester, de har gitt så utrolig mange falske positive tester, inkludert meg selv :yuck:
Jeg var til og med hos lege samme dag som min Lloyds test ble positiv og tok blodprøve , og der var hcg under 5. Legger med bilde av min falske positiv :confused:
Takk for tilbakemelding :) Jeg stoler ikke på Lloyds jeg heller. Spesielt ikke etter å ha lest mange dårlige erfaringer med de testene der. Skal dra å kjøpe noen CB tester istedenfor :D

Var på legekontoret nettopp (klarte ikke å vente :rolleyes:). Denne testen er ikke så veldig sensitiv, men jeg skimter en strek? Synes bedre i virkeligheten :)

Vedlegg

• 9F02473A-94E2-44BE-9777-D8A3618EBBD1.jpeg
    9F02473A-94E2-44BE-9777-D8A3618EBBD1.jpeg
    34,5 KB · Visninger: 230
  • F14565E4-087C-4A43-841D-AF2379A49353.jpeg
    F14565E4-087C-4A43-841D-AF2379A49353.jpeg
    31,3 KB · Visninger: 224
Venter i spenning på om dette endelig er min mnd ! IKM er mest sannsyling ventet søndag så i dag er det 5 dager til, det betyr at eg kunne tatt ein tidlig test. Men eg turte ikkje, har ingen symptomer i det heile tatt, så tok meg i å tenke at så lenge puppene ikjke er øm så er kanskje ikkje HCG nivået høyt nok heller. Noen med erfaring her ? Håper ingen symptomer denne pp'en kan vere eit godt tegn :Heartred

Har ikke hatt ømme pupper denne PP og er 4+0 i dag. Syns faktisk jeg har hatt fler tidlige symptomer i de PP hvor det ikke gikk. Fikk de første svake symptomene 11 dpo (1-2 dager før ikm), og fikk første svake strek 9 dpo, den var helt blenda 8 dpo. Håper at ingen symptomer er et godt tegn for deg og :Heartred

Har ikke hatt ømme pupper denne PP og er 4+0 i dag. Syns faktisk jeg har hatt fler tidlige symptomer i de PP hvor det ikke gikk. Fikk de første svake symptomene 11 dpo (1-2 dager før ikm), og fikk første svake strek 9 dpo, den var helt blenda 8 dpo. Håper at ingen symptomer er et godt tegn for deg og :Heartred

Så godt å høre! Håper det er eit positivt tegn da :D

Var på legekontoret nettopp (klarte ikke å vente :rolleyes:). Denne testen er ikke så veldig sensitiv, men jeg skimter en strek? Synes bedre i virkeligheten :)
Testene til monitorer skal kun leses av med monitoren. Jeg trodde jeg var gravid pga utslag på en test men monitoren mente jeg ikke var gravid. Monitoren hadde rett.

Back
Topp