God morgen 
Det er første gang jeg tester etter EL denne pp. Øverste test er fra i går kveld, og nederste i dag morges. Jeg skal fortsette å teste i kveld og x2 daglig frem til jeg får peak. Når tenker dere at EL vil skje? Jeg har syklus med 34 dager, og ut i fra det forventet EL CD 21. Begynte å merke symptomer i går og følte derfor for å teste, enda sterkere symptomer i dag. Ser ut til at jeg muligens har EL tidligere enn forventet..
Hva eg deres erfaringer?
Det er første gang jeg tester etter EL denne pp. Øverste test er fra i går kveld, og nederste i dag morges. Jeg skal fortsette å teste i kveld og x2 daglig frem til jeg får peak. Når tenker dere at EL vil skje? Jeg har syklus med 34 dager, og ut i fra det forventet EL CD 21. Begynte å merke symptomer i går og følte derfor for å teste, enda sterkere symptomer i dag. Ser ut til at jeg muligens har EL tidligere enn forventet..
Hva eg deres erfaringer?
Men ville uansett fortsatt testingen til en negativ test dukker opp slik at det er enklere å beregne dpo
Fortsett å test, så finner du syklusen din. Lykke til
Er veldig spent på den, vi blir forholdsvis enkelt gravide - så har veldig store forhåpninger til monitoren
Veldig fin tid med mye forventinger og håp. Spennende tid å gå inn i med sambo. Vi gleder oss mye begge to.
Er nok litt redd for å bli skuffet. Men veldig gøy at EL testene blir positive da!