Oss testetøser imellom

Hvor vanlig er det egentlig med strek «uansett» på cb pluss?
Jeg tok en i går morges som var negativ. Til morgningen i dag var det klart en svak strek på den, men da selvfølgelig ikke gyldig. Tok en til hvor det kon opp strek med en gang, men syntes den er veldig lik den ugyldige og tenker da de begge har skygger. Er dere enig?
Aner ikke hvor i syklusen jeg er. Testet kun fordi jeg kjenner igjen hvordan jeg føler meg fra sist graviditet.
Kan du ta en tidlig test?
 
Noen her som har peiling på cb digital? Jeg er 5+6 nå. Hadde en test liggende og tok den bare for morro skyld. Men ble litt engstelig når jeg SF å den fortsatt viser 2-3 uker. Hadde forventet 3+ nå. Åpnet den og legger ved bildet. Synes strekene er veldig tydelige? Hvor mye sterkere skal de være for å få 3+,fot regner med det er strekene den leser av? Vis vedlegget 332460
Det kan være for tidlig. Tipper du får 3+ neste uke eller til helga. Har ingen erfaring med strekene dessverre
 
Kan du ta en tidlig test?

Jeg har ikke noen tidligtester i hus, kun «vanlig» makesure. Den jeg tok i dag (cb avbildet lenger opp) er blitt sterkere og klart blå, dog sterkere etter fristen var ute. Så den er jo ugyldig etter fristen. Men skal se om det dukker opp noe på strimmel i morgen tidlig :)
 

Vedlegg

  • 6387ED4E-F7D5-4703-8094-AFD39DC48084.jpeg
    6387ED4E-F7D5-4703-8094-AFD39DC48084.jpeg
    19,9 KB · Visninger: 149
Jeg har ikke noen tidligtester i hus, kun «vanlig» makesure. Den jeg tok i dag (cb avbildet lenger opp) er blitt sterkere og klart blå, dog sterkere etter fristen var ute. Så den er jo ugyldig etter fristen. Men skal se om det dukker opp noe på strimmel i morgen tidlig :)
Men jeg ser tydelig blå strek på den nederste. Håper på babystrek. Ja ta ny imorra
Masse lykke til ♥️♥️
 
:wideyed:Jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen og gikk nesten i bakken i går av sjokk. De er mer rosa enn jeg klarte å få frem.

Har pco og har aldri i mitt liv sett en antyding til sterk strek på EL-testene (alltid lyserosa), og aldri mer enn en sjelden positiv graviditetstest pga kjemisk og en SA. Syklusen min må være helt på styr for dette gir ingen mening mtp forrige blødning, verken som mensen eller festeblødning.:bored:

Disse to bildene var tatt natt til i går.

A55A48C9-A432-42C8-BF94-C62196B0105D.jpeg
A6DF1F24-22DB-43AB-AA3A-2989D5C569FD.jpeg




Denne var tatt i går ettermiddag:

E1925EF8-A760-4A92-98F7-773A27F069FB.jpeg




Denne er fra i dag tidlig
15DCB29D-5BE4-45EC-90E3-1A2A95039114.jpeg


D2CF1A92-0F10-465A-B95F-9C1F6A543A4F.jpeg



Den nederste testen på disse to bildene er fra i dag og de to øverste er fra i går
54D8278B-E30E-423E-9EF4-4408F30CC0AA.jpeg


03835FBB-7F26-414F-9367-A2B7091326EB.jpeg
Er jeg gal eller kan jeg være gravid?:eek:
 
:wideyed:Jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen og gikk nesten i bakken i går av sjokk. De er mer rosa enn jeg klarte å få frem.

Har pco og har aldri i mitt liv sett en antyding til sterk strek på EL-testene (alltid lyserosa), og aldri mer enn en sjelden positiv graviditetstest pga kjemisk og en SA. Syklusen min må være helt på styr for dette gir ingen mening mtp forrige blødning, verken som mensen eller festeblødning.:bored:

Disse to bildene var tatt natt til i går.

Vis vedlegget 332514 Vis vedlegget 332515



Denne var tatt i går ettermiddag:

Vis vedlegget 332516



Denne er fra i dag tidlig
Vis vedlegget 332518

Vis vedlegget 332519


Den nederste testen på disse to bildene er fra i dag og de to øverste er fra i går
Vis vedlegget 332523

Vis vedlegget 332524 Er jeg gal eller kan jeg være gravid?:eek:
Jeg har ingen erfaring med pco, men når hadde du første dag i siste mens forrige gang? :)
 
Jeg har ingen erfaring med pco, men når hadde du første dag i siste mens forrige gang? :)

Siste skikkelige mens 24 juni. Skulle hatt mensen igjen 27 juli, men fikk heller en merkelig minimens fra fredag 24/7- søndag 26/7 så om ikke det var festeblødning så vet jeg ikke. Var ikke noe klumper eller noe så kan jo være
 

Jeg vet ikke, da jeg egentlig ikke har mensen grunnet prevensjon Det skal en del til for at jeg faktisk er gravid altså, men kjenner fremdeles på den «gravid» følelsen jeg hadde sist. Og er blitt gravid på prevensjon tidligere. En liten en er veldig velkommen altså! Enig i at den er for «positiv» til å være skygge. Men jeg får avvente noen dager og teste på nytt. Men ingen ting på dagens, heller ikke etter fristen
 
Siste skikkelige mens 24 juni. Skulle hatt mensen igjen 27 juli, men fikk heller en merkelig minimens fra fredag 24/7- søndag 26/7 så om ikke det var festeblødning så vet jeg ikke. Var ikke noe klumper eller noe så kan jo være
Hm, kanskje du kan regne det som mensen selv om den var mini? Kan jo endre seg? Hvis du har uregelmessige sykluser kan du jo ha hatt EL rett etter å være veldig tidlig gravid nå? Eller det kan ha vørt en ‘vanlig’ og uskyldig blødning tidlig i svangerskapet og du hadde sen EL etter forrige ordentlige mens? Ikke legg å vite :rolleyes: Mye greier med kropp altså! Skal du teste igjen imorgen?
 
Jeg vet ikke, da jeg egentlig ikke har mensen grunnet prevensjon Det skal en del til for at jeg faktisk er gravid altså, men kjenner fremdeles på den «gravid» følelsen jeg hadde sist. Og er blitt gravid på prevensjon tidligere. En liten en er veldig velkommen altså! Enig i at den er for «positiv» til å være skygge. Men jeg får avvente noen dager og teste på nytt. Men ingen ting på dagens, heller ikke etter fristen
Ja, da får du teste igjen om noen dager! Spennende da!:joyful:
 
Hjelp:anyone
Kan noen tyde disse El testene?
Ja, jeg vet det er litt feil vei å sånt :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200804_171509_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200804_171509_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    20,7 KB · Visninger: 96
:wideyed:Jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen og gikk nesten i bakken i går av sjokk. De er mer rosa enn jeg klarte å få frem.

Har pco og har aldri i mitt liv sett en antyding til sterk strek på EL-testene (alltid lyserosa), og aldri mer enn en sjelden positiv graviditetstest pga kjemisk og en SA. Syklusen min må være helt på styr for dette gir ingen mening mtp forrige blødning, verken som mensen eller festeblødning.:bored:

Disse to bildene var tatt natt til i går.

Vis vedlegget 332514 Vis vedlegget 332515



Denne var tatt i går ettermiddag:

Vis vedlegget 332516



Denne er fra i dag tidlig
Vis vedlegget 332518

Vis vedlegget 332519


Den nederste testen på disse to bildene er fra i dag og de to øverste er fra i går
Vis vedlegget 332523

Vis vedlegget 332524 Er jeg gal eller kan jeg være gravid?:eek:

Synes strekene var litt for rare til å tolke de som positiv.. hadde prøvd en annen type test :Heartred
 
Nei nå... Sa meg ferdig etter negativ test fredag, da 10dpo. Nå er jeg 14dpo, og murringene er tilbake, pluss at jeg har fått kjempeømme pupper. Skal sies at jeg hadde en tung treningsøkt for to dager siden, så gir mening at jeg er støl i det området, men likevel. Lurer på om jeg skal få sneket til meg en test i morgen. Har drukket et par glass vin over helgen... Hvor mye tror dere det har å si? Tenker på de på TV som går hele svangerskapet uten å vite at de er gravide for så å føde helt friske barn og da tenker jeg at det må jo eventuelt gå bra...
 
Noen som har erfaring med metode sine tidlig tester? Hvor sensitive er dem?
Tror jeg er 11 eller 12 dpo i dag, men de er negative. :shifty: IKM om to - tre dager. Jeg var så sikker på at jeg var gravid pga unaturlig vonde pupper og bittelitt spotting for to dager sida (bare på papiret). Testa ikke etter El, så vet egentlig ikke når den var, men kjente på kroppen sånn ca. Ene gangen jeg var gravid for mange år sida hadde jeg nøyaktig samma spotting på papiret, men det var samme dag jeg skulle hatt mensen. Så utenom den gangen er eneste gangen jeg har hatt noe sånt. Kjenner jeg blir sur :shifty::rolleyes:
 
Noen som har erfaring med Lloyds graviditetstest? Fikk denne i dag 7 dpo. Er det strek? Negativ clearblue på samme urin.
 

Vedlegg

  • 43EE7B3D-095D-4C92-A20E-0F0D49DFFBF3.jpeg
    43EE7B3D-095D-4C92-A20E-0F0D49DFFBF3.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 129
Back
Topp