Oss testetøser imellom

Spennende! Syntes det var tidlig, kanskje har du hatt el før? Oppdater gjerne om du tar flere tester ❤️

Testet etter el for første gang i mitt liv. I dag (tirsdag)er det en uke siden jeg fikk positiv el test:) men lurer på om jeg kan ha sluppet mer enn et egg, fordi jeg hadde rosa utflod ved 3 anledninger 4-6 dpo.
 
Hei!
idag er jeg 13 dpo har testet positivt siden 11 dpo.. men nå begynner hode å spinne på tanken at økningen ikke er sterk nok:( jeg klarer liksom ikke tenke at vi endelig har fått det til etter 1,5 år uten noen ting..
Hva tror dere, ser disse bra ut?
Den øverste er fra i dag tidlig mens den nederste er fra i går kveld❤️Jeg testet også positivt på en cb idag tidlig❤️
 

Vedlegg

  • 2D033BEA-EF23-43F6-90E6-8D4E0D67EAC5.jpeg
    2D033BEA-EF23-43F6-90E6-8D4E0D67EAC5.jpeg
    28,9 KB · Visninger: 199
  • FCCDE70E-B92B-4DCF-820A-452683E6DEA8.jpeg
    FCCDE70E-B92B-4DCF-820A-452683E6DEA8.jpeg
    31,5 KB · Visninger: 197
Hei!
idag er jeg 13 dpo har testet positivt siden 11 dpo.. men nå begynner hode å spinne på tanken at økningen ikke er sterk nok:( jeg klarer liksom ikke tenke at vi endelig har fått det til etter 1,5 år uten noen ting..
Hva tror dere, ser disse bra ut?
Den øverste er fra i dag tidlig mens den nederste er fra i går kveld❤️Jeg testet også positivt på en cb idag tidlig❤️
Jeg hadde heller ikke verdens sterkeste streker. Varierte fra merke til merke og. Til og med en uke over ikm var streken svak i mine øyne. Er 9+4 i dag :D
 
Hei alle sammen! Jeg trenger litt tydehjelp, jeg. Jeg hadde en SA 13.juni, var da 6+4. Fikk positiv el-test 27.juli, så er 9 dpo i dag. Jeg testet i går og fikk negativ test. I dag testet jeg med lloyd etter jobb på utvannet urin. Hørt litt ymse om de testene, men tenkte å prøve de ut ☺️ Vi vil, som alle andre her inne, at spiren snart skal sitte etter en trist SA. I tillegg har førstemann akkurat blitt 3 år, så hadde passet så fint med aldersforskjellen Så det kan godt være at jeg bare ser streken fordi jeg vil så gjerne. Klem fra meg ❤️
 

Vedlegg

  • 0703B079-75FA-4772-B866-54E573CC050F.jpeg
    0703B079-75FA-4772-B866-54E573CC050F.jpeg
    56,5 KB · Visninger: 169
Hei alle sammen! Jeg trenger litt tydehjelp, jeg. Jeg hadde en SA 13.juni, var da 6+4. Fikk positiv el-test 27.juli, så er 9 dpo i dag. Jeg testet i går og fikk negativ test. I dag testet jeg med lloyd etter jobb på utvannet urin. Hørt litt ymse om de testene, men tenkte å prøve de ut ☺️ Vi vil, som alle andre her inne, at spiren snart skal sitte etter en trist SA. I tillegg har førstemann akkurat blitt 3 år, så hadde passet så fint med aldersforskjellen Så det kan godt være at jeg bare ser streken fordi jeg vil så gjerne. Klem fra meg ❤️
Jeg syns jeg ser noe:) ❤️
 
Hei alle sammen! Jeg trenger litt tydehjelp, jeg. Jeg hadde en SA 13.juni, var da 6+4. Fikk positiv el-test 27.juli, så er 9 dpo i dag. Jeg testet i går og fikk negativ test. I dag testet jeg med lloyd etter jobb på utvannet urin. Hørt litt ymse om de testene, men tenkte å prøve de ut ☺️ Vi vil, som alle andre her inne, at spiren snart skal sitte etter en trist SA. I tillegg har førstemann akkurat blitt 3 år, så hadde passet så fint med aldersforskjellen Så det kan godt være at jeg bare ser streken fordi jeg vil så gjerne. Klem fra meg ❤️
Ser noe jeg og :D Håper det er en babystrek :Heartred
 
Hei!
Har tatt makesure graviditetstester dpo 9 og 10 med ultra ultra ultra svake streker. Tok tidlig test fra rfsu idag 11 dpo. Hva tenker dere? Først kom en kjempesvak strek, men det ble så rar etter en stund? Åååh, angrer slik på at jeg tømte urinen i do, ellers hadde jeg tatt en til :banghead:
 

Vedlegg

  • IMG_20200807_062433.jpg
    IMG_20200807_062433.jpg
    7,8 KB · Visninger: 159
  • IMG_20200807_062231.jpg
    IMG_20200807_062231.jpg
    9,4 KB · Visninger: 163
Ja jeg blir helt gal, har ikm idag og alle testene er positive men klarer ikke gi meg:oops:
aj, skjønner deg! sykt hvor hekta man blir på å teste! men husk at de vil bli svakere etter hvert igjen da, siden de ikke greier å måle HCG etter en viss styrke
 
Hei!
Har tatt makesure graviditetstester dpo 9 og 10 med ultra ultra ultra svake streker. Tok tidlig test fra rfsu idag 11 dpo. Hva tenker dere? Først kom en kjempesvak strek, men det ble så rar etter en stund? Åååh, angrer slik på at jeg tømte urinen i do, ellers hadde jeg tatt en til :banghead:

Jeg skal teste i morgen tidlig med metode tidlig test. Noen som vet hvor lenge jeg må dyppe i urin, har kastet bruksanvisningen og finner ikke noe på nett :nailbiting:
 
Jeg har ikke testet for EL denne måneden fordi jeg var tom for tester, og vi har vært bortreist. Men utifra forventet EL er jeg 9dpo idag, og tok en test nå på kvelden. Jeg ser en strek, og syntes den ser rosa ut. Flere som ser?
4BC4C269-5519-4491-9E7A-A86BC4AFE0B2.jpeg
E72E5962-02CD-41C5-B6F0-B372F0C403F8.jpeg
Blir spennende å teste videre de neste dagene
 
Back
Topp