Oss testetøser imellom

Er denne positiv? Vet ikke dpo. Tatt nå ikveld

Vedlegg

• EACA9C93-D637-47F2-A212-31861C09CEFD.jpeg
    EACA9C93-D637-47F2-A212-31861C09CEFD.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 231
Noen med erfaring med disse testene? Skyggestrek?
Jeg ser antydning til strek, og den kom før tiden..
Er tidligtest fra Lloyds Pharmacy.
Ikke peiling på om og hvor mange dpo jeg er, da jeg sluttet på Cerazette for knappe 3 uker siden. Hadde imidlertid symptomer på EL etter få dager, og testet i dag etter noen dager med lignende symptomer som jeg hadde i starten forrige svangerskap (vond rygg, tidvis ømme bryster, metallsmak i munnen på morgenene og stikninger/murringer)..

Jeg har aldri prøvd Lloyds, men det sies her inne at de er kjent for skyggestreker. Jeg ville testet et annet merke!:)

Tok en lloyds test i dag morges, og en nå i kveld. Den sterkeste er for kvelden. Den siste var også synlig gjennom glasset (tar dem ut for å sammenlikne). Tok en rfsu samtidig som jeg bare kaaaanskje ser noe på. Er dette muligens skygger som dere nevner over eller er det pga rfsu som er mindre sensitiv (25miu mot 10 på lloyds)? :bag:Testen ble positiv innen to minutter. 10dpo.

Vedlegg

• AF76D8F4-BE94-44BF-BB4F-523B397FAA42.jpeg
    AF76D8F4-BE94-44BF-BB4F-523B397FAA42.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 215
Tok en lloyds test i dag morges, og en nå i kveld. Den sterkeste er for kvelden. Den siste var også synlig gjennom glasset (tar dem ut for å sammenlikne). Tok en rfsu samtidig som jeg bare kaaaanskje ser noe på. Er dette muligens skygger som dere nevner over eller er det pga rfsu som er mindre sensitiv (25miu mot 10 på lloyds)? :bag:Testen ble positiv innen to minutter. 10dpo.

lloyds tester er bare søppel, -de burde trekkes fra markedet. Prøv makesure eller metode! De er ikke kjent for skyggestreker

Blir gal av disse her prøveperiodene:(
Er idag 9 DPO, tok en test på morgen urin. Negativ..
Har siste dagene hatt utrolig ømme bryster og vært super trøtt så hadde et lite håp..

Etter 2 SA siste året begynner tålmodigheten å renne ut, vil bare så gjerne at spiren skal sitte.. har vel egentlig ingen spørsmål til dere, måtte bare få ut litt frustrasjon :smiley-angry017

Blir gal av disse her prøveperiodene:(
Er idag 9 DPO, tok en test på morgen urin. Negativ..
Har siste dagene hatt utrolig ømme bryster og vært super trøtt så hadde et lite håp..

Etter 2 SA siste året begynner tålmodigheten å renne ut, vil bare så gjerne at spiren skal sitte.. har vel egentlig ingen spørsmål til dere, måtte bare få ut litt frustrasjon :smiley-angry017

Og nå kom TR :( 5 dager før tiden..

Da er det mest sannsynlig kjemisk graviditet :hungry:
Nei, begge gangene Lloyds har ødelagt for meg har jeg vært hos legen og tatt blodprøve, negativ. Jeg hadde tilogmed stigning :yuck:
Onestep kjøpte jeg før jeg så at folk her har fått både skygge og negativ test om hverandre. Onestep slo ikke ut når jeg var gravid, men slo ut når jeg hadde mens og ikke var gravid :confused:

Nei, begge gangene Lloyds har ødelagt for meg har jeg vært hos legen og tatt blodprøve, negativ. Jeg hadde tilogmed stigning :yuck:
Onestep kjøpte jeg før jeg så at folk her har fått både skygge og negativ test om hverandre. Onestep slo ikke ut når jeg var gravid, men slo ut når jeg hadde mens og ikke var gravid :confused:
Var blodprøva på 0? Og du tok blodprøva samme dag som du hadde positiv test?

Uten tvil strek der, Piana! Åå, som jeg håper dette er gullembryoet deres :Heartred

En liten oppdatering! Slipper ikke jubelen løs før jeg er over offisiell testdato, men (bank i bordet og kryss i taket) så langt ser det lovende ut! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Den sterkeste er fra i dag, 12dpo.

Var blodprøva på 0? Og du tok blodprøva samme dag som du hadde positiv test?
Nei, blodprøven jeg tok dag 1 var på 2. Fikk så beskjed om at alt under 5 er ikke gravid så jeg slo meg til ro med det. Jeg testet hjemme et par dager senere og da hadde streken blitt sterkere (begge Lloyds tester) og ringte legen igjen, da var hcg på 3 :confused: ble naturligvis veldig skuffet...
Jeg har sett flere her som har fått strek på Lloyds testene, både når de har vært gravid og ikke... Men ønsker å advare andre mot de uansett :) legger med bilde av testen jeg fikk samme dag som hcg var 3

Vedlegg

• Screenshot_20200628_174458.jpg
    Screenshot_20200628_174458.jpg
    10,7 KB · Visninger: 177
En liten oppdatering! Slipper ikke jubelen løs før jeg er over offisiell testdato, men (bank i bordet og kryss i taket) så langt ser det lovende ut! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Den sterkeste er fra i dag, 12dpo.
Ser ingen bilder, men det er så godt å høre at testene stiger! :love017

Nei, blodprøven jeg tok dag 1 var på 2. Fikk så beskjed om at alt under 5 er ikke gravid så jeg slo meg til ro med det. Jeg testet hjemme et par dager senere og da hadde streken blitt sterkere (begge Lloyds tester) og ringte legen igjen, da var hcg på 3 :confused: ble naturligvis veldig skuffet...
Jeg har sett flere her som har fått strek på Lloyds testene, både når de har vært gravid og ikke... Men ønsker å advare andre mot de uansett :) legger med bilde av testen jeg fikk samme dag som hcg var 3
Tok blodprøve på jobb i dag, HCG på 2. Så ja, lloyds var falsk positiv innenfor fristen hos meg også... Vet hva jeg IKKE kjøper igjen :shifty:

Ser ingen bilder, men det er så godt å høre at testene stiger! :love017

Oi, ble ikke med det da! :bag:

Ble så fornøyd med streken i går at jeg bare måtte dele :)

Vedlegg

• BADEB820-5185-4391-8375-F9C50890A049.jpeg
    BADEB820-5185-4391-8375-F9C50890A049.jpeg
    25,6 KB · Visninger: 216
Hadde en Lloyds test til, så tok den i går ettermiddag bare for å ha brukt opp (nederste på bildet med to - den andre fra fredag ettermiddag). Tok en strimmel fra Normal i dag, selv om jeg leser at disse også er dumme mtp at de slår ut så sent - men jeg skimter noe? Er det skyggestrek der også?
Bestilt babyplan i går, men ikke tålmodighet.. :p

Vedlegg

• IMG_20200628_204130.jpg
    IMG_20200628_204130.jpg
    32 KB · Visninger: 157
  • IMG_20200629_065800.jpg
    IMG_20200629_065800.jpg
    51,3 KB · Visninger: 168
Hei. Har ikke vært aktiv her på lenge. Kort fortalt: PP13 etter å ha mistet halvveis i svangerskapet for to år siden. Hadde begynt å miste troa, helt til i dag tidlig. Skal ha mensen i morgen. Testet på morgenurin, men bildet er tatt ca 30 min. etter test, og iflg. bruksanvisningen på testen så er vel strengt tatt svaret ugyldig når det leses av så sent? Tok en test til en time eller to etterpå, da ble den helt blank. Hva tror dere? Jeg tør ikke håpe (enda).

106288930_977181422724261_8514214629161389209_n (1).jpg

Hei. Har ikke vært aktiv her på lenge. Kort fortalt: PP13 etter å ha mistet halvveis i svangerskapet for to år siden. Hadde begynt å miste troa, helt til i dag tidlig. Skal ha mensen i morgen. Testet på morgenurin, men bildet er tatt ca 30 min. etter test, og iflg. bruksanvisningen på testen så er vel strengt tatt svaret ugyldig når det leses av så sent? Tok en test til en time eller to etterpå, da ble den helt blank. Hva tror dere? Jeg tør ikke håpe (enda).

Vis vedlegget 330015

Kom streken før tiden var ute?
Ser den godt og synes den ser rosa ut mine så også sånn ut første svangerskap

Back
Topp