Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen med erfaring med disse testene? Skyggestrek?
Jeg ser antydning til strek, og den kom før tiden..
Er tidligtest fra Lloyds Pharmacy.
Ikke peiling på om og hvor mange dpo jeg er, da jeg sluttet på Cerazette for knappe 3 uker siden. Hadde imidlertid symptomer på EL etter få dager, og testet i dag etter noen dager med lignende symptomer som jeg hadde i starten forrige svangerskap (vond rygg, tidvis ømme bryster, metallsmak i munnen på morgenene og stikninger/murringer)..
Testen ble positiv innen to minutter. 10dpo.Er denne positiv? Vet ikke dpo. Tatt nå ikveld
men ja, ser positiv ut 
Tok en lloyds test i dag morges, og en nå i kveld. Den sterkeste er for kvelden. Den siste var også synlig gjennom glasset (tar dem ut for å sammenlikne). Tok en rfsu samtidig som jeg bare kaaaanskje ser noe på. Er dette muligens skygger som dere nevner over eller er det pga rfsu som er mindre sensitiv (25miu mot 10 på lloyds)?Testen ble positiv innen to minutter. 10dpo.
Da er det mest sannsynlig kjemisk graviditetEnig! Lloyds og onestep fra ebay må dere ikke bruke! De gir tilogmed stigning selv om man ikke er gravid![]()

Blir gal av disse her prøveperiodene
Er idag 9 DPO, tok en test på morgen urin. Negativ..
Har siste dagene hatt utrolig ømme bryster og vært super trøtt så hadde et lite håp..
Etter 2 SA siste året begynner tålmodigheten å renne ut, vil bare så gjerne at spiren skal sitte.. har vel egentlig ingen spørsmål til dere, måtte bare få ut litt frustrasjon![]()
Nei, begge gangene Lloyds har ødelagt for meg har jeg vært hos legen og tatt blodprøve, negativ. Jeg hadde tilogmed stigningDa er det mest sannsynlig kjemisk graviditet![]()

Var blodprøva på 0? Og du tok blodprøva samme dag som du hadde positiv test?Nei, begge gangene Lloyds har ødelagt for meg har jeg vært hos legen og tatt blodprøve, negativ. Jeg hadde tilogmed stigning
Onestep kjøpte jeg før jeg så at folk her har fått både skygge og negativ test om hverandre. Onestep slo ikke ut når jeg var gravid, men slo ut når jeg hadde mens og ikke var gravid![]()
Uten tvil strek der, Piana! Åå, som jeg håper dette er gullembryoet deres![]()

Nei, blodprøven jeg tok dag 1 var på 2. Fikk så beskjed om at alt under 5 er ikke gravid så jeg slo meg til ro med det. Jeg testet hjemme et par dager senere og da hadde streken blitt sterkere (begge Lloyds tester) og ringte legen igjen, da var hcg på 3Var blodprøva på 0? Og du tok blodprøva samme dag som du hadde positiv test?
Ser ingen bilder, men det er så godt å høre at testene stiger!En liten oppdatering! Slipper ikke jubelen løs før jeg er over offisiell testdato, men (bank i bordet og kryss i taket) så langt ser det lovende ut!
Den sterkeste er fra i dag, 12dpo.

Tok blodprøve på jobb i dag, HCG på 2. Så ja, lloyds var falsk positiv innenfor fristen hos meg også... Vet hva jeg IKKE kjøper igjenNei, blodprøven jeg tok dag 1 var på 2. Fikk så beskjed om at alt under 5 er ikke gravid så jeg slo meg til ro med det. Jeg testet hjemme et par dager senere og da hadde streken blitt sterkere (begge Lloyds tester) og ringte legen igjen, da var hcg på 3ble naturligvis veldig skuffet...
Jeg har sett flere her som har fått strek på Lloyds testene, både når de har vært gravid og ikke... Men ønsker å advare andre mot de uansettlegger med bilde av testen jeg fikk samme dag som hcg var 3

Ser ingen bilder, men det er så godt å høre at testene stiger!![]()

SE PÅ DEN DA!Oi, ble ikke med det da!
Ble så fornøyd med streken i går at jeg bare måtte dele![]()
Dette MÅ jo være babyen din, Piana
Makan til fin strek 
Hei. Har ikke vært aktiv her på lenge. Kort fortalt: PP13 etter å ha mistet halvveis i svangerskapet for to år siden. Hadde begynt å miste troa, helt til i dag tidlig. Skal ha mensen i morgen. Testet på morgenurin, men bildet er tatt ca 30 min. etter test, og iflg. bruksanvisningen på testen så er vel strengt tatt svaret ugyldig når det leses av så sent? Tok en test til en time eller to etterpå, da ble den helt blank. Hva tror dere? Jeg tør ikke håpe (enda).
Vis vedlegget 330015