Ser noe på svart-hvitt bildetIngen??![]()
Men jeg har ingen erfaring med skygger desverre Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe på svart-hvitt bildetIngen??![]()
Men jeg har ingen erfaring med skygger desverre Skimter noe på den i svart hvitSer jeg syner eller er det faktisk en svak strek??
12 dpo - testet med rfsu test ofte strimmel. Har aldri fått noe annet enn blendahvite tester så nå trenger jeg hjelp!!! Skygge eller babystrek?![]()
Aldri fått strek på make sure uten om når jeg har vært gravid! Gratulerer ❤ fin og tydelig strek!

Skimter noe, men usikker på om det er skyggeSer jeg syner eller er det faktisk en svak strek??
12 dpo - testet med rfsu test ofte strimmel. Har aldri fått noe annet enn blendahvite tester så nå trenger jeg hjelp!!! Skygge eller babystrek?![]()
Skimter noe, men usikker på om det er skyggehar du flere slik at du kan prøve en imorgen tidlig?

Men det e jo veldig spennende da!Det skal sies at streken var EKSTREMT svakt, men nok til at både jeg og samboer så at det var NOE der, det har vi aldri opplevd før - og jeg har testet med samme test fra 8 dpo der alle har vært blendahvite. Jeg er fri for rfsu testene, men har 25 ebay strimler som jeg skal prøve med. Tok en ebay test i kveld på 2 timers urin og den var blenda. Så får prøve igjen i morgen, med morgenurin!![]()

Men det e jo veldig spennende da!
Bare for å "advare", om testene fra ebay heter onestep, må du vite at de er veldi kjent for skyggestrek![]()
Og ja, det er nok onestep strimler jeg tester med, og leste tidligere i natt om det du sier nå, at de desverre er kjent for skygge
så jeg må nok på apoteket i morgen å kjøpe en annen type hvis tr ikke kommer mens jeg sover etter nattevakt Uff ja, okei skulle bare si ifra. Det e så mange her som har blitt skuffet pga skygge fra onestep. Jeg anbefaler makesure! De får man vel kjøpt på apotek? Har kun bestilt på nett.Ja det er litt for spennende! Nå kjennes det litt ut som tr er påtur i forhold til symptomene jeg har nå... men jeg gir ikke opp håpet før evt tr kommer for fullt!Og ja, det er nok onestep strimler jeg tester med, og leste tidligere i natt om det du sier nå, at de desverre er kjent for skygge
så jeg må nok på apoteket i morgen å kjøpe en annen type hvis tr ikke kommer mens jeg sover etter nattevakt
![]()
Uff ja, okei skulle bare si ifra. Det e så mange her som har blitt skuffet pga skygge fra onestep. Jeg anbefaler makesure! De får man vel kjøpt på apotek? Har kun bestilt på nett.
Jeg er så glad!! Økning fra i går til idag og positiv digitaltest![]()

Noen får ikke positiv før 1-3 uker etter, så muligheten er derEr det noen her som ikke har fått positiv test før noen dager etter ikm? Skulle hatt tr i går, men enda ikke kommet noe. Har ømme pupper, enorm matlyst og stikninger her og der. Men negativ test. Anyone? Jeg skjønner ingentingHar lest at noen kan få utslag inntil en uke over tiden, og negativ før det
Begynte med pupper og stikking allerede 5 dpo ish. Og hatt det hele veien nå. Pleier å merke mensen dagen før, da blir jeg dårlig, men ingen stikking verken i livmor eller pupper. Har ikke merket noe nå, bare den stikkingen og murringen som har vært hele veien. I natt kunne jeg ikke ligge på magen pga puppeneNoen får ikke positiv før 1-3 uker etter, så muligheten er derføler du mensen kommer? Pleier den være Sen? Mtp matlyst får man det uansett v/før mensen å det kommer ikke så tidlig uansett. Stikk og ømme pupper er derimot bra tegn, maaae tegn som er like v-mensen og graviditet, prøv å kjøp en annen test i ett annet merke?
normalt sett vises det etter forventet mens
lykke til
![]()
Tusen takkGratulerer![]()

Prøvde en make sure isted, ca 1-2 dager over ikm. Jeg har aldri fått strek på noen tester før, men her kom det en. Sterkere når den tørket, og antydning til rosa. Har som sagt tidligere hatt symptomer den siste uken. Ser dere en strek her? Noen som har fått skygge på make sure før? Klarer ikke redigere sånne bilder, kanskje noen andre klarer det? Elendig kamera og hjelper ikke akkurat på