Oss testetøser imellom

Eg som har prøvd å ikkje vere en testetøs hører no til her !! Haha etter 14 mnd med prøving har eg denne syklusen testa hver dag med tidlig test frå dpo 9 om eg ikkje hugser helt feil ? :p Noen dager to ganger til og med :rolleyes:

Det har egentlig vert sykt digg å teste selv om de har vert negative ! Da har eg sluppet å tenke «tenk om det er to streker der»

Regner med at eg kommer til å fortsette helt til det lyser to streker :shy: :hilarious:

Jeg som hadde gitt opp, jeg som ikke ville være med på forum mere, jeg som dro på sjekk for var sikker på at vi ikke kunne få barn, jeg som nesten bestilte sædprøve til mannen. Men sjekk nå❤️❤️ Jeg er sååååå glad❤️❤️❤️❤️ F10296C2-677D-4225-93A7-3F13883C3E35.jpeg

Last edited:
Jeg som hadde gitt opp, jeg som ikke ville være med på forum mere, jeg som dro på sjekk for var sikker på at vi ikke kunne få barn, jeg som nesten bestilte sædprøve til mannen. Men sjekk nå❤️❤️ Jeg er sååååå glad❤️❤️❤️❤️Vis vedlegget 326303

Såååå fantastisk altså !! Hvor lenge har dere prøvd frå starten? :D må bare spørre, for eg gir litt opp til tider bare fordi man blir lei, så er godt å høre om andre som lykkes til slutt :D !!

Jeg som hadde gitt opp, jeg som ikke ville være med på forum mere, jeg som dro på sjekk for var sikker på at vi ikke kunne få barn, jeg som nesten bestilte sædprøve til mannen. Men sjekk nå❤️❤️ Jeg er sååååå glad❤️❤️❤️❤️Vis vedlegget 326303
Hurraaaa :love7 det er liksom når man "gir opp" at man blir gravid (virker det som) slik var det også her!! Herlig følelse, måtte den klamre seg fast hele veien :love2

Supersvak strek på makesure og lett synlig strek på RFSU test ofte? Begge er 25mlu. Er det skygge på RFSU siden den blir sterkere enn makesure? Den har forøvrig økt i styrke over de to siste dagene og er rosa! Men jeg stusser jo over at makesure blir så svak. 10dpo.

Vedlegg

• A867AB2C-F0CF-44E8-B512-DD98A9807307.jpeg
    A867AB2C-F0CF-44E8-B512-DD98A9807307.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 163
Supersvak strek på makesure og lett synlig strek på RFSU test ofte? Begge er 25mlu. Er det skygge på RFSU siden den blir sterkere enn makesure? Den har forøvrig økt i styrke over de to siste dagene og er rosa! Men jeg stusser jo over at makesure blir så svak. 10dpo.

9dpo er jeg forresten, ikke 10

Såååå fantastisk altså !! Hvor lenge har dere prøvd frå starten? :D må bare spørre, for eg gir litt opp til tider bare fordi man blir lei, så er godt å høre om andre som lykkes til slutt :D !!
jeg kasta p pillene i juni i fjor så 11 mnd :hilarious: vært noen tøffe måneder :( men nå har jeg liksom glemt det helt :shy: ikke gi opp❤️ Snart får du også en positiv test ❤️ Sender masse gode tanker :joyful:

Hurraaaa :love7 det er liksom når man "gir opp" at man blir gravid (virker det som) slik var det også her!! Herlig følelse, måtte den klamre seg fast hele veien :love2
Ja rart med det der ❤️ Men så nå håper jeg den sitter hele veien :)

Gud så spennende ❤️ Jeg ser streker

jeg kasta p pillene i juni i fjor så 11 mnd :hilarious: vært noen tøffe måneder :( men nå har jeg liksom glemt det helt :shy: ikke gi opp❤️ Snart får du også en positiv test ❤️ Sender masse gode tanker :joyful:

Jaa veit at når den sitter her også tilslutt så vil alle tankene rundt all tiden vere vekke :D pp 14

Jeg syns å huske at jeg leste i dagbok fra frøkna at make sure var strenge på streken! Googlet og fant denne fra en test på graviditetstester:
6D0B2601-01D8-4E19-BC5E-4098514766E2.jpeg

Gratulerer så mye:dummy1:

Back
Topp