Jeg syns å huske at jeg leste i dagbok fra frøkna at make sure var strenge på streken! Googlet og fant denne fra en test på graviditetstester:
Vis vedlegget 326322
så spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns å huske at jeg leste i dagbok fra frøkna at make sure var strenge på streken! Googlet og fant denne fra en test på graviditetstester:
Vis vedlegget 326322
Så merkelig oO sender deg en klemBlenda i dag, på begge10dpo
Så merkelig oO sender deg en klem![]()
ikke noe tegn til verken det ene eller det andre. Kun litt ømme bryst, men bruker uansett å få det før mensen

Haha! Ja det blir sikkert jeg også å gjøre om vi kommer så langtHahaha jepp! Er 13 uker på vei og tester enda innimellom![]()
Tok blodprøve hos legen idag, spent på resultatet i morgen. Har jo vært kvalm idag og puppene er SÅ ømme. Håper på et godt tall jeg da 
Er 13 dpo i dag, har spottet siden torsdag, og er 99% sikker på at jeg ikke er gravid. Men så klarer jeg ikke å gi meg! Haha. Tar en final test i morgen tidlig, men da må det være slutt 
Kan man stole på Make Sure? Er i pp15.. så håper det det endelig går for oss
Bilde er tatt etter to min
Den er det ingen tvil på! Den er jo klart rosaetter fristen

Denne ser positiv ut, jeg har bare gode erfaringer med makesure!Kan man stole på Make Sure? Er i pp15.. så håper det det endelig går for oss
Den er positiv! GratulererKan man stole på Make Sure? Er i pp15.. så håper det det endelig går for oss

Den er det ingen tvil på! Den er jo klart rosa
Kanskje en digital vil slå ut nå og![]()
Denne ser positiv ut, jeg har bare gode erfaringer med makesure!
Den er positiv! GratulererJeg har brukt disse testene i 12 prøveperioder, og ikke fått strek uten å være gravid
![]()

Kan man stole på Make Sure? Er i pp15.. så håper det det endelig går for oss
Ser jeg syner eller er det faktisk en svak strek??
12 dpo - testet med rfsu test ofte strimmel. Har aldri fått noe annet enn blendahvite tester så nå trenger jeg hjelp!!! Skygge eller babystrek?![]()