Hva tror dere om denne? 10dpo idsg. Har også tatt digital, men den var negativ.
Jeg ser rosa strek. Spent på testen du tar i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tror dere om denne? 10dpo idsg. Har også tatt digital, men den var negativ.
Jeg ser rosa strek. Spent på testen du tar i kveld![]()
Strek eller skygge?![]()
Men det ser ikke ut som testen er helt "ferdig"?Hm, ser jo ut som en strekMen det ser ikke ut som testen er helt "ferdig"?
Hm, ja den er vel ikke helt tørket enda , var innenfor tidsfriste.føler meg litt optimistisk nå, fingers crossed. Er usikker på når EL slulle vært og IKM. Ikke fått igjen mensen etter SA. Håper jeg slipper det
![]()

Det må jo være strek![]()

Håper det!
Lurer på når jeg skal teste igjen, klarer jeg å vente til søndag ?![]()

Takk!Haha, jeg hadde ikke klart kvelden i dag en gangSå klarer du søndag er du god, masse lykke til!
Håper på en knallklar strek på neste test![]()

og vet ikke hvordan mulighetene for å kjøpe nye tester er før mandag! Fikk ikke positivt på «ikke-tidlig» test før 11 dpo ca, men jeg har lutealfase på 11 dager og derfor var det IKM.Hei dereer det noen her som har fått positiv graviditetstest før ikm som ikke er tidligtest?
Jeg hadde jo selvfølgelig et håp om at det skulle gå denne pp’n, men nå ser jeg mørkt på det. Er 9/10 dpo idag og har testet med tidlig tester fra babyplan, tidlig test fra clearblue og rfsu test ofte strimmel - alle er blendaikm 19/5..
Ja, jeg fikk positiv 9dpo morgen med 25ml tester. Fikk positiv digital 11 dpoHei dereer det noen her som har fått positiv graviditetstest før ikm som ikke er tidligtest?
Jeg hadde jo selvfølgelig et håp om at det skulle gå denne pp’n, men nå ser jeg mørkt på det. Er 9/10 dpo idag og har testet med tidlig tester fra babyplan, tidlig test fra clearblue og rfsu test ofte strimmel - alle er blendaikm 19/5..
Strek! Jeg fikk positiv digital med den der! Ikke nå da med i novemberStrek eller skygge?![]()

Så bra du endelig fant toppenTestetøsa har fått prøve seg denne syklusen
På 5 dager har jeg tatt 15 el-tester
Men det ga premie da! Endelig sikker på at jeg har eggløsning
Har redigert på premom-appen og fjernet de testene som var unødvendige forresten, så er flere enn bildet viser![]()
Ble den siste testen brukt ikveld??Takk!
Hehe, saken er at jeg kun har 1 test igjen.og vet ikke hvordan mulighetene for å kjøpe nye tester er før mandag!
![]()

Nei, faktisk ikke! Jeg sovnet på sofaen før jeg rakk å ta den. Er så trøtt for tiden.Ble den siste testen brukt ikveld??![]()