Oss testetøser imellom

Strek eller skygge? o_O

Vedlegg

• IMG_20200515_155920.jpg
    IMG_20200515_155920.jpg
    22,2 KB · Visninger: 160
Hei dere :) er det noen her som har fått positiv graviditetstest før ikm som ikke er tidligtest?

Jeg hadde jo selvfølgelig et håp om at det skulle gå denne pp’n, men nå ser jeg mørkt på det. Er 9/10 dpo idag og har testet med tidlig tester fra babyplan, tidlig test fra clearblue og rfsu test ofte strimmel - alle er blenda :(:( ikm 19/5..

Hm, ser jo ut som en strek:woot: Men det ser ikke ut som testen er helt "ferdig"?

Hm, ja den er vel ikke helt tørket enda , var innenfor tidsfriste. :rolleyes: føler meg litt optimistisk nå, fingers crossed. Er usikker på når EL slulle vært og IKM. Ikke fått igjen mensen etter SA. Håper jeg slipper det :p

Håper det! :happy:
Lurer på når jeg skal teste igjen, klarer jeg å vente til søndag ? :angel4

Haha, jeg hadde ikke klart kvelden i dag en gang :rolleyes: Så klarer du søndag er du god, masse lykke til!
Håper på en knallklar strek på neste test :love7

Haha, jeg hadde ikke klart kvelden i dag en gang :rolleyes: Så klarer du søndag er du god, masse lykke til!
Håper på en knallklar strek på neste test :love7
Takk! :happy:
Hehe, saken er at jeg kun har 1 test igjen. :bored: og vet ikke hvordan mulighetene for å kjøpe nye tester er før mandag! :rolleyes:

Hei dere :) er det noen her som har fått positiv graviditetstest før ikm som ikke er tidligtest?

Jeg hadde jo selvfølgelig et håp om at det skulle gå denne pp’n, men nå ser jeg mørkt på det. Er 9/10 dpo idag og har testet med tidlig tester fra babyplan, tidlig test fra clearblue og rfsu test ofte strimmel - alle er blenda :(:( ikm 19/5..
Fikk ikke positivt på «ikke-tidlig» test før 11 dpo ca, men jeg har lutealfase på 11 dager og derfor var det IKM.

7763E9BE-69BD-4A98-BB44-00ED64C9EFC7.jpeg Jeg er en reser på skygger:) får skygger uansett test jeg hver eneste syklus :hilarious: er så gøy :dead:

Ja, jeg fikk positiv 9dpo morgen med 25ml tester. Fikk positiv digital 11 dpo :) håpet er ikke ute før tr kommer.

Vedlegg

• B42B5C4B-6142-49FE-A732-C96C1C269ACF.jpeg
    B42B5C4B-6142-49FE-A732-C96C1C269ACF.jpeg
    14,2 KB · Visninger: 147
Testetøsa har fått prøve seg denne syklusen:hilarious:
På 5 dager har jeg tatt 15 el-tester:oops:
Men det ga premie da! Endelig sikker på at jeg har eggløsning:D
Har redigert på premom-appen og fjernet de testene som var unødvendige forresten, så er flere enn bildet viser:p

Vedlegg

• 619E2C44-3353-4D06-B750-8E24B1C42026.png
    619E2C44-3353-4D06-B750-8E24B1C42026.png
    69,9 KB · Visninger: 134
Testetøsa har fått prøve seg denne syklusen:hilarious:
På 5 dager har jeg tatt 15 el-tester:oops:
Men det ga premie da! Endelig sikker på at jeg har eggløsning:D
Har redigert på premom-appen og fjernet de testene som var unødvendige forresten, så er flere enn bildet viser:p
Så bra du endelig fant toppen ❤️ Happy humping:)

Ble den siste testen brukt ikveld?? :smiley-angelic006
Nei, faktisk ikke! Jeg sovnet på sofaen før jeg rakk å ta den. Er så trøtt for tiden.:rolleyes:
Hadde tenkt å ta den i morges når jeg stod opp, men våknet flere ganger i natt for å tisse. :confused:
Nå prøver jeg bare å holde meg slik at det blir minst 4 timer siden sist toalettbesøk, sååå skal jeg ta den! :p

Back
Topp