Oss testetøser imellom

Ååeeh!! 2-3 enda! :shifty: Var ikke morgenurin og det er bare 5 dager siden jeg først fikk 2-3 men alikavel! :hilarious:
Haha kjenner meg igjen :hilarious:
Jeg fikk ikke 3+ før 21 dpo! Jeg tok en 18 dpo og der var alle strekene inni testen like sterke, så hvorfor det ikke ble 3+ aner jeg ikke. Har lest på flere forum, der mange er bekymret og fikk fikk 3+ sent, men åpnet testen og strekene tilsvarte 3+, men viste 2-3, rare greier

Haha kjenner meg igjen :hilarious:
Jeg fikk ikke 3+ før 21 dpo! Jeg tok en 18 dpo og der var alle strekene inni testen like sterke, så hvorfor det ikke ble 3+ aner jeg ikke. Har lest på flere forum, der mange er bekymret og fikk fikk 3+ sent, men åpnet testen og strekene tilsvarte 3+, men viste 2-3, rare greier
Huff skal ikke være enkelt :facepalm: Er vel egentli ikke bekymret heldigvis. Er vel bare 19dpo elns trooor jeg. Nå har det gått galt så mange ganger at jeg forventer det denne gangen og. men er jo irriterende da, de er jo ikke billige disse digitale :hilarious: Håper jeg får billigtestene mine idag, savner å se to streker hver morgen :p

Huff skal ikke være enkelt :facepalm: Er vel egentli ikke bekymret heldigvis. Er vel bare 19dpo elns trooor jeg. Nå har det gått galt så mange ganger at jeg forventer det denne gangen og. men er jo irriterende da, de er jo ikke billige disse digitale :hilarious: Håper jeg får billigtestene mine idag, savner å se to streker hver morgen :p
Jeg er overbevist over at dette går fint :) jeg heier på deg :) ❤️

Jeg ble nyskjerrig og åpna de to siste digitale :hilarious: Trooor det er øking:p men man kan kanskje ikke se øking på disse? :facepalm:

Vedlegg

• 343AB354-6E2E-4EE7-9B00-B9883E5EEE6C.jpeg
    343AB354-6E2E-4EE7-9B00-B9883E5EEE6C.jpeg
    9,1 KB · Visninger: 148
Jeg ble nyskjerrig og åpna de to siste digitale :hilarious: Trooor det er øking:p men man kan kanskje ikke se øking på disse? :facepalm:
Fin økning! Kan sende deg bilde av mine når jeg kommer hjem! De er ikke billige nei, men enda kjøper man? Hehehe... Jeg kjøpte 2 etter at jeg fikk 3+, bare for å sjekker om det kom igjen :rolleyes:
Men enig med deg, savner 2 streker! Så morsomt å se teststreken dukke opp før det når kontrollstreken :D

Jeg demonterte mine og i 2-3 var strekene nesten usynlige, og i 1-2 var de tydelige. Så tror ikke det har så mye å si for økning. Men 3+ dukker nok opp hvert øyeblikk skal du se. :)

Jeg er forresten 4+1 i dag, og tenker å vente til helgen igjen før jeg prøver meg på den :)

7 dpo og har så lyst til å teste. Å vi som nesten ikke rakk noe sengehygge i perioden med el, da begge jobber turnus. Møtes jo nesten kun i døra til tider. Men håper svømmerne holdt seg lenge i livet der inne.

Øøh her har det vist økt litt :joyful: fikk billigtestene mine i posten idag. Men vet ikke om jeg får de nå sterkere så mulig det er bortkasta å teste :hilarious:

Vedlegg

• 69B4D0E1-4EA4-4902-A9A5-824001320435.jpeg
    69B4D0E1-4EA4-4902-A9A5-824001320435.jpeg
    21,9 KB · Visninger: 200
Er det å sløse med tester å teste etter EL tre ganger daglig? Har det noe hensikt? Har foreløpig testet om morgenen (ca klokka 7) og på ettermiddagen (rundt klokka 16):smug:
Vurderer å ta en ikveld og:p
:anyone

Er det å sløse med tester å teste etter EL tre ganger daglig? Har det noe hensikt? Har foreløpig testet om morgenen (ca klokka 7) og på ettermiddagen (rundt klokka 16):smug:
Vurderer å ta en ikveld og:p
:anyone
Noen har kort LH-topp på f.eks bare 6t, så da kan man risikere å miste toppen hvis man f.eks ikke tester mellom kl 16 og 07 neste dag. Jeg teste ganske positiv i 1-1,5 døgn så jeg hadde nok klart meg 1-2 tester :)

:facepalm:7 dpo og testa på kvelden med både El test og g test. Så bortkasta! Man blir jo helt avhengig av denne testinga?! :wtf: Så dumt å utsette seg for dette. Nå har jeg stått under lyset, i vinduskarmen, med kamera på mobilen og snudd testen i alle slags vinklinger i håpet om å se ett eller annet :facepalm::facepalm: skjerpings!! Ikke noe testing før 17 mai hvertfall... :angelic:

Noen har kort LH-topp på f.eks bare 6t, så da kan man risikere å miste toppen hvis man f.eks ikke tester mellom kl 16 og 07 neste dag. Jeg teste ganske positiv i 1-1,5 døgn så jeg hadde nok klart meg 1-2 tester :)
Faen! Nå tisset jeg nettopp:hilarious:
Angrer allerede! Får satse på at jeg klarer å fange den med bare to tester daglig:smug:

Faen! Nå tisset jeg nettopp:hilarious:
Angrer allerede! Får satse på at jeg klarer å fange den med bare to tester daglig:smug:
Da ville jeg testet ettermiddag og kveld :) Tror LH starter å produseres på natta og det kan være for tidlig å fange det opp på morraen. Optimalt kl 11-12 (who got time for that?!). Så jeg har pleid å ta første test etter jobb og andre test på kvelden mellom 20-23 :)

Da ville jeg testet ettermiddag og kveld :) Tror LH starter å produseres på natta og det kan være for tidlig å fange det opp på morraen. Optimalt kl 11-12 (who got time for that?!). Så jeg har pleid å ta første test etter jobb og andre test på kvelden mellom 20-23 :)
Takk! Da gjør jeg heller det:smug:
Har forsåvidt nok tester til å ta om morgenen og:hilarious:
Hamstret og kjøpte 78 tester:p

Hva tenker dere om tidlig testene til Metode? Syns det er greit at det er 2 i pakken der. Har kjøpt inn rfsu sin tidlig test til testing i morgen tidlig :joyful: Men vil jo teste mer framover :p

Takk! Da gjør jeg heller det:smug:
Har forsåvidt nok tester til å ta om morgenen og:hilarious:
Hamstret og kjøpte 78 tester:p
Lykke til! Jeg prøvde forresten premom for å ta bilde av testene denne PP, og likte veldig godt at jeg kan sammenligne testene og få litt hjelp til å lese de av :) hvis du ikke allerede har den! :) lykke til!

A97C9D81-D64C-47D0-8559-7A14E21CF3BF.jpeg

Back
Topp