abrakad
Forelsket i forumet
Skimter noe ja, men usikkert om det er skygge eller ikketanker? øverste tatt i går, nederste idag.
plages veldig med skygger på babyplan sine tester:/
Vis vedlegget 325689

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noe ja, men usikkert om det er skygge eller ikketanker? øverste tatt i går, nederste idag.
plages veldig med skygger på babyplan sine tester:/
Vis vedlegget 325689

Haha kjenner meg igjenÅåeeh!! 2-3 enda!Var ikke morgenurin og det er bare 5 dager siden jeg først fikk 2-3 men alikavel!
![]()

Huff skal ikke være enkeltHaha kjenner meg igjen
Jeg fikk ikke 3+ før 21 dpo! Jeg tok en 18 dpo og der var alle strekene inni testen like sterke, så hvorfor det ikke ble 3+ aner jeg ikke. Har lest på flere forum, der mange er bekymret og fikk fikk 3+ sent, men åpnet testen og strekene tilsvarte 3+, men viste 2-3, rare greier
Er vel egentli ikke bekymret heldigvis. Er vel bare 19dpo elns trooor jeg. Nå har det gått galt så mange ganger at jeg forventer det denne gangen og. men er jo irriterende da, de er jo ikke billige disse digitale
Håper jeg får billigtestene mine idag, savner å se to streker hver morgen Jeg er overbevist over at dette går fintHuff skal ikke være enkeltEr vel egentli ikke bekymret heldigvis. Er vel bare 19dpo elns trooor jeg. Nå har det gått galt så mange ganger at jeg forventer det denne gangen og. men er jo irriterende da, de er jo ikke billige disse digitale
Håper jeg får billigtestene mine idag, savner å se to streker hver morgen
![]()
Tusen takkJeg er overbevist over at dette går fintjeg heier på deg
![]()
![]()
så god du er 
Er sterkere den til høyre ihvertfallJeg ble nyskjerrig og åpna de to siste digitaleTrooor det er øking
men man kan kanskje ikke se øking på disse?
![]()
Fin økning! Kan sende deg bilde av mine når jeg kommer hjem! De er ikke billige nei, men enda kjøper man? Hehehe... Jeg kjøpte 2 etter at jeg fikk 3+, bare for å sjekker om det kom igjenJeg ble nyskjerrig og åpna de to siste digitaleTrooor det er øking
![]()
Du kan google "clearblue 3+ demontert"Jeg ble nyskjerrig og åpna de to siste digitaleTrooor det er øking
![]()
Jeg demonterte mine og i 2-3 var strekene nesten usynlige, og i 1-2 var de tydelige. Så tror ikke det har så mye å si for økning. Men 3+ dukker nok opp hvert øyeblikk skal du se.Jeg ble nyskjerrig og åpna de to siste digitaleTrooor det er øking
![]()
Noen har kort LH-topp på f.eks bare 6t, så da kan man risikere å miste toppen hvis man f.eks ikke tester mellom kl 16 og 07 neste dag. Jeg teste ganske positiv i 1-1,5 døgn så jeg hadde nok klart meg 1-2 testerEr det å sløse med tester å teste etter EL tre ganger daglig? Har det noe hensikt? Har foreløpig testet om morgenen (ca klokka 7) og på ettermiddagen (rundt klokka 16)
Vurderer å ta en ikveld og
![]()
7 dpo og testa på kvelden med både El test og g test. Så bortkasta! Man blir jo helt avhengig av denne testinga?!
Så dumt å utsette seg for dette. Nå har jeg stått under lyset, i vinduskarmen, med kamera på mobilen og snudd testen i alle slags vinklinger i håpet om å se ett eller annet 
skjerpings!! Ikke noe testing før 17 mai hvertfall... 
Faen! Nå tisset jeg nettoppNoen har kort LH-topp på f.eks bare 6t, så da kan man risikere å miste toppen hvis man f.eks ikke tester mellom kl 16 og 07 neste dag. Jeg teste ganske positiv i 1-1,5 døgn så jeg hadde nok klart meg 1-2 tester![]()

Da ville jeg testet ettermiddag og kveldFaen! Nå tisset jeg nettopp
Angrer allerede! Får satse på at jeg klarer å fange den med bare to tester daglig![]()
Takk! Da gjør jeg heller detDa ville jeg testet ettermiddag og kveldTror LH starter å produseres på natta og det kan være for tidlig å fange det opp på morraen. Optimalt kl 11-12 (who got time for that?!). Så jeg har pleid å ta første test etter jobb og andre test på kvelden mellom 20-23
![]()

Men vil jo teste mer framover Lykke til! Jeg prøvde forresten premom for å ta bilde av testene denne PP, og likte veldig godt at jeg kan sammenligne testene og få litt hjelp til å lese de avTakk! Da gjør jeg heller det
Har forsåvidt nok tester til å ta om morgenen og
Hamstret og kjøpte 78 tester![]()