Oss testetøser imellom

Hadde ganske heftig makeup sex i går så kanskje det kan være årsaken også :hilarious: man får vel skjøre slimhinner som gravid og kan vel oppleve småblødninger etter sex mener jeg å ha lest. Men jeg tørr ikke håpe på noe, forholder meg nøytral og lar naturen bestemme hva som skjer :)

Takk det hadde vært fint :Heartbigred

Tipper også at det er årsaken :)

Spennende med økning, synes det øker fort:eek: :D
4C3B1139-1CBA-4B6A-919B-957C6CF12A09.jpeg

Hadde ganske heftig makeup sex i går så kanskje det kan være årsaken også :hilarious: man får vel skjøre slimhinner som gravid og kan vel oppleve småblødninger etter sex mener jeg å ha lest. Men jeg tørr ikke håpe på noe, forholder meg nøytral og lar naturen bestemme hva som skjer :)

Takk det hadde vært fint :Heartbigred

Jaa, man kan fort begynne å blø under/etter sex. Jeg har hatt helt noia dette svangerskapet! Har mistet såååå mange ganger, så har kun hatt sex 3 ganger! Er nå 12+3 haha... stakkars mann, tålmodig, så han får litt ekstra av og til :laughing002
Men betyr dette at det ordner seg med typen nå?? :woot:

11 dpo! Dette er litt for spennende :D
20200507_075920.jpg

Noen som ser noe? Klarte ikke skrive pent i redigeringsmodus på bildet, men altså øverste test er 8 DPO og nederste er 9 DPO.

Merket er One Step 10 mlu/Ml.

Vedlegg

• FA4180AD-998D-4D5E-8786-4C359BD9983C.jpeg
    FA4180AD-998D-4D5E-8786-4C359BD9983C.jpeg
    22 KB · Visninger: 140
Noen som ser noe? Klarte ikke skrive pent i redigeringsmodus på bildet, men altså øverste test er 8 DPO og nederste er 9 DPO.

Synes kanskje jeg kan skimte noe, men veldig vanskelig å si om det er skygge eller ikke. Kan du legge ut originalen kanskje? :)

Kan skimte noe på den nederste, men usikker på om det er innbilning. Vil jo ikke gi deg falske forhåpninger heller :(

Vedlegg

• Screenshot_20200507-103659~2.png
    Screenshot_20200507-103659~2.png
    47,2 KB · Visninger: 94
2B5D96B5-1A4B-4584-B489-B10FFF19ACD7.png

Blir helt gal jeg! Ser dere den samme streken som meg?? Jeg har nistirret på denne testen fra i dag tidlig. Dette var den siste testen jeg hadde liggende (RFSU test ofte), venter på flere i posten. Forventet mens i løpet av de neste dagene, litt usikker på når, fordi jeg har akkurat sluttet på P-piller!

Kan skimte noe på den nederste, men usikker på om det er innbilning. Vil jo ikke gi deg falske forhåpninger heller :(

Ja, er der jeg ser det også... Hm. Har aldri fått skyggestrek på de. Men det kan jo godt være det er det og at jeg har sett så lenge på den at jeg har laget en strek med øynene.. :rolleyes:

Ser fortsatt det jeg så på de redigerte, igjen; veldig vanskelig å si om det er skygge eller babystrek. Vent et par dager :Heartred

Takk for svar :) Jeg har aldri fått skyggestrek på de testene de gangene jeg har brukt de, men samtidig kan det være at dette kun er tilfeldig og at det faktisk ikke er en babystrek. Er jo tidlig enda. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :)
De "par dagene" kommer til å gå såååååå sakte ;)

Vis vedlegget 325321
Blir helt gal jeg! Ser dere den samme streken som meg?? Jeg har nistirret på denne testen fra i dag tidlig. Dette var den siste testen jeg hadde liggende (RFSU test ofte), venter på flere i posten. Forventet mens i løpet av de neste dagene, litt usikker på når, fordi jeg har akkurat sluttet på P-piller!

Den var veldig tynn. Den skal være like tykk som kontrollstreken, så ville vært litt forsiktig med å få forhåpninger. Kan godt være du er gravid altså, men den testen der viser ikke det. Hører i tillegg det er mange som får skygge på RFSU sine strimler. Test igjen om noen dager :Heartred Lykke til!

Vis vedlegget 325321

Jeg ser streken - men er usikker på om det er skygge eller babystrek... Dette blir spennende!! :) Krysser fingrene for deg og håper det er babystrek som bare blir sterkere og sterkere :Heartblue

Takk for svar :) Jeg har aldri fått skyggestrek på de testene de gangene jeg har brukt de, men samtidig kan det være at dette kun er tilfeldig og at det faktisk ikke er en babystrek. Er jo tidlig enda. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :)
De "par dagene" kommer til å gå såååååå sakte ;)

Føler med deg! Har vært der selv maaange ganger :joyful:

Er dessverre en laaaaang tid å vente når man venter på en liten tass som man så gjerne vil ha :Heartpink Den er lettere å se med negativt filter synes jeg, tror ikke mannen ser den når han skal se etterpå.

Jeg lagret bildet i stad og sjekka i negativ også. Ser at det er noe! Krysser fingrene for dere! Håper på nr. 3 snart jeg også, så snart er det sikkert min tur til å få hjelp til å tyde tester igjen :laughing002

Back
Topp