Oss testetøser imellom

Takk for raskt svar :) Da lurer jeg på om jeg kjøper det etterpå og begynner testingen... Det klør i fingrene! Og skyggestreker er det verste som finnes, så det har jeg ikke lyst på!

Hvilke andre tester har du prøvd? Jeg har tre fra Babyplan og tre fra Ebay (husker ikke i farten hva de heter). Prøvde noen av de forrige PP og fikk ikke skyggestrek på noen av de. Alle har 10 hcg.

Lykke til med testing!:D

Takk for raskt svar :) Da lurer jeg på om jeg kjøper det etterpå og begynner testingen... Det klør i fingrene! Og skyggestreker er det verste som finnes, så det har jeg ikke lyst på!

Hvilke andre tester har du prøvd? Jeg har tre fra Babyplan og tre fra Ebay (husker ikke i farten hva de heter). Prøvde noen av de forrige PP og fikk ikke skyggestrek på noen av de. Alle har 10 hcg.
Jeg har fått mye skygger på babyplan, rfsu blir som oftest smurt utover/defekt og ebay stoler jeg ikke på (får ofte skygge). Tok en ebay test i tillegg i dag, og det er den svakeste streken og den skal liksom være 10. Kjenner jeg stoler bare sånn halveis på streker, og føler at jeg må ha digital for å bekrefte :)

Jeg har fått mye skygger på babyplan, rfsu blir som oftest smurt utover/defekt og ebay stoler jeg ikke på (får ofte skygge). Tok en ebay test i tillegg i dag, og det er den svakeste streken og den skal liksom være 10. Kjenner jeg stoler bare sånn halveis på streker, og føler at jeg må ha digital for å bekrefte :)

Tusen takk for god info! Har akkurat kjøpt nå ;) Tror jeg presser meg til i morgen tidlig, for jeg var såååå sikker at jeg var gravid i stad pga livmortappen, men så mistet jeg troen fullstendig da jeg kjente på nytt og den ikke virket plugget igjen :(

Jeg har ikke begynt testingen enda, men tenker at EL ikke kan komme tidligere enn 14 dager etter mensen. Starter nok testingen om 8-9 dager (ferdig med mensen igår). Men så var syklusen forrige runde på 50 dager, og EL var da mest sannsynlig rundt dag 30-35:p
Hvis jeg ikke treffer på el-test på noen av de dagene så starter jeg tidligere neste måned:smug:
Tenker også å begynne med en om dagen og øke til to når jeg tror EL nærmer seg eller om testene blir sterke:happy:

Skjønner at du venter litt med å starte testingen da. Forrige syklusen min var bare på 23 dager, og ofte er den kortere enn det, så tenker jeg må begynne å teste ganske tidlig :)

Dagens andre test
B0911A2B-E5F9-4AC6-90D0-DCB77F04A832.jpeg

Med økning fra i morres :o
2A254FEE-3467-4A28-A25D-6075A09FC511.jpeg

Så kan vel smått begynne å avkrefte skygge og begynne å håpe på en spire?

Vurderer å teste på kvelden i dag, 7/8 DPO..
hvor lenge bør jeg holde meg før jeg tester? Hvis jeg må vente lenge venter jeg til imorgen tidlig og jeg gidder ikke teste på veldig utvannet urin (tisset for under 1 time siden og har drukket 1 glass vann).

Vurderer å teste på kvelden i dag, 7/8 DPO..
hvor lenge bør jeg holde meg før jeg tester? Hvis jeg må vente lenge venter jeg til imorgen tidlig og jeg gidder ikke teste på veldig utvannet urin (tisset for under 1 time siden og har drukket 1 glass vann).
Jeg pleier å vente min. 4 t på gravidtestene også, men jo lenger jo bedre!

Hei hei. Mitt første innlegg :)
Har prøvd å bli gravid i ca ett år nå, og har prøvd en del forskjellige tester. Har de siste mnd valgt å bruke digital EL test siden jeg blir gal av disse strekene på pinnene :banghead: ser det er flere her som blir like gal.. Men digitale er jo forferdelig dyrt i lengden. Jeg har prøvd normal og babyplan sine pinner, og har vært ganske usikker på resultatet flere ganger. Har dere tips til noen gode testpinner som kanskje er litt mer tydelig? :p

Har prøvd å bli gravid i ca ett år nå, og har prøvd en del forskjellige tester. Har de siste mnd valgt å bruke digital EL test siden jeg blir gal av disse strekene på pinnene :banghead: ser det er flere her som blir like gal.. Men digitale er jo forferdelig dyrt i lengden. Jeg har prøvd normal og babyplan sine pinner, og har vært ganske usikker på resultatet flere ganger. Har dere tips til noen gode testpinner som kanskje er litt mer tydelig? :p

Hei! Jeg er veldig fornøyd med el testene fra testhelsen (strimmel)! Jeg hadde også en pakke med digital liggende, og tok en hver gang jeg fikk positiv strimmel, og det stemte hver gang! Skal sies as syklusene mine har vært fra 28 til ikke kommet uten hormonhjelp! Så digital el kunne jeg aldri brukt, da jeg kunne bruke 30 tester på en syklus, haha :rolleyes: Men somsagt, de fra tethelsen har jeg brukt siden jeg begynte, og de har alltid stemt når jeg kontrollerte med digital el test :)

Eg syns Babyplan sine fungerer bra:) eg kjøpte stav, men det er vel sikkert dei samme som strimmel berre med ein plastdings rundt;)

Back
Topp