Oss testetøser imellom

Okei:schocked028 jeg har brukt min siste strimmel, og har kun clear blue digital igjen, men siden jeg fikk statisk smilefjes i går, så går det ikke an å teste med den mer da smilefjeset blir stående i 24-48 timer :confused2 men vi får legge inn aksjer så vet vi hvertfall at vi har gjort det vi kunne :Heartred
Jeg ville sett på det som positiv isåfall og lagt inn aksjer i dag og i mårra. :)

Jeg hadde ingen planer om å bli testetøs denne runden, men har plutselig kjøpt 78 el-tester og 15 graviditetstester:hilarious:

Jeg hadde ingen planer om å bli testetøs denne runden, men har plutselig kjøpt 78 el-tester og 15 graviditetstester:hilarious:
Hehe jeg tror jeg matcher deg bare andre veien. Har flere g-tester enn EL-tester fordi jeg har store planer om å bli og holde meg gravid denne pp. :D

Hehe jeg tror jeg matcher deg bare andre veien. Har flere g-tester enn EL-tester fordi jeg har store planer om å bli og holde meg gravid denne pp. :D
Krysser fingrene for deg:D
Jeg har veldig ustabil syklus, så må i verste fall teste etter EL i 20-30 dager:p
Blir en del tester da..

DC532233-6055-43AB-9E89-38E031C826B0.jpeg

7DPO tørket
7DPO kveld innen fristen
8DPO morgen innen fristen

Noen som ser økning?

Jeg venter fortsatt på testene mine som ble sendt for 3 uker siden.....! :mad:
Har kun 3-4 stk igjen og begynner testingen på torsdag / fredag. IKM mandag 11. mai tror jeg.. Hvis jeg ikke får testene mine så må jeg handle inn og teste annenhver dag - men for å tenke høyt rekker jeg jo ikke nødvendigvis å bruke opp de jeg har før TR kommer dersom jeg tester annenhver dag... o_O

Er sååååå sykt spent!!

Jeg ser en HELT KLAR økning!!!!! :D:D:D Ååååå, jeg får så lyst til å teste jeg også!!!!
Er 7 / 8 DPO i dag (7 ifølge FF og 8 i følge EL-test). OK.... Kanskje jeg skal teste dersom jeg får de 100 (!!!!) testene jeg har bestilt, i posten i dag....? :rolleyes:
Det må jo være et tegn hvis de kommer i dag :rolleyes: Så er det jo greit å teste de for å se om de virker! :angelic:

Krysser fingrene for deg:D
Jeg har veldig ustabil syklus, så må i verste fall teste etter EL i 20-30 dager:p
Blir en del tester da..

Hvor ofte tester du etter EL? Har også ustabile sykluser og tenkte jeg skulle teste etter EL for første gang. Tenker å begynne rett etter TR, hvis testene kommer i tide. Men litt usikker om jeg skal begynne med med 1 om dagen også kanskje gå opp til 2 når de begynner å bli sterkere. Eller kanskje bare begynne med å teste både morgen og kveld fra starten.

Jeg venter fortsatt på testene mine som ble sendt for 3 uker siden.....! :mad:
Har kun 3-4 stk igjen og begynner testingen på torsdag / fredag. IKM mandag 11. mai tror jeg.. Hvis jeg ikke får testene mine så må jeg handle inn og teste annenhver dag - men for å tenke høyt rekker jeg jo ikke nødvendigvis å bruke opp de jeg har før TR kommer dersom jeg tester annenhver dag... o_O

Er sååååå sykt spent!!

om jeg får positiv digital idag eller imorgen så kan jeg sende deg de jeg har liggende :D:D

Hvor ofte tester du etter EL? Har også ustabile sykluser og tenkte jeg skulle teste etter EL for første gang. Tenker å begynne rett etter TR, hvis testene kommer i tide. Men litt usikker om jeg skal begynne med med 1 om dagen også kanskje gå opp til 2 når de begynner å bli sterkere. Eller kanskje bare begynne med å teste både morgen og kveld fra starten.
Jeg har ikke begynt testingen enda, men tenker at EL ikke kan komme tidligere enn 14 dager etter mensen. Starter nok testingen om 8-9 dager (ferdig med mensen igår). Men så var syklusen forrige runde på 50 dager, og EL var da mest sannsynlig rundt dag 30-35:p
Hvis jeg ikke treffer på el-test på noen av de dagene så starter jeg tidligere neste måned:smug:
Tenker også å begynne med en om dagen og øke til to når jeg tror EL nærmer seg eller om testene blir sterke:happy:

Er det noen som har prøvd Make Sure sine fra Meny (graviditetstester)? Jeg har så få og kjenner at det kribler i testefingrene, så vurderer å kjøpe de. Eller evt. andre som jeg kan få tak i på dagen.

Er det noen som har prøvd Make Sure sine fra Meny (graviditetstester)? Jeg har så få og kjenner at det kribler i testefingrene, så vurderer å kjøpe de. Eller evt. andre som jeg kan få tak i på dagen.

Make sure sine tester er de jeg likte best! Ingen skygge :D

Det var Make sure tidlig testen som var sterkest hos meg i dag. Det var siste jeg hadde liggende, så nå blir det babyplan fremmover. Brukte også make sure til å finne eggløsning med, veldig fornøyd :)

Make sure sine tester er de jeg likte best! Ingen skygge :D

Takk for raskt svar :) Da lurer jeg på om jeg kjøper det etterpå og begynner testingen... Det klør i fingrene! Og skyggestreker er det verste som finnes, så det har jeg ikke lyst på!

Det var Make sure tidlig testen som var sterkest hos meg i dag. Det var siste jeg hadde liggende, så nå blir det babyplan fremmover. Brukte også make sure til å finne eggløsning med, veldig fornøyd :)

Hvilke andre tester har du prøvd? Jeg har tre fra Babyplan og tre fra Ebay (husker ikke i farten hva de heter). Prøvde noen av de forrige PP og fikk ikke skyggestrek på noen av de. Alle har 10 hcg.

Back
Topp