Hurra for babystrek! Krysser fingrene for at spira klamrer seg fastSå fantastisk å se stigning til i dag 11dpoNå ber jeg bare om at spiren klamrer deg fast
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for babystrek! Krysser fingrene for at spira klamrer seg fastSå fantastisk å se stigning til i dag 11dpoNå ber jeg bare om at spiren klamrer deg fast
![]()

fortsatt ingen menstruasjon som etter mine beregninger burde vært her rundt 12.mars, og korsryggen verker så ille at jeg er nødt til å ta en Paracet, og det har tidligere kun skjedd ved svangerskap.
usikker på hva jeg ser.. Føler kanskje at jeg ser en svak strek, ihvertfall på det redigerte bilde.. Nå har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal teste mer før mens evt ikke kommer
lettere sakt enn gjort. Tror jeg brukte 1000 kr på test sist, FØR mens!! Hahaha, det er helt ekstremt.. 
tipper du bare er 6 dpo idagI følge eggløsningstester er jeg 6 dpo idag. Men i følge appen som følger syklusen min, så er jeg 8 dpo. Her er dagens testusikker på hva jeg ser.. Føler kanskje at jeg ser en svak strek, ihvertfall på det redigerte bilde.. Nå har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal teste mer før mens evt ikke kommer
lettere sakt enn gjort. Tror jeg brukte 1000 kr på test sist, FØR mens!! Hahaha, det er helt ekstremt.. Vis vedlegget 321161 Vis vedlegget 321162 Vis vedlegget 321161 Vis vedlegget 321162

Mulig det ikke er noen forskjell når den har tørka. Håper blodprøvene viser et godt resultatLitt svakere idag? Blodprøve litt senere.
Det kan godt hende, jeg vet ikke hva jeg håper påMulig det ikke er noen forskjell når den har tørka. Håper blodprøvene viser et godt resultat![]()

Vis vedlegget 321157 Tok en ny test kl 08 idag morges, (glemte meg og var på do kl 03 i natt, så denne er ikke på morgenurin akkurat).
legger den vedsiden av gårsdagens test og ser jo at den tydelig er negativ, kan muligens skimte noe streklignende greier i riktig lys, men men...fortsatt ingen menstruasjon som etter mine beregninger burde vært her rundt 12.mars, og korsryggen verker så ille at jeg er nødt til å ta en Paracet, og det har tidligere kun skjedd ved svangerskap.
Samme her! Fortsatt ikke fått mensen siden 12.mars og testet negativt i går ettermiddag... forrige svangerskap var jeg plaget med tette slimhinner og det har jeg blitt nå. Kan godt være vanlig forkjølelse, men lever i håpet![]()
Jeg ser noe svakt, men for tidlig til å si om det er skygge
takk for innspillJeg ser noe svakt, men for tidlig til å si om det er skyggeKrysser fingrene for sterkere strek de neste dagene
![]()
JaVis vedlegget 321196
ville dere sagt denne var positiv?