Oss testetøser imellom

Da er jeg kommet meg hjem. Var først hos fastlegen for en UL, der kunne hun se at det ikke blir noe novemberbaby på oss, Beta Hcg på 120 og hun kunne se noe ‘grums’ ved høyre eggstokk som hun var redd for at var en ny exu. Fikk beskjed om å komme oss avgårde til Stokmarknes for å treffe gynekologen der. Fikk også litt info ang IVF da hun var ganske sikker på at det ble operasjon så vi fikk beskjed om å ta med tannbørste og skift :rolleyes:
Uansett avgårde for vi, og ble møtt med stengte dører. Ringte skranken som ringte gynekologen som kom å hentet oss. Hilste ved å dulte albu mot albu noe som var en morsom tvist på håndhilsing :hilarious: og inn på et rom med UL maskin. Og han fant INGENTING! Enten er det for tidlig å se noe på UL, eller så har kroppen bare fiksa seg selv. han kunne ikke si hvor graviditeten har satt dersom kroppen har fiksa seg selv. Ny blodprøve i morgen for å se om HcG har steget eller sunket. Har det steget skal jeg tilbake på mandag For ny UL og har det sunket tyder det på at kroppen har fiksa seg selv og vi slipper å dra på mandag. Selvfølgelig skulle vi komme med en gang dersom det oppsto smerter. så her sitter jeg da og vet ikke helt hva jeg skal føle.
 
Da er jeg kommet meg hjem. Var først hos fastlegen for en UL, der kunne hun se at det ikke blir noe novemberbaby på oss, Beta Hcg på 120 og hun kunne se noe ‘grums’ ved høyre eggstokk som hun var redd for at var en ny exu. Fikk beskjed om å komme oss avgårde til Stokmarknes for å treffe gynekologen der. Fikk også litt info ang IVF da hun var ganske sikker på at det ble operasjon så vi fikk beskjed om å ta med tannbørste og skift :rolleyes:
Uansett avgårde for vi, og ble møtt med stengte dører. Ringte skranken som ringte gynekologen som kom å hentet oss. Hilste ved å dulte albu mot albu noe som var en morsom tvist på håndhilsing :hilarious: og inn på et rom med UL maskin. Og han fant INGENTING! Enten er det for tidlig å se noe på UL, eller så har kroppen bare fiksa seg selv. han kunne ikke si hvor graviditeten har satt dersom kroppen har fiksa seg selv. Ny blodprøve i morgen for å se om HcG har steget eller sunket. Har det steget skal jeg tilbake på mandag For ny UL og har det sunket tyder det på at kroppen har fiksa seg selv og vi slipper å dra på mandag. Selvfølgelig skulle vi komme med en gang dersom det oppsto smerter. så her sitter jeg da og vet ikke helt hva jeg skal føle.
Først av alt: så trist å høre at dette ikke gikk veien for dere :sorry: hadde håpet du skulle dukke opp i novembergruppa med gode nyheter ❤️
Merkelig at fastlegen så noe og gynekologen ikke så noe som helst? Jeg håper kroppen din har ordneT opp på egenhånd og at det ikke er noe ny exu på gang. Sender klemmer ❤️
 
Da er jeg kommet meg hjem. Var først hos fastlegen for en UL, der kunne hun se at det ikke blir noe novemberbaby på oss, Beta Hcg på 120 og hun kunne se noe ‘grums’ ved høyre eggstokk som hun var redd for at var en ny exu. Fikk beskjed om å komme oss avgårde til Stokmarknes for å treffe gynekologen der. Fikk også litt info ang IVF da hun var ganske sikker på at det ble operasjon så vi fikk beskjed om å ta med tannbørste og skift :rolleyes:
Uansett avgårde for vi, og ble møtt med stengte dører. Ringte skranken som ringte gynekologen som kom å hentet oss. Hilste ved å dulte albu mot albu noe som var en morsom tvist på håndhilsing :hilarious: og inn på et rom med UL maskin. Og han fant INGENTING! Enten er det for tidlig å se noe på UL, eller så har kroppen bare fiksa seg selv. han kunne ikke si hvor graviditeten har satt dersom kroppen har fiksa seg selv. Ny blodprøve i morgen for å se om HcG har steget eller sunket. Har det steget skal jeg tilbake på mandag For ny UL og har det sunket tyder det på at kroppen har fiksa seg selv og vi slipper å dra på mandag. Selvfølgelig skulle vi komme med en gang dersom det oppsto smerter. så her sitter jeg da og vet ikke helt hva jeg skal føle.

Uff, trist dette :( men positivt om kroppen har ordnet opp selv og du slipper noe operasjon. Sender deg en klem, jeg skjønner godt at det er vanskelig å vite hva man skal føle.. Håper det klaffer for dere igjen raskt og at det går bra!
 
Da er jeg kommet meg hjem. Var først hos fastlegen for en UL, der kunne hun se at det ikke blir noe novemberbaby på oss, Beta Hcg på 120 og hun kunne se noe ‘grums’ ved høyre eggstokk som hun var redd for at var en ny exu. Fikk beskjed om å komme oss avgårde til Stokmarknes for å treffe gynekologen der. Fikk også litt info ang IVF da hun var ganske sikker på at det ble operasjon så vi fikk beskjed om å ta med tannbørste og skift :rolleyes:
Uansett avgårde for vi, og ble møtt med stengte dører. Ringte skranken som ringte gynekologen som kom å hentet oss. Hilste ved å dulte albu mot albu noe som var en morsom tvist på håndhilsing :hilarious: og inn på et rom med UL maskin. Og han fant INGENTING! Enten er det for tidlig å se noe på UL, eller så har kroppen bare fiksa seg selv. han kunne ikke si hvor graviditeten har satt dersom kroppen har fiksa seg selv. Ny blodprøve i morgen for å se om HcG har steget eller sunket. Har det steget skal jeg tilbake på mandag For ny UL og har det sunket tyder det på at kroppen har fiksa seg selv og vi slipper å dra på mandag. Selvfølgelig skulle vi komme med en gang dersom det oppsto smerter. så her sitter jeg da og vet ikke helt hva jeg skal føle.
Huff. Både trist og rart! Masse lykke til med videre prøving <3
 
Det er grei økning her, ikke sant?.. Ser fargestoffet på den nyeste (lengst mot høyre) har glidd litt utover.
Fra venstre 11 DPO, midten 12DPO og til høyre 13DPO (i dag).

11_12_13dpo.jpg
 
Da er jeg kommet meg hjem. Var først hos fastlegen for en UL, der kunne hun se at det ikke blir noe novemberbaby på oss, Beta Hcg på 120 og hun kunne se noe ‘grums’ ved høyre eggstokk som hun var redd for at var en ny exu. Fikk beskjed om å komme oss avgårde til Stokmarknes for å treffe gynekologen der. Fikk også litt info ang IVF da hun var ganske sikker på at det ble operasjon så vi fikk beskjed om å ta med tannbørste og skift :rolleyes:
Uansett avgårde for vi, og ble møtt med stengte dører. Ringte skranken som ringte gynekologen som kom å hentet oss. Hilste ved å dulte albu mot albu noe som var en morsom tvist på håndhilsing :hilarious: og inn på et rom med UL maskin. Og han fant INGENTING! Enten er det for tidlig å se noe på UL, eller så har kroppen bare fiksa seg selv. han kunne ikke si hvor graviditeten har satt dersom kroppen har fiksa seg selv. Ny blodprøve i morgen for å se om HcG har steget eller sunket. Har det steget skal jeg tilbake på mandag For ny UL og har det sunket tyder det på at kroppen har fiksa seg selv og vi slipper å dra på mandag. Selvfølgelig skulle vi komme med en gang dersom det oppsto smerter. så her sitter jeg da og vet ikke helt hva jeg skal føle.

Det var leit å høre.. Men godt at kroppen har ryddet opp selv.
God klem til deg :Heartred
 
Takk til alle dere nydelige damer her inne! Å vite at man har ett helt ‘team’ forståelsesfulle og tvers gjennom gode damer i ryggen når man går gjennom vanskelige ting forbundet med graviditet og fruktbarhet er helt fantastisk godt. :Heartpink

idag er testen min markant svakere en hva den var for bare 24t siden så jeg tror faktisk at kroppen rydda opp selv denne gangen. Har enda litt vondt i høyre siden av magen, men kanskje det er helt urelevant iforhold til min problematikk. Kan bare håpe på at spira sitter riktig neste pp og at den holder seg på plass! For jeg blir altså ikke å slutte å prøve! Her skal det prøves til det ikke kan prøves mer, og selv da skal vi prøve også bare med litt hjelp fra moderne medisin :love2
 

Vedlegg

  • 80D8DC34-EE18-47BF-BF95-D5E63A3831A8.jpeg
    80D8DC34-EE18-47BF-BF95-D5E63A3831A8.jpeg
    25,6 KB · Visninger: 140
BBEDCD45-FA9A-49A5-A608-006335D52211.jpeg

Forvirringen vil ingen ende ta! Trodde jeg hadde positiv EL-test CD15 og satset på EL i går. Men så har jeg plutselig mye mer positiv test nå i kveld, CD17. At det skal passe så innmari dårlig hele tiden :(

Hadde sex mandag, mannen reiste på tirsdag. Har fått kontrabeskjed, så kommer mest sannsynlig hjem igjen. Men det er ikke sikkert det blir før på lørdag! Æsj!

57020250-EB39-4F1F-AB0A-C7ED693F3AE4.jpeg
 
Vis vedlegget 321370
Forvirringen vil ingen ende ta! Trodde jeg hadde positiv EL-test CD15 og satset på EL i går. Men så har jeg plutselig mye mer positiv test nå i kveld, CD17. At det skal passe så innmari dårlig hele tiden :(

Hadde sex mandag, mannen reiste på tirsdag. Har fått kontrabeskjed, så kommer mest sannsynlig hjem igjen. Men det er ikke sikkert det blir før på lørdag! Æsj!

Vis vedlegget 321371
Syntes den på cd15 kveld ser negativ ut, den du tok i kveld ser positiv ut. Om det er tilfelle kan der være El ikke er før lørdag og du rekke fint eggløsning. Er det El i morgen kan du også rekke det til lørdag:) krysser fingre for at du rekker det og får full klaff:Heartred
 
Syntes den på cd15 kveld ser negativ ut, den du tok i kveld ser positiv ut. Om det er tilfelle kan der være El ikke er før lørdag og du rekke fint eggløsning. Er det El i morgen kan du også rekke det til lørdag:) krysser fingre for at du rekker det og får full klaff:Heartred
E7D091BC-2CE5-4B4F-9071-EC3430FAA55A.jpeg

Synes du? Mulig du har rett altså. Synes bare strekene er like sterke her. Men det var veel tidlig for meg å få EL på, så det stemmer sikkert at EL kommer i morgen.
Er på nippet til å be mannen bytte jobb :hilarious:
 
Vis vedlegget 321379
Synes du? Mulig du har rett altså. Synes bare strekene er like sterke her. Men det var veel tidlig for meg å få EL på, så det stemmer sikkert at EL kommer i morgen.
Er på nippet til å be mannen bytte jobb :hilarious:
Ja, syntes test-streken er litt smalere, dermed er den vel negativ? Så jeg hadde tenkt negativ, samme med den du hadde på mårningen i dag. Den på kvelden vil jeg påstå er positiv:) skjønner jeg godt! Hadde ikke holdt ut! Håper El er på lørdag og at dere rekker en runde og to og får klaff :)
 
Ja, syntes test-streken er litt smalere, dermed er den vel negativ? Så jeg hadde tenkt negativ, samme med den du hadde på mårningen i dag. Den på kvelden vil jeg påstå er positiv:) skjønner jeg godt! Hadde ikke holdt ut! Håper El er på lørdag og at dere rekker en runde og to og får klaff :)

Du har nok rett :) man ser det man vil se, haha!
Får håpe på det. Eller at han kommer i morgen kveld ;)
 
Denne er positiv?

Skal man fortsette å ta tester etter positivtest? LH har økt så sakte denne gangen, så vet ikke jeg er på toppen enda?
 

Vedlegg

  • 69FFD01B-604A-4B88-8B13-8AD45917CBD9.jpeg
    69FFD01B-604A-4B88-8B13-8AD45917CBD9.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 75
Åååh, nå er den galne testetøsa igang her. :( Men jeg ER så redd det går samme veien som sist...
Men morgenens test ser da ikke sterkere ut enn i går? Vet ikke om det spiller inn at jeg har drukket mye mer i går ettermiddag/kveld pga. jeg var bekymret for påbegynnende UVI?
Lurer på om jeg skal ta en ny test i kveld for å sjekke...
Hvor mange DPO bør streken begynne å bli virkelig sterk?

Disse er tatt innen tidsfristen og lagt ved siden av hverandre - første 11DPO og siste lengst mot høyre (14DPO).
11_12_13_14dpo.jpg


Og her er de tørket:
11_12_13_14dpo_torket.jpg
 
Back
Topp