Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skimte noe på de to på nederste bildeNoen som ser noe her? Er antakeligvis 9 eller evt. 10DPO. Har testet morgen og kveld siden 7DPO og fått helt blenda tester. Første forsøk på nr 2. Har kjøpt feil tester da, hadde tenkt til å kjøpe tidlig tester. Vis vedlegget 320187
Vis vedlegget 320188
Jeg skimter noe ja- om det er skygge eller babystrek er vanskelig å si, men jeg krysser fingreneKan skimte noe på de to på nederste bilde![]()
Denne er da vel negativ? EL-test altså. Premom legger inn 1,33, synes ikke det ser sånn ut![]()
5DPO - skyggestrek på babyplan tidlig. Blør lett, murring. Abort 18.januar, legen sa HCG nivået mitt var normalt for over en uke siden via blodprøve. Kan det være HCG rester? Dårlig test? Eller kan man faktisk slå ut ned en skygge 5DPO. Tror jeg ikke helt fikk den med på bildetVis vedlegget 320183
16 dpo idag... litt trist pga rosa på papiret og svakere strek på BP test.CB viser tydelig øking da
![]()
Takk!Synes de ser fine ut jeg. Jeg hadde en relativt stor blødning rett etter IKM når jeg fikk sønnen min. Var skremmende, men det gikk helt fint![]()
Jeg bekymrer meg nok mer en jeg burde.
Håper å slappe litt av etter blodprøvesvar fra legen og TUL 
Gratulerer! Ser ut som øking jaTror det er økning fra i går! 11/12 DPOKlarer liksom ikke helt å tro på det. Blir like overrasket hver gang jeg ser streken.
Vis vedlegget 320337

Legetime idag. Har store vanskeligheter for å tro at det blir gode nyheter. Dagens test er en makesure 10mlu og den er like sterk idag 17dpo som 14 dpo. Noe som sier meg at utviklinga er stoppet. Gjelder bare for kroppen å fatte det nå tror jeg. En dråpe ferskt blod i går i truseinnlegget også...![]()
Det kommer til et punkt der testene ikke blir sterkere også. Ikke alle som får like sterk strek som kontrollstreken. Krysser fingrene for degLegetime idag. Har store vanskeligheter for å tro at det blir gode nyheter. Dagens test er en makesure 10mlu og den er like sterk idag 17dpo som 14 dpo. Noe som sier meg at utviklinga er stoppet. Gjelder bare for kroppen å fatte det nå tror jeg. En dråpe ferskt blod i går i truseinnlegget også...![]()
Jeg tok en Metode + i går, er fri for babyplan desverre men håper de kommer i posten snart. Jeg synes egentlig ikke den var noe sterkere. Sost jeg tok Metode+ var 14 dpo. Har en igjen som jeg skal ta i morgen tenker jeg...Krysser fingrene for deg. Det er jo forskjell på fargen i tester og hvor sterke de kan bli. Jeg synes de ser fine ut jeg og at den siste (hvis det er den nederste?) er sterkere enn de andre. Har du brukt noen annen test?
Ja jeg har hørt at hcg nivået flater ut etterhvert, men det skjer vel ikke i uke 4? Takk, tror jeg trenger all hell og lykke jeg kan fåDet kommer til et punkt der testene ikke blir sterkere også. Ikke alle som får like sterk strek som kontrollstreken. Krysser fingrene for deg![]()

Vent med å sammenlikne til den er tørr, det kan utgjøre en forskjellJeg tok en Metode + i går, er fri for babyplan desverre men håper de kommer i posten snart. Jeg synes egentlig ikke den var noe sterkere. Sost jeg tok Metode+ var 14 dpo. Har en igjen som jeg skal ta i morgen tenker jeg...
Ja jeg har hørt at hcg nivået flater ut etterhvert, men det skjer vel ikke i uke 4? Takk, tror jeg trenger all hell og lykke jeg kan få![]()
Skal gjøre detVent med å sammenlikne til den er tørr, det kan utgjøre en forskjell![]()