Minimalle94
Glad i forumet
Oi! Fint det gikk bra da! Lykke til til legenSkal gjøre detKom meg ikke til legen da for jeg kjørte i grøfta påvei dit. Alt vel med meg og sønnen min heldigvis. Ny legetime klokka 11:30
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Fint det gikk bra da! Lykke til til legenSkal gjøre detKom meg ikke til legen da for jeg kjørte i grøfta påvei dit. Alt vel med meg og sønnen min heldigvis. Ny legetime klokka 11:30
![]()
Ja, jeg vil si den er positivEr denne el-testen positiv?
Jeg synes detEr denne el-testen positiv?

Når får du svar på blodprøva?Så utrolig rart! Negativ urinprøve hos legen! Men blodprøve er tatt og blir sendt til labb. De ringer gyn. Avd. På sykehuset for TUL om det skulle finnes hcg i blodet mitt... men så rart altså... er jeg bare skrullete eller wtf?![]()
I morgen... så det blir jo spennende da... men jeg ville vel ikke fått positive tester hjemme om jeg ikke var gravid? Eller?Når får du svar på blodprøva?

Det samme skjedde med meg(bare på legevakta). Jeg hadde tatt mange tester hjemme, til og med rett etter jeg var på legevakta(også på morgenen, var på legevakta på kvelden). Alle var positive, mens urinprøva på legevakta var negativ! Blodprøva viste HCG på 24 dagen etterSå utrolig rart! Negativ urinprøve hos legen! Men blodprøve er tatt og blir sendt til labb. De ringer gyn. Avd. På sykehuset for TUL om det skulle finnes hcg i blodet mitt... men så rart altså... er jeg bare skrullete eller wtf?![]()

Så de er ikke så sensitive de testene hos legen da kanskje. Kanskje de skulle investert i babyplan elns slik at de ikke sår sånn uro! Haff!Det samme skjedde med meg(bare på legevakta). Jeg hadde tatt mange tester hjemme, til og med rett etter jeg var på legevakta(også på morgenen, var på legevakta på kvelden). Alle var positive, mens urinprøva på legevakta var negativ! Blodprøva viste HCG på 24 dagen etter![]()

Min erfaring er at de er veldig lite sensitive. De tok en prøve på morgenurin etter jeg hadde en SA. Den sa de var negativ. Fikk veldig tydelig positiv på babyplan på ettermiddagen selv, litt sterkere sterk enn de du har lagt ut. Så tror du kan stole mer på dine egne testerSå de er ikke så sensitive de testene hos legen da kanskje. Kanskje de skulle investert i babyplan elns slik at de ikke sår sånn uro! Haff!![]()

Ja tydeligvis må man detMin erfaring er at de er veldig lite sensitive. De tok en prøve på morgenurin etter jeg hadde en SA. Den sa de var negativ. Fikk veldig tydelig positiv på babyplan på ettermiddagen selv, litt sterkere sterk enn de du har lagt ut. Så tror du kan stole mer på dine egne tester![]()
Spent på blodprøven da 
Ja, den burde være til å stole påJa tydeligvis må man detSpent på blodprøven da
![]()

Tusen takkJa, den burde være til å stole påKrysser fingrene for positivt svar
![]()

Vet ikke hvor sensitive de maskinene som brukes på legekontorene er, men der jeg jobba så leste den av automatisk. Vil tippe den ikke er sensitiv for lavere enn 25 mlU. Vi hadde ikke tid å stå og lese av tester innen fristen hele tida, så da er en sånn maskin veldig grei.Så de er ikke så sensitive de testene hos legen da kanskje. Kanskje de skulle investert i babyplan elns slik at de ikke sår sånn uro! Haff!![]()
Den helt til venstre ser ut som sterkere enn de andre!Tok siste kinatesten min nå og synes kanskje det er øking fra i går? Uansett da så er den jo positiv!?!![]()
Vet ikke hvor sensitive de maskinene som brukes på legekontorene er, men der jeg jobba så leste den av automatisk. Vil tippe den ikke er sensitiv for lavere enn 25 mlU. Vi hadde ikke tid å stå og lese av tester innen fristen hele tida, så da er en sånn maskin veldig grei.
Var en sånn maskin de brukte ja, hun hadde liksom svaret på en sånn liten kvittering den hadde skrevet utDen helt til venstre ser ut som sterkere enn de andre!

Ser strek, men ser ikke om den er grå eller rosa.Vis vedlegget 320370
Ønske strek eller faktisk strek? Samme bildet bare redigert farger Vis vedlegget 320371
Kun 7DPO, så må vel være mer tålmodigSer strek, men ser ikke om den er grå eller rosa.![]()