GratulererVis vedlegget 319954
Fikk faktisk svakere strek i dagtidlig... EL var rundt den 16/2 pluss/minus 1 dag
Men fikk denne nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererVis vedlegget 319954
Fikk faktisk svakere strek i dagtidlig... EL var rundt den 16/2 pluss/minus 1 dag
Men fikk denne nå![]()

jeg hadde absolutt gitt opp denne mnd. Sex fire dager før pos.EL test og to dager etter EL... så dette er vel ikke mulig? Enorm skygge er det vel bare?
12 dpo...Ser ikke mye skyggeaktig ut den! Fin babystrek, tenker jeg!Omg...jeg hadde absolutt gitt opp denne mnd. Sex fire dager før pos.EL test og to dager etter EL... så dette er vel ikke mulig? Enorm skygge er det vel bare?
12 dpo...

Åååh nå er jeg så skjelven at jeg har helt slått ifra meg å kjøre noe bil til kafèSer ikke mye skyggeaktig ut den! Fin babystrek, tenker jeg!hadde ikke sterkere selv, 12dpo
![]()

Tenker jeg holder meg og drikker lite også tar jeg en ny i kveld og i morgen. Og da makesure sine tester tenker jeg, de har vel ikke noe rykte for skygge såvidt jeg vet
GratulererMakesure på noen timers urin![]()
Må da være ekte når det slår ut på to ulike typer Hvisker forsiktig takkGratulererMå da være ekte når det slår ut på to ulike typer
![]()
Jeg har mer tro når jeg får flere tester. Håper det er terminspire denne gang 
ForståeligHvisker forsiktig takkJeg har mer tro når jeg får flere tester. Håper det er terminspire denne gang
![]()
Altså dere får bare unskylde at jeg spammer. Men her er dagens tester... er ikke de litt svake til 12dpo?![]()
Det er jo mange som ikke får strek før lenge etter 12 dpo, så at du har såpass tydelig strek er veldig bra!
Gratulerer!Takk, der er nok bare vanskelig å senke skuldrene.Jeg syns de ser mer enn positive nok ut!Det er jo mange som ikke får strek før lenge etter 12 dpo, så at du har såpass tydelig strek er veldig bra!
Gratulerer!

I morgen blir det CB pluss med de samme testene i rekka der. Har en digital også, men vet ikke om den vil slå ut nå? 
Takk, der er nok bare vanskelig å senke skuldrene.I morgen blir det CB pluss med de samme testene i rekka der. Har en digital også, men vet ikke om den vil slå ut nå?
![]()
Hold oss oppdatert da!Så spennende! Du må oppdatere oss i morgenTakk, der er nok bare vanskelig å senke skuldrene.I morgen blir det CB pluss med de samme testene i rekka der. Har en digital også, men vet ikke om den vil slå ut nå?
![]()
Føler testene er svakere idag. Så det gikk nok ikke veien for vår lille overaskelsesfrøLegger ved gårdagen også jeg...
Det er ikke alltid man ser så tydelig økning på 24 timer altså.