Ja. Den er absolutt sterkereDagens el test ser absolutt sterkere ut. Tatt nå nettoppMen har ingen el slim.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Den er absolutt sterkereDagens el test ser absolutt sterkere ut. Tatt nå nettoppMen har ingen el slim.

Jeg har aldri fått skygge på dePrøvd Make Sure tidlig test for første gang og lurer litt på om det er vanlig med skyggestreker på disse? Andre med erfaringer på disse testene? Legger ved et redigert bilde. Er 11 DPO.
Håper du har rettGravid![]()

Ja får ta en ny i morgen tidlig! Så nå litt lenger opp i tråden at det blir nevnt at disse Loyds-testene ofte gir falskt positivt.. Er den jeg har brukt, men om streken blir sterkere i morgen så bør jeg vel kanskje kunne føle meg trygg på at det er noe på gang?Tror du er gravidTa en ny i morgen når du står opp, tror du vil få en fin og sterk strek da
![]()
Sterkere strek er et veldig godt tegnJa får ta en ny i morgen tidlig! Så nå litt lenger opp i tråden at det blir nevnt at disse Loyds-testene ofte gir falskt positivt.. Er den jeg har brukt, men om streken blir sterkere i morgen så bør jeg vel kanskje kunne føle meg trygg på at det er noe på gang?![]()
Vis vedlegget 319912
13 dpo, rsfu test.. svak strek, men i virkeligheten ser den ikke grå ut syns jeg.. Så litt usikker på om dette er positivt eller ikke..
Jeg serNoen som ser svak strek her? Jeg tror jeg er 10dpo idag, så tok en test, og skimter en veldig svak strek. Jeg har kunn hatt helt blenda tester når jeg ikke har vært gravid, men har også hatt to kjemiske i høst. Så nå blir det spennende å se om dette er skygge eller om det blir noe. Godt med ett lite håp ihvertfall
Ser at streken ikke kommer fram på bilde her inne.
Noen som ser svak strek her? Jeg tror jeg er 10dpo idag, så tok en test, og skimter en veldig svak strek. Jeg har kunn hatt helt blenda tester når jeg ikke har vært gravid, men har også hatt to kjemiske i høst. Så nå blir det spennende å se om dette er skygge eller om det blir noe. Godt med ett lite håp ihvertfall

Noen som har opplevd skyggestrek på babyplan sine tester?
Ja! Jeg var ikke gravidNoen som har opplevd skyggestrek på babyplan sine tester?
Noen som ser svak strek her? Jeg tror jeg er 10dpo idag, så tok en test, og skimter en veldig svak strek. Jeg har kunn hatt helt blenda tester når jeg ikke har vært gravid, men har også hatt to kjemiske i høst. Så nå blir det spennende å se om dette er skygge eller om det blir noe. Godt med ett lite håp ihvertfall
Fikk faktisk svakere strek i dagtidlig... EL var rundt den 16/2 pluss/minus 1 dagSterkere strek er et veldig godt tegn![]()

Vis vedlegget 319954
Fikk faktisk svakere strek i dagtidlig... EL var rundt den 16/2 pluss/minus 1 dag
Men fikk denne nå![]()