Ser ingen ting på det bildet der. Desverre! Men vet bildene blir dårlige når du laster opp her inneSer jeg syner? Tatt i morges.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ingen ting på det bildet der. Desverre! Men vet bildene blir dårlige når du laster opp her inneSer jeg syner? Tatt i morges.
Ser ingenting desverre, kanskje det er tydeligere i virkeligheten?. Lykke tilSer jeg syner? Tatt i morges.
Jeg ser noe som kan virke som en strek. Hvor mange dpo er du?Ser jeg syner? Tatt i morges.
La på kontrastSer ingenting desverre, kanskje det er tydeligere i virkeligheten?. Lykke til![]()
15 dpo i dag. La på kontrastJeg ser noe som kan virke som en strek. Hvor mange dpo er du?
Spennende! Jeg tenker at det er antydning til strek der15 dpo i dag. La på kontrast
5 dager siden Spennende! Jeg tenker at det er antydning til strek derNår er IKM?
Da burde vel streken vært noe sterkere. Det kan ha vært at EL har vært senere enn hva du har tenkt, eller at egget ikke har festa seg før i det seneste laget, men fortsatt burde den streken vært sterkere. Kanskje du kan ta ny test om 2 dager for å se om det er noe?5 dager siden ![]()
Den er så sterk at jeg nesten begynte å lure om strekene var motsatt. Haha. Kjør påDenne EL_testen må da være positiv?
Ja jeg måtte selv google bilder og sjekke baksiden av pakken for å være sikker at jeg holdt den rett veiDen er så sterk at jeg nesten begynte å lure om strekene var motsatt. Haha. Kjør på![]()
Testen hadde jeg regnet som positiv, men skal ikke se bort ifra at den er sterkere i morgen hvis du tar test daHva tenker dere om disse el testene? Den øverste tok jeg klokken 11, men hadde ikke tid til å vente i 5 minutter. Så bare at streken var sterk, men ikke så sterk at jeg tolket testen positiv. Kom hjem halv 4 og tok nederste testen 15:56. Syns begge ser «svak» positiv ut, men jeg har null kontroll på eggløsning og syklusen min. Føler det har stikket og vrengt seg inni der konstant i 1,5 uke nå.
Greia et at jeg har konstatert ved ul at eggløsning hadde vært 12.feb... altså rett før fordi eggfolikkel ett eller annet var synlig eller noe sånt. Sykt irriterende å gå sånn i uvitenhet.. ingen mens, ingen strengt positive tester.. bare sånn litt strek..Da burde vel streken vært noe sterkere. Det kan ha vært at EL har vært senere enn hva du har tenkt, eller at egget ikke har festa seg før i det seneste laget, men fortsatt burde den streken vært sterkere. Kanskje du kan ta ny test om 2 dager for å se om det er noe?
Forstår at det er irriterende. Har det vært sånn litt strek mange dager, eller er dette første dagen?Greia et at jeg har konstatert ved ul at eggløsning hadde vært 12.feb... altså rett før fordi eggfolikkel ett eller annet var synlig eller noe sånt. Sykt irriterende å gå sånn i uvitenhet.. ingen mens, ingen strengt positive tester.. bare sånn litt strek..
Har vært litt strek nå i flere dager. Men jeg postet akkurat et nytt bilde så ser du i går og i dag med samme typen testForstår at det er irriterende. Har det vært sånn litt strek mange dager, eller er dette første dagen?
Jeg syns streken har blitt sterkere fra i går til i dagJeg føler jeg holder på å bli fullstendig psyko på det teste greiene.. blir altoppslukende.. men se her nå folkens.. den øverste er tatt i går rundt kl 18. Den andre er tatt i går rundt kl 22-23. Den nederste er tatt nå i kveld.
Ja ikke sant? Er ikke bare meg som er psyko altsåJeg syns streken har blitt sterkere fra i går til i dag![]()
Absolutt ikke! Du må jo teste dagene fremover for å sjekke om det fortsatt stigerJa ikke sant? Er ikke bare meg som er psyko altså