Oss testetøser imellom

RFSU strimmel. Ingen strek etter 5-10 min. Kastet testen. Tok den opp av søpla etter 1 døgn. Rosa, tydelig strek. Har noen erfaringer? Sikkert dumt spm ettersom den er lest av etter tiden. #uerfarentester

Om den har kommet i kontakt med noe fuktig kan fargestoffet gli tilbake igjen og gi falsk positiv. Ville ikke stolt blindt på denne :(

Vedlegg

• D21F05E0-FC76-457B-86DA-A70F62EDDAA5.jpeg
    D21F05E0-FC76-457B-86DA-A70F62EDDAA5.jpeg
    21 KB · Visninger: 168
Hei, jeg er ny her. Men som jeg har fortått så er disse strimmeltestene fra RFSU ikke helt til å stole på. Så det jeg lurer på er det bare jeg som ser en strek? Om dere ser det, er det skyggestrek? Er 2 dager igjen til tante rød skal komme. Var utrolig vanskelig å se på bildet :eek:

Vedlegg

• 20200220_065638.jpg
    20200220_065638.jpg
    16,1 KB · Visninger: 164
  • 20200220_120808.jpg
    20200220_120808.jpg
    20,2 KB · Visninger: 132
Last edited:
Hei, jeg er ny her. Men som jeg har fortått så er disse strimmeltestene fra RFSU ikke helt til å stole på. Så det jeg lurer på er det bare jeg som ser en strek? Om dere ser det, er det skyggestrek? Er 2 dager igjen til tante rød skal komme. Var utrolig vanskelig å se på bildet :eek:
Dessverre så ser jeg ingenting, men jeg har selv fått mange skygger på rfsu. Lykke til :)

Kan se noe svakt :)

Hva tenker dere om denne? Føler jeg ser streker over alt. Denne ble tatt i morges 12dpo, igår fikk jeg svak positiv i A1 sin tidlig test.. men har kun RFSU sine igjen nå.
Ser bildet ble dårligere kvalitet når jeg lastet det opp

Vedlegg

• 43837CA7-09CA-46BA-BFF3-647F54C3B0D4.jpeg
    43837CA7-09CA-46BA-BFF3-647F54C3B0D4.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 177
Er det mulig å få bedre kvalitet på bildene man laster opp? (Helt ny på å skrive på forumet her)

Noen som har erfaring med å legge lys bak testen? Jeg får en svak strek når jeg lyser bak testen. Er det bare skygge eller positiv? Har aldri lyst bak på en test før, så bare noen skrev det i denne tråden.. to streker når jeg lyser bak altså.. er det vanlig å få det når man lyser bak?

Noen som har erfaring med å legge lys bak testen? Jeg får en svak strek når jeg lyser bak testen. Er det bare skygge eller positiv? Har aldri lyst bak på en test før, så bare noen skrev det i denne tråden.. to streker når jeg lyser bak altså.. er det vanlig å få det når man lyser bak?
Jeg tror at når du må lete og analysere så mye, så ville jeg ansett den som negativ. Utrolig leit å bli sluffa av skyggestreker.
Vent et parr dager og la HCG få bygge seg opp:)

Jeg har fått det, men den var negativ. Vil tro det bare er skygge du får :(

Jeg tror at når du må lete og analysere så mye, så ville jeg ansett den som negativ. Utrolig leit å bli sluffa av skyggestreker.
Vent et parr dager og la HCG få bygge seg opp:)
Ja.. er vel enig i det.. jeg er bare forsinket med mensen og utålmodig ‍♀️ Får vel bare smøre meg med tålmodighet..

Jeg tok en pause i testing og skulle hatt mensen i går. Har ikke følt meg noe særlig annerledes og mensen dukket jo ikke opp. Tok en test i dag og forventet negativt svar. Testen var POSITIV og jeg fikk sjokk, trodde ikke på det og tok en til.

Jeg er gravid og redd.

Vedlegg

• 4EFAF1C8-6C10-4BCE-ABFF-BAAC191C7C98.jpeg
    4EFAF1C8-6C10-4BCE-ABFF-BAAC191C7C98.jpeg
    16 KB · Visninger: 169
Back
Topp