Er det noen som ser noe på denne?føler jeg ser to streker der tydelig, men jeg må være sikker!
hva tenker dere?
jeg ser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som ser noe på denne?føler jeg ser to streker der tydelig, men jeg må være sikker!
hva tenker dere?
Med tanke på hvor dårlig kvalitet det blir her i tillegg, så JA! Strek!Er det noen som ser noe på denne?føler jeg ser to streker der tydelig, men jeg må være sikker!
hva tenker dere?
Iiiik!!! Jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen en gangjeg ser![]()
haha! Tror jeg hadde eggløsning litt sent fordi ifølge appen skulle jeg hatt mensen i går.. Yeeeey!!!Med tanke på hvor dårlig kvalitet det blir her i tillegg, så JA! Strek!![]()
Ja, men så bratok en test til nå, denne fikk jeg høy på, øverste er nå og nederste før idag, tusen takk for svar![]()
Ja, men så braDa nærmer det seg uten tvil EL
lykke til
![]()
Ja da er det bare en ting å gjøretusen takk, fikk maks på morningen idag![]()
Ser noe svakt der ja, men om det er skygge eller ikke er vanskelig å siEr usikker på el, og vi prøver ikke på baby da vi har en liten en på 7 mnd, men vi har vært uforsiktige
Tok en i går og en i dag, sen øverste er tatt idag, hva ser dere? Skygge ?
Vis vedlegget 312000
Ja ser egentlig ut som skygge, men blir spennende å se fremoverSer noe svakt der ja, men om det er skygge eller ikke er vanskelig å sispennnnnnende!
![]()
Føler det litt likt som deg! IKM i morgen og har hatt murring i går som har ros seg og kjenner ikke noe nå, men ikke noe tegn til TR! Kjenner at håpet stiger!Hadde el ca 1.11 og mensen skulle ha kommet i går, men tror den blir forskjøvet til torsdag/ fredag siden eg hadde eggløsningen litt senere.
Ingen tegn til at mensen er på vei (pleier å merke det veldig tidlig 3-5 dager)
Bare fått negative tester. Men har små symptomer som oppblåst, murringer, føler eg må på do hele tiden, små kvalm..
Rundt 4-7 nov. Hadde eg småblødning/brunt. Kun små mengder og ingen behov for bind.
Noen som har opplevd noe sånt?
Når testet dere positivt?
håper du får positiv test snart!Godt å høre det ikke bare er megFøler det litt likt som deg! IKM i morgen og har hatt murring i går som har ros seg og kjenner ikke noe nå, men ikke noe tegn til TR! Kjenner at håpet stiger!håper du får positiv test snart!

Hallo nå skjønner jeg ingenting. Er 10. runde med letrozol/femar, jeg pleier å få el åå CD16-18 med disse. Denne syklusen fikk jeg aldri helt positiv test eller el-smerter, men stigning på lh-test fram til CD17 og svakere tester etter det.. Så jeg gikk bare ut fra at jeg hadde hatt el.
Idag er jeg CD23 (5dpo hvis man tenker el på CD18) og fikk plutselig litt vondt nederst i magen. Tappen sitter lavt og er mykt, men det er ikke el slim, men er ikke akkurat tørt heller.... Tok en el-test nå og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette?!
Vis vedlegget 312284

Jeg er vant med å få sen el FØR letrozol, men aldri opplevd at den kommer etter CD18 på Letrozol!! Vi får ha litt hanky panky kveld da, også havner jeg i enda en ny IKM-gruppeKan jo se ut som egget ikke klarte å slippe helt, og klarer det nå?
Skjedde med meg en pp, trodde jeg var 6 dpo, rok tilfeldigvis en el test, og var super positiv ....
El kom da på cd 25(!!!).

Nå trodde jeg jeg var 5dpo...! ÅrrrrrrhJeg er vant med å få sen el FØR letrozol, men aldri opplevd at den kommer etter CD18 på Letrozol!! Vi får ha litt hanky panky kveld da, også havner jeg i enda en ny IKM-gruppeNå trodde jeg jeg var 5dpo...! Årrrrrrh

Ja, men man produserer jo hCG så ulikt har jeg lest. Håpet er ikke ute før TR er herGodt å høre det ikke bare er meg
Bare irriterende med alle som får posetiv så tidlig![]()
Men kan jo hende kroppen tuller da.. at alt håpet og testingen utsetter alt.. om eg er gravid er eg 4+1 Burde jo vært positiv da?
Jeg hadde høy fra CD13 til maksimal CD20Hallo nå skjønner jeg ingenting. Er 10. runde med letrozol/femar, jeg pleier å få el på CD16-18 med disse. Denne syklusen fikk jeg aldri helt positiv test eller el-smerter, men stigning på lh-test fram til CD16 og svakere tester etter det.. Så jeg gikk bare ut fra at jeg hadde hatt el.
Idag er jeg CD23 (5dpo hvis man tenker el på CD18) og fikk plutselig litt vondt nederst i magen. Tappen sitter lavt og er mykt, men det er ikke el slim, men er ikke akkurat tørt heller.... Tok en el-test nå og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette?!
Vis vedlegget 312284
her er testene mine tidligere denne syklusen:
Vis vedlegget 312287
De øverste er CD14 og 15. De to i midten er fra CD16 morgen og kveld. Deretter CD17 og 18 nederst.