Oss testetøser imellom

Er det noen som har erfaring med å få nesten positive og svake negative el-tester om hverandre i en lengre periode?
 
Last edited:
Er det noen som har erfaring med å få nesten positive og svake negative tester om hverandre i en lengre periode?
Fikk svakere på morgenen en på kvelden en liten stund :)

Beklager trodde du snakket om graviditetstest ,så nå at du spør om EL-test :)
 
Det virket som om det var det samme forrige syklus. Da var jeg sikker på at jeg hadde eggløsning, men så fikk jeg det igjen 2 uker senere (bekreftet med el-test og mensen). Det kan godt være kroppen min også er i dvale, men med så lange sykluser blir man ikke så tålmodig.:banghead:

ammer du fremdeles?
 
Nei. Men ammet frem til for rundt to måneder siden. Har det noe å si?

For mange så har det noe å si, men ikke alle.
Nå er minien min ‘bare’ 7 mnd, og jeg ammer ennå ofte -fikk positive EL tester, men gyn sjekket aktiviteten, helt i dvale det pga lav østrogenproduksjon nå pga amming.

Hvis du har fått syklus noenlunde tilbake, så vil jeg tro at det ikke gjelder deg. Men - får du lure-EL måned etter måned, hadde jeg stikki innom en privat gynekolog bare for å sjekke det ut :)
 
For mange så har det noe å si, men ikke alle.
Nå er minien min ‘bare’ 7 mnd, og jeg ammer ennå ofte -fikk positive EL tester, men gyn sjekket aktiviteten, helt i dvale det pga lav østrogenproduksjon nå pga amming.

Hvis du har fått syklus noenlunde tilbake, så vil jeg tro at det ikke gjelder deg. Men - får du lure-EL måned etter måned, hadde jeg stikki innom en privat gynekolog bare for å sjekke det ut :)

Jeg har bare hatt en syklus siden ammeslutt og tror den var litt i samme gata. Hvor jeg mistenker at kroppen prøvde å slippe egget på CD23 uten å klare det før det prøvde igjen på CD41 og klarte det. Hvis det er på grunn av ammingen håper jeg det ikke varer lenge. Fikk du tilbake mensen for lenge siden? Hva kan være feil når egget ikke slipper? Jeg har vært hos legen og fått piller mot lang syklus, men ser nok ikke ut til at det virket :depressed:
 
Last edited:

‘Feilen’ er nok bare at kroppen ikke har kommet helt tilbake til normalen hormonelt ennå.
(Ble fortalt at jeg måtte gi kroppen 6 mnd etter ammeslutt, om det da ikke var regelmessige sykluser med EL, skulle jeg komme tilbake for videre behandling)
 
‘Feilen’ er nok bare at kroppen ikke har kommet helt tilbake til normalen hormonelt ennå.
(Ble fortalt at jeg måtte gi kroppen 6 mnd etter ammeslutt, om det da ikke var regelmessige sykluser med EL, skulle jeg komme tilbake for videre behandling)
Jeg postet før jeg var ferdig:dead:
 
‘Feilen’ er nok bare at kroppen ikke har kommet helt tilbake til normalen hormonelt ennå.
(Ble fortalt at jeg måtte gi kroppen 6 mnd etter ammeslutt, om det da ikke var regelmessige sykluser med EL, skulle jeg komme tilbake for videre behandling)
Gikk dine tester opp og ned i styrke?
 
ja :hungover: -har ikke fått tilbake mensen da. Så du er kommet lengre enn meg. :woot:
Så irriterende:hungover: Nå har jeg nesten brukt opp alle el-testene jeg hadde kjøpt. Så tror kanskje jeg må gi opp snart. Kjenner at det jobbes iherdig der nede, men virker jo ikke som om det gjør susen akkurat:hilarious:
 
Tanker om denne?
 

Vedlegg

  • ADE46AC5-9658-4844-9BD9-C0DC6331B9EF.jpeg
    ADE46AC5-9658-4844-9BD9-C0DC6331B9EF.jpeg
    30,5 KB · Visninger: 126
Hei,
Kjapt spørsmål, får lav på skanneren, igår og idag, øverste er fra idag, blir den sterkere siden streken er sterkere eller har ikke det noe å si?
 

Vedlegg

  • CF116C58-A70C-4E90-90B7-DDAAE762AFD8.jpeg
    CF116C58-A70C-4E90-90B7-DDAAE762AFD8.jpeg
    15,2 KB · Visninger: 117
Hei,
Kjapt spørsmål, får lav på skanneren, igår og idag, øverste er fra idag, blir den sterkere siden streken er sterkere eller har ikke det noe å si?
Om det der er EL tester så vil det si at EL nærmer seg. Mine tester ble sterkere og sterkere jo nærmere EL jeg kom :)
 
Om det der er EL tester så vil det si at EL nærmer seg. Mine tester ble sterkere og sterkere jo nærmere EL jeg kom :)

ja, er EL-tester fra Eveline, ble bare usikker siden scanneren sa lav begge gangene, men er første pp jeg bruker den, så kan jo være derfor, tusen takk for svar:Heartred
 
Utvannet urin. Noen som ser noe? Testet positivt CD39 med første. CD38 i dag.
Edit: jeg ser altså :hilarious:
 

Vedlegg

  • 6844EA67-F918-4A1C-9F1B-A3D4C9260AB5.jpeg
    6844EA67-F918-4A1C-9F1B-A3D4C9260AB5.jpeg
    21,7 KB · Visninger: 159
Om det der er EL tester så vil det si at EL nærmer seg. Mine tester ble sterkere og sterkere jo nærmere EL jeg kom :)

tok en test til nå, denne fikk jeg høy på, øverste er nå og nederste før idag, tusen takk for svar:Heartred
 

Vedlegg

  • 57E811A4-DB20-469C-833E-8C5C4AA2AA14.jpeg
    57E811A4-DB20-469C-833E-8C5C4AA2AA14.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 96
Er det noen som ser noe på denne? :hilarious: føler jeg ser to streker der tydelig, men jeg må være sikker! :hilarious: hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • 20191110_222106.jpg
    20191110_222106.jpg
    11,6 KB · Visninger: 148
Back
Topp