Oss testetøser imellom

Ja, men man produserer jo hCG så ulikt har jeg lest. Håpet er ikke ute før TR er her :) jeg har ikke testet siden mandag da, så er veldig spent på om jeg holder meg unna eller om jeg tester i morgen.
Når hadde du EL? Testet du med el-tester eller kan den ha vært senere?
Lest så mye rart at eg vet ikke hva eg skal tro . bedre å høre litt på andres erfaringer :) eg har nokså regelmessig syklus så derfor eg ikke helt er med.
Tok el test og mener den var 1/11 :)
Den ventetiden....:mad::hilarious:
 
Jeg hadde høy fra CD13 til maksimal CD20 :p
Jammen da har jo LH-en din steget jevnt og trutt vil jeg tro :happy: Min gikk fra å være positiv på CD16 til å nesten bare være en strek på testen. Og plutselig idag er den suuuupersterk! Og jeg har enda skikkelig vondt i magen. Men vi la aksjer, så får jeg bare ta tiden til hjelp :D
 
Jammen da har jo LH-en din steget jevnt og trutt vil jeg tro :happy: Min gikk fra å være positiv på CD16 til å nesten bare være en strek på testen. Og plutselig idag er den suuuupersterk! Og jeg har enda skikkelig vondt i magen. Men vi la aksjer, så får jeg bare ta tiden til hjelp :D
Ja hadde nok det :)
 
Ser dere noe på denne?
 

Vedlegg

  • 1FE608C2-FFA8-4A09-820F-9A0F070D4082.jpeg
    1FE608C2-FFA8-4A09-820F-9A0F070D4082.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 153
Jeg har kun hatt One Step testene tilgjengelig (venter på babyplan og cb i posten), vet at disse er kjent for skyggestrek, men da burde den vel ikke blitt sterkere? Eller? :eek:
 

Vedlegg

  • IMG_20191116_073547.jpg
    IMG_20191116_073547.jpg
    21,3 KB · Visninger: 162
Jeg har kun hatt One Step testene tilgjengelig (venter på babyplan og cb i posten), vet at disse er kjent for skyggestrek, men da burde den vel ikke blitt sterkere? Eller? :eek:

Jeg har brukt de selv, sammen med make sure! Og jeg har fått fine streker på de når jeg var gravid altså!
Så gratulerer, du er uten tvil gravid❤
 
Håper inderlig nå! Tørr ikke helt tro på det siden det er første på bare, og vi brukte et år på første man, men ææææh, krysser alt som kan krysses :hilarious::hilarious:
Hehe kjenner den følelsen! Førstemann satt på pp18, så ble jeg gravid på første pp (dog endte i MA) og tenkte «det går da ikke an å bli gravid så fort?!» :hilarious: Gratulerer!! :love7
 
Skulle egentlig ikke teste før jeg fikk cb i posten, men klarte jo ikke la vær. Denne er tatt på utvannet urin (1 1/2 - 2 timer siden sist urin) :D:D

De to øverste på er tatt på samme urin nå nettopp :hilarious::hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20191118_120037.jpg
    IMG_20191118_120037.jpg
    24,7 KB · Visninger: 145
  • IMG_20191118_120410.jpg
    IMG_20191118_120410.jpg
    21,8 KB · Visninger: 152
Noen med erfaringer fra hcg i blod her? Jeg testet positivt på digital og babyplan 25ug i går (11dpo). Fordi jeg hadde kjemisk sist tok jeg blodprøve i dag. Den viste hcg på bare 17. Jeg testet positivt med babyplan 25ug på morgenen i dag også, sterkere enn i går. Men jeg synes jo 17 var fryktelig lavt når den digitale slo ut allerede i går... Er jeg i gang med ny kjemisk?
 
Noen med erfaringer fra hcg i blod her? Jeg testet positivt på digital og babyplan 25ug i går (11dpo). Fordi jeg hadde kjemisk sist tok jeg blodprøve i dag. Den viste hcg på bare 17. Jeg testet positivt med babyplan 25ug på morgenen i dag også, sterkere enn i går. Men jeg synes jo 17 var fryktelig lavt når den digitale slo ut allerede i går... Er jeg i gang med ny kjemisk?

Mener å ha lest at den digitale slår ut på 10 mlU? :) Tror ikke du skal være bekymret når du i tillegg ser stigning på strimlene!
 
9702B9EF-0273-4231-BA7F-4C0447FF6B47.jpeg
I går kveld tok jeg en gammel test med utløpt dato. Den var positiv. Nå i dag kjøpte jeg en ny test og sånn ser den ut. Negativ :(
 
Back
Topp