Oss testetøser imellom

Er usikker på el, og vi prøver ikke på baby da vi har en liten en på 7 mnd, men vi har vært uforsiktige:wacky:
Tok en i går og en i dag, sen øverste er tatt idag, hva ser dere? Skygge ?

92C77CB4-CDBD-404E-9A92-C19EE40C59B3.jpeg

Ser noe svakt der ja, men om det er skygge eller ikke er vanskelig å si :) spennnnnnende! ❤️
Ja ser egentlig ut som skygge, men blir spennende å se fremover ❤️

Noen som har noe bra svar til meg angående eggløsningstester og eggløsning. Alle de gangene jeg har tatt eggløsningstester så har de vært positive i Alt fra 1 til 2 døgn. Når regnes det at egget slipper da? Tusen takk for svar!5CF48CFE-0DB0-4C78-B3A4-731EF0EDBB4F.jpeg
Her er dagens test, ganske lik gårsdagen

Hadde el ca 1.11 og mensen skulle ha kommet i går, men tror den blir forskjøvet til torsdag/ fredag siden eg hadde eggløsningen litt senere.

Ingen tegn til at mensen er på vei (pleier å merke det veldig tidlig 3-5 dager)

Bare fått negative tester. Men har små symptomer som oppblåst, murringer, føler eg må på do hele tiden, små kvalm..

Rundt 4-7 nov. Hadde eg småblødning/brunt. Kun små mengder og ingen behov for bind.

Noen som har opplevd noe sånt?
Når testet dere positivt?

Hadde el ca 1.11 og mensen skulle ha kommet i går, men tror den blir forskjøvet til torsdag/ fredag siden eg hadde eggløsningen litt senere.

Ingen tegn til at mensen er på vei (pleier å merke det veldig tidlig 3-5 dager)

Bare fått negative tester. Men har små symptomer som oppblåst, murringer, føler eg må på do hele tiden, små kvalm..

Rundt 4-7 nov. Hadde eg småblødning/brunt. Kun små mengder og ingen behov for bind.

Noen som har opplevd noe sånt?
Når testet dere positivt?
Føler det litt likt som deg! IKM i morgen og har hatt murring i går som har ros seg og kjenner ikke noe nå, men ikke noe tegn til TR! Kjenner at håpet stiger!:hilarious: håper du får positiv test snart!

Føler det litt likt som deg! IKM i morgen og har hatt murring i går som har ros seg og kjenner ikke noe nå, men ikke noe tegn til TR! Kjenner at håpet stiger!:hilarious: håper du får positiv test snart!
Godt å høre det ikke bare er meg:hilarious:
Bare irriterende med alle som får posetiv så tidlig:D
Men kan jo hende kroppen tuller da.. at alt håpet og testingen utsetter alt.. om eg er gravid er eg 4+1 Burde jo vært positiv da?

Hallo nå skjønner jeg ingenting. Er 10. runde med letrozol/femar, jeg pleier å få el på CD16-18 med disse. Denne syklusen fikk jeg aldri helt positiv test eller el-smerter, men stigning på lh-test fram til CD16 og svakere tester etter det.. Så jeg gikk bare ut fra at jeg hadde hatt el.

Idag er jeg CD23 (5dpo hvis man tenker el på CD18) og fikk plutselig litt vondt nederst i magen. Tappen sitter lavt og er mykt, men det er ikke el slim, men er ikke akkurat tørt heller.... Tok en el-test nå og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette?!

8C229A03-5441-4724-B52F-22DDEC621FE3.jpeg

her er testene mine tidligere denne syklusen:
CD087144-B400-42E8-B8F3-6262FBD059DE.jpeg

De øverste er CD14 og 15. De to i midten er fra CD16 morgen og kveld. Deretter CD17 og 18 nederst.

Last edited:
Hallo nå skjønner jeg ingenting. Er 10. runde med letrozol/femar, jeg pleier å få el åå CD16-18 med disse. Denne syklusen fikk jeg aldri helt positiv test eller el-smerter, men stigning på lh-test fram til CD17 og svakere tester etter det.. Så jeg gikk bare ut fra at jeg hadde hatt el.

Idag er jeg CD23 (5dpo hvis man tenker el på CD18) og fikk plutselig litt vondt nederst i magen. Tappen sitter lavt og er mykt, men det er ikke el slim, men er ikke akkurat tørt heller.... Tok en el-test nå og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette?!

Vis vedlegget 312284

Kan jo se ut som egget ikke klarte å slippe helt, og klarer det nå?:confused005
Skjedde med meg en pp, trodde jeg var 6 dpo, rok tilfeldigvis en el test, og var super positiv ....
El kom da på cd 25(!!!).

Kan jo se ut som egget ikke klarte å slippe helt, og klarer det nå?:confused005
Skjedde med meg en pp, trodde jeg var 6 dpo, rok tilfeldigvis en el test, og var super positiv ....
El kom da på cd 25(!!!).
Jeg er vant med å få sen el FØR letrozol, men aldri opplevd at den kommer etter CD18 på Letrozol!! Vi får ha litt hanky panky kveld da, også havner jeg i enda en ny IKM-gruppe :hilarious::shifty: Nå trodde jeg jeg var 5dpo...! Årrrrrrh

Jeg er vant med å få sen el FØR letrozol, men aldri opplevd at den kommer etter CD18 på Letrozol!! Vi får ha litt hanky panky kveld da, også havner jeg i enda en ny IKM-gruppe :hilarious::shifty: Nå trodde jeg jeg var 5dpo...! Årrrrrrh

Arg.... irriterende når det blir ustabilt:shifty:

Godt å høre det ikke bare er meg:hilarious:
Bare irriterende med alle som får posetiv så tidlig:D
Men kan jo hende kroppen tuller da.. at alt håpet og testingen utsetter alt.. om eg er gravid er eg 4+1 Burde jo vært positiv da?
Ja, men man produserer jo hCG så ulikt har jeg lest. Håpet er ikke ute før TR er her :) jeg har ikke testet siden mandag da, så er veldig spent på om jeg holder meg unna eller om jeg tester i morgen.
Når hadde du EL? Testet du med el-tester eller kan den ha vært senere?

Hallo nå skjønner jeg ingenting. Er 10. runde med letrozol/femar, jeg pleier å få el på CD16-18 med disse. Denne syklusen fikk jeg aldri helt positiv test eller el-smerter, men stigning på lh-test fram til CD16 og svakere tester etter det.. Så jeg gikk bare ut fra at jeg hadde hatt el.

Vis vedlegget 312284

her er testene mine tidligere denne syklusen:
Vis vedlegget 312287

De øverste er CD14 og 15. De to i midten er fra CD16 morgen og kveld. Deretter CD17 og 18 nederst.
Jeg hadde høy fra CD13 til maksimal CD20 :p

Back
Topp