Hvilke type test? hvor sensitiv?
Både LLP, CB, MakeSure og A1. LLP og MakeSure tidligtest (10) og de andre på 25!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke type test? hvor sensitiv?
Håper du snart for ordentlig svar!Både LLP, CB, MakeSure og A1. LLP og MakeSure tidligtest (10) og de andre på 25!
Vis vedlegget 307006 Vis vedlegget 307007
Jeg antok at gårsdagens eggløsningstest var positiv, men syns dagens test (fremdeles våt) ser positiv ut også. Har aldri fått positiv test to dager på rad. Vet dere om egget slipper 12-36 timer etter første eller siste test som er positiv? Kan jeg anta at eggløsning har skjedd når testen blir negativ igjen?

Vet ikke om jeg er så mye til hjelp, men jeg hadde også positiv to dager på rad, brukte den med smiley på. 9. August klokken rundt 21, og dagen etter. Da var kl i 22-tiden. Fikk negativ 08 dagen etter. Da regner jeg med at eggløsningen hadde skjedd mellom 22-08.
Så til ditt svar, så regner jeg med at eggløsningen skjer mellom siste positiv til den du får negativ. Når testen er positiv i to dager så mener jeg da at egget ikke har sluppet enda
.
Vi hadde samleie morgen og kveld første positiv, så kun morgen dagen etter og på søndag morgen. Nå er jeg i uke 5 <3. klaffet den 10 eller 11.august.
Håper virkelig det klaffer for dere også
--------------------------------------------------------------------------
Vis vedlegget 307043
Bare hyggeligÅh, takk for svar. Gratulerer så mye med full klaff og en liten spire. Håper den holder seg der til termin![]()

tatt ny gtest som viser så vidt en strek. Vanskelig å få med på bildet liksom men ser den selv og ser farget ut. Lh test fortsatt sterk. Neg. Digital 

Hvor tidlig pleier en 25mlu test å vise strek? Hvis en er gravid altså![]()
Ser en strek på cbVis vedlegget 307089 Vis vedlegget 307090 Vis vedlegget 307091 Negativ CB early men positiv lloyd. 12 dpo. Hva tror dere?![]()
Åå virkelig?Ser en strek på cb
Skimter på den eineVis vedlegget 307089 Vis vedlegget 307090 Vis vedlegget 307091 Negativ CB early men positiv lloyd. 12 dpo. Hva tror dere?![]()
Ser noe derVanskelig å se på bilde, men tydeligere i virkeligheten. Dette er cb early og er 10 dpo. Ikm torsdag eller fredag.
Ser dere noe?
Jeg serDen øverte tatt nå i kveld, den nederst tatt lørdag forrige helg (så streken der er ovitrelle) og den i midten tok jeg på fredagen. Bildene er av samme tester men som dere ser en den ene ganske redigert.
Er jeg sprø som synes jeg kan skimte strek? Ja, føler meg litt sånn smågal her. Testene er 25mluVis vedlegget 307098 Vis vedlegget 307099
Synes streken fra i går er veldig tydeligDen øverte tatt nå i kveld, den nederst tatt lørdag forrige helg (så streken der er ovitrelle) og den i midten tok jeg på fredagen. Bildene er av samme tester men som dere ser en den ene ganske redigert.
Er jeg sprø som synes jeg kan skimte strek? Ja, føler meg litt sånn smågal her. Testene er 25mluVis vedlegget 307098 Vis vedlegget 307099
CD 11. EL-test i kveld, første runde med el-testing for min del..Hjelp til tolkning, takk)
Takksatser på en digital over helgen; spent på hva den sier
![]()