Abbie90
Glad i forumet
Nå den helgen over! (Endelig?)
Jeg tipper det blir 3+ på den testen din i dag![]()
Hehe, det er det; men har ikke tatt den i dag(tørr ikke
) Tror jeg venter til enten i morgen eller onsdag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå den helgen over! (Endelig?)
Jeg tipper det blir 3+ på den testen din i dag![]()
) 
Ser strekenDen øverte tatt nå i kveld, den nederst tatt lørdag forrige helg (så streken der er ovitrelle) og den i midten tok jeg på fredagen. Bildene er av samme tester men som dere ser en den ene ganske redigert.
Er jeg sprø som synes jeg kan skimte strek? Ja, føler meg litt sånn smågal her. Testene er 25mluVis vedlegget 307098 Vis vedlegget 307099
Skimter noe herFikk en suuuper svak på cb som kreve 10 i hcg i går. Vet jo at den doble seg annenhver dag. Den jeg tok i dag krever 25 i hcg og ser selv en suuuper svak i virkerligheten. Er så vanskelig å få med på bilde. Men gir dere en sjans. Hva tror dere?
Hva tror dere? Eneste testen jeg hadde liggende. Er fortsatt litt tidlig tror jeg, hvertfall ikke mer enn 9 dpo men måtte bare prøve en test daSyns jeg ser en ultrasvak strek på den
![]()
Skimter noe derHva tror dere? Eneste testen jeg hadde liggende. Er fortsatt litt tidlig tror jeg, hvertfall ikke mer enn 9 dpo men måtte bare prøve en test daSyns jeg ser en ultrasvak strek på den
![]()

Det håper jeg også!Ser strekenogså på den ikke redigerte
håper neste test viser enda sterkere strek

Ser strekDen øverte tatt nå i kveld, den nederst tatt lørdag forrige helg (så streken der er ovitrelle) og den i midten tok jeg på fredagen. Bildene er av samme tester men som dere ser en den ene ganske redigert.
Er jeg sprø som synes jeg kan skimte strek? Ja, føler meg litt sånn smågal her. Testene er 25mluVis vedlegget 307098 Vis vedlegget 307099
Skimter så vitFikk en suuuper svak på cb som kreve 10 i hcg i går. Vet jo at den doble seg annenhver dag. Den jeg tok i dag krever 25 i hcg og ser selv en suuuper svak i virkerligheten. Er så vanskelig å få med på bilde. Men gir dere en sjans. Hva tror dere?
Skimter noeHva tror dere? Eneste testen jeg hadde liggende. Er fortsatt litt tidlig tror jeg, hvertfall ikke mer enn 9 dpo men måtte bare prøve en test daSyns jeg ser en ultrasvak strek på den
![]()
Hehe, det er det; men har ikke tatt den i dag(tørr ikke)
Tror jeg venter til enten i morgen eller onsdagDen jeg tok for ei uke siden kom opp "ikke gravid"; er litt redd for p få samme nå; selv om jeg eeeeeegentlig ikke tror jeg gjør det da men
![]()
..men, gikk jo fint til slutt da! 
Skjønner.
Du leve i litt uvisshet (med mest håp) så lenge det går.. og utsette digital. Jeg gjorde det samme sist, grua meg nesten til å få den reality checken..men, gikk jo fint til slutt da!
Sikker på at det blir positiv digital nå på deg, men vent til du er klar ja![]()
men samtidig venter jeg lengst mulig; for venter også flere tester i posten
er jo avhengighetssamkapende dette
i tillegg har jeg drevet å tatt el-tester siden de også slår ut på HCG; og de er jo så tydelig nå at det nesten ikke er nok fargestoff igjen til kontrollstreken
så det er jo noe
er også over IKM
Ser strek. Håper den blir sterkere12 DPO og testet med Lloyds tidligtest. Fikk ikke gravid på CB Digital. Ser flere har fått falsk positiv av disse testene så tør ikke helt stole på resultatet. Hadde en blødning 10 DPO så klamrer meg til håpet om at egget har festet seg sent. Hva tror dere?
Måtte legge til at testen er tatt på ettermiddag.
Ser strek. Håper den blir sterkere![]()
Skjønner.
Du leve i litt uvisshet (med mest håp) så lenge det går.. og utsette digital. Jeg gjorde det samme sist, grua meg nesten til å få den reality checken..men, gikk jo fint til slutt da!
Sikker på at det blir positiv digital nå på deg, men vent til du er klar ja![]()