lusemus 71
Forumet er livet
Skimter sterk la det være begynnelse på noe.Ser strek, ligner minHvor mange dpo er du? Jeg tror jeg er 8 eller 9 dpo
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter sterk la det være begynnelse på noe.Ser strek, ligner minHvor mange dpo er du? Jeg tror jeg er 8 eller 9 dpo
![]()
Skimter den godt no. La det være begynnelse på noeBegynner å bli bedre synlig?? Eller er det bare jeg som ser? Er dette babystrek?
Prøvde en på samme urin som de idag er tatt, kom opp ikke gravid på den.. Så prøver bel igjen om noen dager, kanskje jeg venter til over helgen også; får se. Har IKM imorgen, så spent på om TR kommer eller ikke![]()
Hvordan går det med deg?
Unnsluppet TR? Positive tester?
så kjenner at frykte og nervøsiteten for at TR skal komme begynner å avta
)Ser strek, ligner minHvor mange dpo er du? Jeg tror jeg er 8 eller 9 dpo
![]()
Det går bare fint! Dag 2 i IKM nå; tok ny test i morges; med tydelig stigningså kjenner at frykte og nervøsiteten for at TR skal komme begynner å avta
Og tempen holder seg goooodt over den linja(som jeg nå har glemt navnet på)

..venter på mens etter forrige fødsel for å få starta skikkelig prøving... så her er det bare et endeløst vente-vacuum 
Ooooooh.. så gøy!!! Legg ved bilde daa
Skjønner at nervøsiteten er der rundt IKM..venter på mens etter forrige fødsel for å få starta skikkelig prøving... så her er det bare et endeløst vente-vacuum
Men er gøy å følge med på dere som er mer aktive i mellomtiden
tenkt å ta ny CB plus i morgentidlig; for å se den ifh til den første av de
og ikke minst bestilt meg flere tester

Ooooooh.. så gøy!!! Legg ved bilde daa
Skjønner at nervøsiteten er der rundt IKM..venter på mens etter forrige fødsel for å få starta skikkelig prøving... så her er det bare et endeløst vente-vacuum
Men er gøy å følge med på dere som er mer aktive i mellomtiden

Nå, er jeg hjemme fra jobb, å det første jeg gjorde var jo så klart å ta bilde av testene, fra 11 dpo til i dag; 15 dpo
Vet dog ikke om den for i dag vil bli ansett som svak da, til å være 15 dpo liksom...men uansett tydelig sterkere strek enn både i går og tidligere, CB plus - en fra tirsdag er jo uten tvil den som er sterkest; ennå
Vis vedlegget 306853
Kjempefin stigning!!!

Niiice!! Her er det INGEN tvil!
Tipper du vil få 2-3 på CB digital med ukeindikatorKjempefin stigning!!!
![]()

Får håpe at det er baby strek hos oss beggeHar ikke peiling, syklusen min har vært på bærtur
Ser strek hos deg da! Spennende!

Så fine streker!Nå, er jeg hjemme fra jobb, å det første jeg gjorde var jo så klart å ta bilde av testene, fra 11 dpo til i dag; 15 dpo
Vet dog ikke om den for i dag vil bli ansett som svak da, til å være 15 dpo liksom...men uansett tydelig sterkere strek enn både i går og tidligere, CB plus - en fra tirsdag er jo uten tvil den som er sterkest; ennå
Vis vedlegget 306853
Så fine streker!
Jeg er 9-10 dpo og fikk blenda tidligtest, men nå som jeg ser dine har jeg fremdeles litt håp om jeg tester på lørdag!
Hvilken dpo så du først strek?

) 

Som den testetøsa jeg er blitt; måtte jeg jo bare fyre i vei den siste CB plusen jeg hadde liggende
Og her var det iallfall INGEN tvil!(ikke at jeg tvilte før heller men)
Første ble tatt på tirsdag 13dpo, og siste ble tatt nå i dag, 16 dpo; tror ikke jeg kan si annet enn en TYDELIG stigning her
Vis vedlegget 306921 Vis vedlegget 306922
HURRA BABYSom den testetøsa jeg er blitt; måtte jeg jo bare fyre i vei den siste CB plusen jeg hadde liggende
Og her var det iallfall INGEN tvil!(ikke at jeg tvilte før heller men)
Første ble tatt på tirsdag 13dpo, og siste ble tatt nå i dag, 16 dpo; tror ikke jeg kan si annet enn en TYDELIG stigning her
Vis vedlegget 306921 Vis vedlegget 306922

Jeg visste ikke hvor dårlige dem var jeg før jeg prøvde babyplan sine med tanke på fargestoffet. Mine digitaltester skulle jo egentlig vært her på onsdag, så jeg håper dem kommer idag. Fordi jeg er utålmodig nåBlir helt oppgitt av disse rfsu testene altså! Skal ta digital i ettermiddag når mannen kommer hjem. Dette er siste rfsu test i pakka, å fargestoffet har vært svært varierende. Jeg er spent på hvor mange uker den digitale sier etterpå![]()
Jeg visste ikke hvor dårlige dem var jeg før jeg prøvde babyplan sine med tanke på fargestoffet. Mine digitaltester skulle jo egentlig vært her på onsdag, så jeg håper dem kommer idag. Fordi jeg er utålmodig nå![]()
Jeg får ikke penger før neste uke, så jeg må bare vente på de to jeg har kjøpt. Bah, skikkelig kjedelig! Jeg også tror det skal stå 2-3 på min. Så tar jeg sikert ny på tirsdag. Eller når du gjør detÅåh, jeg har vært spent på din digital!! Kanskje den kommer i dagjeg har ikke tålmodighet til å vente på tester, så jeg var innom apoteket i sta å kjøpte en 2 pakning. Jeg er 99% sikker på at den viser 2-3, så jeg vil ha en til for å se stigning om noen dager
![]()
Du hadde termin 7 eller 8 mai?