Oss testetøser imellom

Leste litt og så noen snakka om tvillinger. Også var det noe med at den var svakere enn dagen før. Og var til det siste jeg syns det er viktig å vite at tester kan ha ulik mengde fargestoff. Jeg har mista mine ganger men sist gang fikk jeg en nydlig jente. Hadde da tester som var varierende i strekhet. Så det veldig godt på kontrollstreken at den ikke alltid var like sterk. Men om det går bra eller ikke er det bare tiden som kan vite, desverre. Tid og blodprøver. Kjipt å vente og veldig frustrerende når det er noe man ønsker veldig <3 ❤️
Det er mer de andre trådene/innleggene mine jeg tenkte på :shy: Har hatt streker siden 7 august eller noe. Av og på. I dag var streken nesten ikke synlig igjen. Tok HCG på tirsdag, da var den på 24. Skal måle igjen i dag, håper den er under 5.

EA18ABE5-8132-48E5-8CE7-FA619B488889.jpg

Øverste på søndag, midten på mandag, nederste i dag
47617C04-764D-43C9-A5B8-C6662EB13D57.jpg

Som man kan se har det gått veldig opp og ned, av og på :hungry:

jeg har ikm i dag.jeg har MASSE symptromer på TR, men det er jo ikke her og kommer alltid på morgenen :( negative rfsu strimler.. kan jeg ta digital når som heslt i dag siden jeg er ikm elelr burde jeg vente til i morgen og ta på morgenurin?
jeg blir gal!

jeg har ikm i dag.jeg har MASSE symptromer på TR, men det er jo ikke her og kommer alltid på morgenen :( negative rfsu strimler.. kan jeg ta digital når som heslt i dag siden jeg er ikm elelr burde jeg vente til i morgen og ta på morgenurin?
jeg blir gal!
Hvis du allerede har testet negativt idag ville jeg ventet 2-3 dager før neste test :happy:

Hvis du allerede har testet negativt idag ville jeg ventet 2-3 dager før neste test :happy:

Ja du har vel rett det er nok det beste :D jeg bare hååååper at en bd digital ukeindikator kanskje er en bedre test enn rfsu strimlene som jeg har lest så utrolig mye rart om.. får vel vente litt til da :(

Ja du har vel rett det er nok det beste :D jeg bare hååååper at en bd digital ukeindikator kanskje er en bedre test enn rfsu strimlene som jeg har lest så utrolig mye rart om.. får vel vente litt til da :(
Ja strimlene skal vist ikke være de beste, men digital krever høyere hcg nivå for å få positiv test. Tenker at det er bedre å vente et par dager for å ikke svi av en dyr test :p

Trenger ekstra øyer er det noen som ser en svaaaaaak strek?

Vedlegg

• IMG_20190827_131431.jpg
    IMG_20190827_131431.jpg
    12,7 KB · Visninger: 153
  • Negative Image_96a9b52f-819e-46a9-a2e9-2c72a15e2d26.jpg
    Negative Image_96a9b52f-819e-46a9-a2e9-2c72a15e2d26.jpg
    12,8 KB · Visninger: 137
Back
Topp