lusemus 71
Forumet er livet
Den ble tydeligere etterhvert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ble tydeligere etterhvert![]()
Håper det er noe på gangDette er vel skyggestreken rfsu er kjent for?
Bildet er tatt etter 10 min.
Noen med erfaring med rfsu test tidlig?
Vis vedlegget 306660
Ja, håper så inderlig! Får kjøpe meg noen tester i dag av et annet merke, så ryker det nok fort en i kveld og en i morgen tidligHåper det er noe på gang![]()
Krysser og håper at det viser 2 streker på dei testaneJa, håper så inderlig! Får kjøpe meg noen tester i dag av et annet merke, så ryker det nok fort en i kveld og en i morgen tidlig![]()
Den nest øverst er også fra idag; men ja, vises best på de to nederste, alle er på 25 følsomhet da; og cb er tyyyydelig sterkere![]()

Når kjører du på med digital?![]()

Gratulerer så myeDen nest øverst er også fra idag; men ja, vises best på de to nederste, alle er på 25 følsomhet da; og cb er tyyyydelig sterkere![]()

Det er mer de andre trådene/innleggene mine jeg tenkte påLeste litt og så noen snakka om tvillinger. Også var det noe med at den var svakere enn dagen før. Og var til det siste jeg syns det er viktig å vite at tester kan ha ulik mengde fargestoff. Jeg har mista mine ganger men sist gang fikk jeg en nydlig jente. Hadde da tester som var varierende i strekhet. Så det veldig godt på kontrollstreken at den ikke alltid var like sterk. Men om det går bra eller ikke er det bare tiden som kan vite, desverre. Tid og blodprøver. Kjipt å vente og veldig frustrerende når det er noe man ønsker veldig <3![]()
Har hatt streker siden 7 august eller noe. Av og på. I dag var streken nesten ikke synlig igjen. Tok HCG på tirsdag, da var den på 24. Skal måle igjen i dag, håper den er under 5.

Okeeeei..! Vet ikke heeeeeeeeeelt om jeg klarer å tro på dette! Iallfall ikke før ETTER ikm(som er/starter imorgen)
Tell me what you see ladies!
Syns selv det vises best på CB og BP sin.. Alle har 25 i følsomhet
Vis vedlegget 306658
Jeg har tatt en CB plus og makesure i dag, og der var også CB sterkere enn den andre. Din har jeg veldig troa på![]()
TR er venta imorgen; så om hun ikke kommer kan jeg kanskje begynne å håpe

Hvis du allerede har testet negativt idag ville jeg ventet 2-3 dager før neste testjeg har ikm i dag.jeg har MASSE symptromer på TR, men det er jo ikke her og kommer alltid på morgenennegative rfsu strimler.. kan jeg ta digital når som heslt i dag siden jeg er ikm elelr burde jeg vente til i morgen og ta på morgenurin?
jeg blir gal!

Har litt troa jeg og; men tørr ikke slippe jubelen heeeelt løs ennåTR er venta imorgen; så om hun ikke kommer kan jeg kanskje begynne å håpe
![]()
Hvis du allerede har testet negativt idag ville jeg ventet 2-3 dager før neste test![]()
Ja strimlene skal vist ikke være de beste, men digital krever høyere hcg nivå for å få positiv test. Tenker at det er bedre å vente et par dager for å ikke svi av en dyr testJa du har vel rett det er nok det bestejeg bare hååååper at en bd digital ukeindikator kanskje er en bedre test enn rfsu strimlene som jeg har lest så utrolig mye rart om.. får vel vente litt til da
![]()
Trenger ekstra øyer er det noen som ser en svaaaaaak strek?